Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ben ook weer helemaal beter ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoi archont ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Xena en Star Trek zijn allebei betrekkelijk suf ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() en oprah zegt dat je pas verslaafd bent als je regels voor jezelf gaat verzinnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet of ik Xena nog leuk vind, dat vond ik iig wel, vroegah. En star trek heeft sowieso een VEUL hogere nerdfactor dan een heet wijf in een leren pakje op een paard die met een vriendinnetje de hele wereld over trekt en boze wezens uit de onderwereld op hun plek zet! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En met haar gezondheid is ze dus altijd wel heel erg bezig met gezond eten enzo, maar ze kan er soms gewoon heel erg star en stom in denken. (terwijl ze - gelukkig - ook gewoon koekjes en chips eet hoor). Ze loopt nu bij een homeopaat die haar volgens mij ook nogal wat wijsmaakt... ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Oh kut! ;x
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had een keer te dik beslag, zag ik toen het al in de pan zat. Dus toen gooide ik er water op. Dat was bij nader inzien niet zo slim. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() behalve als het zo'n plastic fles is, want in dat recept staat 'even schudden' terwijl het zou moeten zijn 'vijf minuten schudden met die fles alsof je leven ervan afhangt'. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar Nederlandse vrouwen hebben juist vaak een te kleine ondermaat waardoor die bh inkepingen van 5 cm in hun vlees snijdt. bron: het straatbeeld Een keer had ik een patiente die niet slank was en flinke borsten had, dat zal een 80D geweest zijn ofzo, en die droeg een bh die nooit groter dan cup b kon zijn ![]() |
![]() |
|
|