![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Veel meisjes vingeren zichzelf, maar echt niet alle meisjes doen dat.
Mijn vriend vertelde me namelijk over zijn ex die zo clueless was over sex dat ze nog nooit met zichzelf had geexperimenteerd of zichzelf ooit gevingerd had...
||
![]() |
Citaat:
![]() Jij moet wss een hele goeie relatie met je vriend hebben ![]() Maar die mensen heb je idd.. (ook bij jongens is dit zo) Clueless of triest, het is maar hoe je het wild noemen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het is in principe belangrijk om te weten wat iemands verleden is, onder andere met exen enzo. En dan komen seks-dingen ook ter sprake ;x Anyway, dit is niet ontopic... Sorry! Dus ontopic; Ik blijf er nog steeds bij dat veel meisjes wel vingeren, maar dat vast niet alle meisjes dit doen.
||
Citaat:
![]() In mijn eigen ervaring vind ik dit vervelend aangezien ze amper weten wat klaarkomen is of waar fijne plekjes zitten... dus geen aanwijzingen.
||
Citaat:
![]() ![]() Oh, maar google beaamt mijn 70% ook meerdere keren, dus het zal wel niet helemaal uit vage krochten uit mijn brein komen. |
![]() |
|
Als je nog nooit gerookt hebt, heb je ook geen behoefte naar nicotine. Als je nog nooit bent klaargekomen, heb je die behoefte ernaar ook veel minder. Daarbij is het mijn ervaring dat vrouwen ook lang niet altijd hoeven klaar te komen tijdens seks, dus de behoefte naar een orgasme is bij vrouwen sowieso minder.
Daarbij kun je prima je behoefte stillen zonder jezelf te vingeren.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Andere kijk op multicultuur door een moslimbroeder Boosoog | 2 | 20-10-2003 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Heb jullie tips voor mijn verhaal? Selina | 7 | 10-12-2002 22:10 |