Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2010, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Kutkrant is het. Wij hebben hier thuis Algemeen Dagblad, begint ook steeds slechter te worden. Volkskrant en NRC Next zijn veel beter heb ik het idee.
Een krant is mij te duur, maar als ik een krant zou hebben zou dat de gewone NRC zijn. Van de Volkskrant is het niveau mij te laag, veel d/t-fouten ook.

Overigens heb ik eens op de voorpagina van het Eindhovens Dagblad gestaan!
Advertentie
Oud 27-08-2010, 16:55
Rivka
Rivka is offline
Ik vind NRC/NRC Next beide heel fijne kranten.
Oud 27-08-2010, 16:56
Verwijderd
binnen 5 weken:
Vrijgezel en durf geen meiden te versieren
Zijn er eigenlijk nog wel meiden die op jongens vallen
Hoe versier ik een meisje
verliefd op een meisje van een supermarkt
Bang dat ik nooit een vriendin zou krijgen
Het grote ''ik ben onzeker en verlegen topic!''
Die jongen is autistisch dus kan er ook niet veel aan doen, maar soms vraag ik me af of een 'contact leggen met vrouwen'-cursus niet net zo veel aanmeldingen (en sociaal-psychologische onderbouwing) zou hebben als een assertiviteitscursus
Oud 27-08-2010, 16:57
Verwijderd
Citaat:
binnen 5 weken:
Vrijgezel en durf geen meiden te versieren
Zijn er eigenlijk nog wel meiden die op jongens vallen
Hoe versier ik een meisje
verliefd op een meisje van een supermarkt
Bang dat ik nooit een vriendin zou krijgen
Het grote ''ik ben onzeker en verlegen topic!''
Die jongen is autistisch dus kan er ook niet veel aan doen, maar soms vraag ik me af of een 'contact leggen met vrouwen'-cursus niet net zo veel aanmeldingen (en sociaal-psychologische onderbouwing) zou hebben als een assertiviteitscursus
Ach, tegenwoordig ben je al autistisch als je het verschil weet tussen een IC en een stoptrein.
Oud 27-08-2010, 16:58
Verwijderd
Nah als je zijn posts leest lijken zijn sociale pogingen toch bepaald niet makkelijk te verlopen
Oud 27-08-2010, 16:59
Verwijderd
los daarvan zijn er ook niet-autisten die zo'n curus kunnen gebruiken natuurlijk.
Oud 27-08-2010, 17:00
Verwijderd
Maar je hoeft helemaal niet sociaal vaardig te zijn om chickies te regelen. Kijk maar naar mij.
Oud 27-08-2010, 17:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Martin is een filmster yeah
filmfestivals, premières, rode lopers, interviews, facepalmen toen de film werd uitgezonden op tv, ik heb het allemaal meegemaakt
Oud 27-08-2010, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Een krant is mij te duur, maar als ik een krant zou hebben zou dat de gewone NRC zijn. Van de Volkskrant is het niveau mij te laag, veel d/t-fouten ook.
Tja, ik woon dan ook nog thuis he.
Overigens heb ik eens op de voorpagina van het Eindhovens Dagblad gestaan!
Cool! Waarmee?
Citaat:
Ik vind NRC/NRC Next beide heel fijne kranten.
Mee eensch.
Citaat:
Maar je hoeft helemaal niet sociaal vaardig te zijn om chickies te regelen. Kijk maar naar mij.
Oud 27-08-2010, 17:07
Verwijderd
Citaat:
filmfestivals, premières, rode lopers, interviews, facepalmen toen de film werd uitgezonden op tv, ik heb het allemaal meegemaakt
ooh watch out for them starfuckerzzz
Oud 27-08-2010, 17:08
Verwijderd
Ik was bij de huisarts omdat ik dacht dat ik A danwel B zou hebben, en ik heb het allebei En ik zeg lekker niet wat het is [/v-lid] (hepatitis zou wel mooi passen zo voor dat A en B)
Verwijderd
NRC next is heerlijk ja.
Verwijderd
Citaat:
Je moet wel wat basale sociale omgangsvormen kennen. Toen ik nog uitging maakte ik ongeveer eens per uur mee dat een jongen naar me toe kwam met een zin als "wil je verkering?" of "wil je mee naar buiten?" zonder dat we van te voren enig contact hadden gehad. Als ik dan nee zei, klaagden ze tegen hun vrienden dat ze al voor de zoveelste keer waren afgewezen. En zo werkt het ook gewoon niet als je geen sociale vaardigheid hebt kun je wel wat sociale kundigheid ontwikkelen! En handig gebruik maken van internet
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ooh watch out for them starfuckerzzz
Nou! Ik heb dus serieus gehad dat allemaal mannen me opeens via gay.nl en grindr gingen aanspreken nadat die film laatst was uitgezonden op tv.
Oud 27-08-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Nah als je zijn posts leest lijken zijn sociale pogingen toch bepaald niet makkelijk te verlopen
En die obsessie met lesbi's bzzzzt

Ik heb de nrc next, maar ik ben er een beetje op afgeknapt. Maar hij is wel lekker handzaam en dun, dus ik houd hem voorlopig maar.
Oud 27-08-2010, 17:09
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik was bij de huisarts omdat ik dacht dat ik A danwel B zou hebben, en ik heb het allebei En ik zeg lekker niet wat het is [/v-lid] (hepatitis zou wel mooi passen zo voor dat A en B)
Maar het is niet ernstig, hopelijk?
Oud 27-08-2010, 17:10
Verwijderd
In welke film zat je Martin?
Oud 27-08-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Maar het is niet ernstig, hopelijk?
Nah, het is van voorbijgaande aard iig
Oud 27-08-2010, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Nou! Ik heb dus serieus gehad dat allemaal mannen me opeens via gay.nl en grindr gingen aanspreken nadat die film laatst was uitgezonden op tv.
Haha serieus, lol Ik heb het even gemist maar wat was het dan precies?
Oud 27-08-2010, 17:12
Verwijderd
Ik heb een gadsakkertering hekel aan mensen die bellen en dan na een keer 'ophangen' zodat jij hen terug belt. Hoezo gierig?
Oud 27-08-2010, 17:13
Verwijderd
Citaat:
En die obsessie met lesbi's bzzzzt

Ik heb de nrc next, maar ik ben er een beetje op afgeknapt. Maar hij is wel lekker handzaam en dun, dus ik houd hem voorlopig maar.
Ik vind hem wel leuk en simpel, maar neem eigenlijk nooit de moeite om hem te lezen.
Oud 27-08-2010, 17:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
In welke film zat je Martin?
Het Galgenven, een soort docudrama, een mix tussen documentaire, drama en natuurfilm. Maar uiteindelijk is de balans een beetje zoek, en de regie is knullig, waardoor hij niet echt aan te raden is. Maar je kunt hem terugzien op Uitzending Gemist, als je wil.
Oud 27-08-2010, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Het Galgenven, een soort docudrama, een mix tussen documentaire, drama en natuurfilm. Maar uiteindelijk is de balans een beetje zoek, en de regie is knullig, waardoor hij niet echt aan te raden is. Maar je kunt hem terugzien op Uitzending Gemist, als je wil.
*noteer* Hoeveel SCREENTIME heb je?
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een gadsakkertering hekel aan mensen die bellen en dan na een keer 'ophangen' zodat jij hen terug belt. Hoezo gierig?
oh ik ga er dan altijd van uit dat ze me per ongeluk gebeld hebben
Verwijderd
Citaat:
als ik een keer niets te doen heb ga ik kijken
Oud 27-08-2010, 17:16
Verwijderd
Nee een vriendin doet dat standaard of smsjes sturen met; "Bel even"
Net of ik eindeloos tegoed heb.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Haha serieus, lol Ik heb het even gemist maar wat was het dan precies?
Nouja, zie hierboven dus. Hij is ook op zo'n onmogelijk tijdstip uitgezonden (12 uur 's nachts volgensmij), maar er keken toch zo'n 100.000 mensen, blijkbaar. Ik ben er ingerold via mn toneelvereniging, net zoals de andere acteurs. En ik had eerst best een aardige rol, maar de meeste van mijn scenes zijn eruitgeknipt.
Verwijderd
Citaat:
Bah
Citaat:
Ik vind hem wel leuk en simpel, maar neem eigenlijk nooit de moeite om hem te lezen.
Hehe, heb ik ook altijd
Oud 27-08-2010, 17:17
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
*noteer* Hoeveel SCREENTIME heb je?
Uiteindelijk zo'n 3 minuten ofzo. En af en toe op de achtergrond.
Oud 27-08-2010, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Nouja, zie hierboven dus. Hij is ook op zo'n onmogelijk tijdstip uitgezonden (12 uur 's nachts volgensmij), maar er keken toch zo'n 100.000 mensen, blijkbaar. Ik ben er ingerold via mn toneelvereniging, net zoals de andere acteurs. En ik had eerst best een aardige rol, maar de meeste van mijn scenes zijn eruitgeknipt.
Ik wil wel even kijken hoor. Maar toch wel grappig dat mensen dan helemaal uitpluizen wie je bent en dan opzoeken op internet
Oud 27-08-2010, 17:22
Verwijderd
Citaat:
ik heb toch meer met het dagblad van het noorden. klinkt wel heel provinciaal weer, maar ze hebben gewoon het landelijke nieuws en het buitenlandse, plus een stukje over groningen, en dan staat er op maandag ook altijd een stuk in over het amateur voetbal
Oud 27-08-2010, 17:23
Verwijderd
Arch ik heb honger (trek, whatever) maar ik ga om 7 uur chinees eten en vanavond vast ook nog popcorn. Maar voor ik dat ga doen, ga ik autorijden en daarbij kan ik weer geen honger gebruiken.
Toch maar een boterham dan.
edit: het is Griekse yoghurt geworden
Oud 27-08-2010, 17:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik wil wel even kijken hoor. Maar toch wel grappig dat mensen dan helemaal uitpluizen wie je bent en dan opzoeken op internet
Nou, ze herkenden mijn foto denk ik. Verder ben ik niet echt googlebaar hoor.
Oud 27-08-2010, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Nou, ze herkenden mijn foto denk ik. Verder ben ik niet echt googlebaar hoor.
alle celebs twitteren, en jij?
Oud 27-08-2010, 17:31
Verwijderd
Ik twitter ook terwijl ik het vroeger zoooo kansloos vond. Veel vrienden van mij vinden dat nog steeds dus onwijs veel interactie is er niet. Gelukkig heeft iedereen een onbeperkte smsbundel dus eigenlijk sms-tweeten we allerlei onzin naar elkaar.
Oud 27-08-2010, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Cool! Waarmee?
Toen ik beroofd werd (zie berovingstopic). Overigens stond ik er louter vermeld als "een Nuenenaar (17)".
Oud 27-08-2010, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Ik twitter ook terwijl ik het vroeger zoooo kansloos vond. Veel vrienden van mij vinden dat nog steeds dus onwijs veel interactie is er niet. Gelukkig heeft iedereen een onbeperkte smsbundel dus eigenlijk sms-tweeten we allerlei onzin naar elkaar.
Dat is ook precies waar ik het voor gebruik, meer niet eigenlijk.
Oud 27-08-2010, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Toen ik beroofd werd (zie berovingstopic). Overigens stond ik er louter vermeld als "een Nuenenaar (17)".
Hm, das iets minder. Ik zal het verhaal even lezen. LOL, het is best wel vet eigenlijk. Je hebt nog wel geluk gehad .
Oud 27-08-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Niet 'NUENEN - Een arrogante zak (17) is gisteravond... "?
Oud 27-08-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Oud 27-08-2010, 17:37
Rivka
Rivka is offline
Oud 27-08-2010, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook precies waar ik het voor gebruik, meer niet eigenlijk.
Wil je mijn lumineus en boeiend leven ook volgen? Zelfde nickname als op lastfm
Oud 27-08-2010, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Wil je mijn lumineus en boeiend leven ook volgen? Zelfde nickname als op lastfm
I found yehhhh. Ik heb ook dezelfde naam als op lastfm .
Oud 27-08-2010, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Nee, het gebeurde ook niet in Nuenen, maar in Eindhoven.
Oud 27-08-2010, 17:56
Carn
Carn is offline
Son en Breugel is ook geen Eindhoven!

Zo, nog een paar uurkes en dan:
Oud 27-08-2010, 18:06
Verwijderd
Ola.
Oud 27-08-2010, 18:15
Verwijderd
Nou na een maand ben ik eindelijk gebeld door de technische dienst van Tele2, gesprek van 3 minuten, conclusie: we sturen u een nieuw modem.
Oud 27-08-2010, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Medeia naamzoek! Ik heb mijn readers nog niet, maar je gaat me toch niet vertellen dat ik een week eerder moet beginnen dan ik denk he?!
Ja dat weet ik dus niet, dat vroeg ik aan jou!
Oud 27-08-2010, 18:27
Verwijderd
Ik heb mijn dag uiterst nuttig besteed met slapen. Van vannacht t/m half 9, van half 11 t/m 14.15 en van 15.30 t/m daarnet.
Oud 27-08-2010, 18:31
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
alle celebs twitteren, en jij?
Ik twitter, maar niet onder mijn echte naam.

Regels voor berichten