Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2010, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor!

Oh en Minke, heb je uberhaupt kunnen kamperen met dat weer?
We hebben niet gekampeerd Moet er niet aan denken zeg. Nee, we zaten in een chaletje, ongeveer 12 kilometer hier vandaan
(omdat zij niet durft te reizen met de trein enzo)
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Mja, aardig.
Het was vooral een beetje suf, en ik merk dat ik die vriendin van me toch echt slecht trek nu ze zoveel last heeft van allerlei kwaaltjes en panikeringen (mooi woord ) en dat we daar dus echt met álles rekening moeten houden. Verder is ze heel lief hoor, maar ze vertelde dat haar vriend had gezegd dat ie er een beetje klaar mee was en ik snap echt heel erg waarom En ook dat obsessief gezond willen doen de hele dag. Dat we aan tafel zaten en ze ineens begint "Ik snap echt niet dat er mensen zwarte thee kunnen drinken? Weet je hoe ongezond dat is? Dat snap je toch niet?" Beetje irritant.

Nu klinkt het echt als een rotweekend, maar het was verder gewoon best even lekker hoor en ik was ook een beetje ziek en nu ben ik weer beter. Is dat gezond doen toch nog ergens goed voor
Bah dat klinkt niet echt fijn, obsessief gezond zijn. Heeft het een reden?
Verwijderd
Citaat:
Ik moet maar eens gaan lunchen.
Wat zal ik bij de spekjes bakken?

Pannenkoeken natuurlijk.
Oud 30-08-2010, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Mja, aardig.
Het was vooral een beetje suf, en ik merk dat ik die vriendin van me toch echt slecht trek nu ze zoveel last heeft van allerlei kwaaltjes en panikeringen (mooi woord ) en dat we daar dus echt met álles rekening moeten houden. Verder is ze heel lief hoor, maar ze vertelde dat haar vriend had gezegd dat ie er een beetje klaar mee was en ik snap echt heel erg waarom En ook dat obsessief gezond willen doen de hele dag. Dat we aan tafel zaten en ze ineens begint "Ik snap echt niet dat er mensen zwarte thee kunnen drinken? Weet je hoe ongezond dat is? Dat snap je toch niet?" Beetje irritant.

Nu klinkt het echt als een rotweekend, maar het was verder gewoon best even lekker hoor en ik was ook een beetje ziek en nu ben ik weer beter. Is dat gezond doen toch nog ergens goed voor
Oh ja dat klinkt indd wel een beetje mweh En sinds wanneer is zwarte thee zoooo slecht?

Ik ben ook weer helemaal beter <3.
Verwijderd
Citaat:
De vraag is nu, doet hij dat om jou te ontzien of omdat hij liever niet wil dat jij erbij bent? [afbeelding]
Vooral het eerste denk ik, hij kijkt het ook als ik wel thuis ben maar in een andere kamer zit en dan kom ik toch regelmatig binnenvallen omdat ik dan iets bedacht heb wat ik moet uiten
Verwijderd
Goedemiddag!

Nog wat gebeurd hier?
Oud 30-08-2010, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Nou ook niet als ik samen met jou naar Glee kijk?

De vraag is nu, doet hij dat om jou te ontzien of omdat hij liever niet wil dat jij erbij bent? [afbeelding]
Glee is vet gaaf <3. Maar ik werk straks heel veel he, dan heb je dus ook veel tijd voor star trek! Maar niet als ik erbij ben!
Oud 30-08-2010, 11:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee hoor, dat hoeft niet. Wat ik bedoelde te zeggen was: ik weet niet of je daar (wat rationeel betreft) wel gelijk in hebt
Hmja, eh, misschien had ik een ander onderwerp moeten kiezen.

Citaat:
Waarom zou het om 12 uur niet over seks hoeven te gaan?
Het hebben over seks is net als het drinken van alcoholische dranken: Het is fijn als je het doet als de vijf in de klok is, als je 's ochtends al begint, wordt het een gewoonte in plaats van een fijn gespreksonderwerp resp. drinkmoment.

Citaat:
Xena <3 dat moet ik ook maar weer eens opzoeken
Je vindt Xena wel leuk, maar Star Trek niet? Xena heeft een hogere nerdfactor dan Star Trek hoor!
Oud 30-08-2010, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou het om 12 uur niet over seks hoeven te gaan?

Citaat:
Goedemorgen!
Hallo!
Oud 30-08-2010, 11:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
mja, dat kan weleens vies gaan tegenvallen
Omg, rationeel, ik ben dus een homoseksuele versie van jou!
Verwijderd
Citaat:
We hebben niet gekampeerd Moet er niet aan denken zeg. Nee, we zaten in een chaletje, ongeveer 12 kilometer hier vandaan
(omdat zij niet durft te reizen met de trein enzo)
Oh ik dacht dat ze daar een beetje overheen gestapt was?

Hoi archont Er is een prachtige discussie geweest over de lengte van Rationeels Rationeeltje.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Het hebben over seks is net als het drinken van alcoholische dranken: Het is fijn als je het doet als de vijf in de klok is, als je 's ochtends al begint, wordt het een gewoonte in plaats van een fijn gespreksonderwerp resp. drinkmoment.

Je vindt Xena wel leuk, maar Star Trek niet? Xena heeft een hogere nerdfactor dan Star Trek hoor!
Het hebben vàn seks daarentegen...

Xena en Star Trek zijn allebei betrekkelijk suf
Oud 30-08-2010, 11:15
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

11:55 heeft 2 vijfen

en oprah zegt dat je pas verslaafd bent als je regels voor jezelf gaat verzinnen
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Glee is vet gaaf <3. Maar ik werk straks heel veel he, dan heb je dus ook veel tijd voor star trek! Maar niet als ik erbij ben!
Ohja! Jij gaat werken en het brood op de plank brengen want jij verdient natuurlijk tonnen per jaar, en ik doe het ""huishouden"" Maar dan wil ik wel een huishoudster, want anders heb ik geen tijd om Star Trek te kijken.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
en oprah zegt dat je pas verslaafd bent als je regels voor jezelf gaat verzinnen
Verwijderd
Het is nu 12:15! Tijd om aan de sterke drank te gaan.
Verwijderd
Citaat:

Pannenkoeken natuurlijk.
Daar snap ik de bagger niet van. Laatst waren ze mislukt.
Oud 30-08-2010, 11:16
Verwijderd
Citaat:

'It's always five o'clock somewhere'
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Omg, rationeel, ik ben dus een homoseksuele versie van jou!
Verwijderd
Citaat:

Wat een slechte vergelijking. Bovendien begin ja na 4 uur met drinken, niet na 5!

Ik weet niet of ik Xena nog leuk vind, dat vond ik iig wel, vroegah. En star trek heeft sowieso een VEUL hogere nerdfactor dan een heet wijf in een leren pakje op een paard die met een vriendinnetje de hele wereld over trekt en boze wezens uit de onderwereld op hun plek zet!
Verwijderd
Citaat:
Bah dat klinkt niet echt fijn, obsessief gezond zijn. Heeft het een reden?
Ja, nou ja, ze heeft altijd al een slechte gezondheid gehad (allergieën, astma e.d.) en nu zit ze ook al sinds maart overspannen thuis en heeft ze soms paniekaanvallen (die ze zelf creëert door al van tevoren te denken dat ze er bang voor is (bijv. in de trein of bus of in een cafeetje). Dat laatste heeft tot gevolg dat we bijna niets hebben kunnen doen, wat natuurlijk nogal jammer is. Er was een zwembad met een sauna en een zonnebank enzo, wat ik dan best lekker vind, maar zij raakt na een kwartiertje in het zwembad al in paniek van alle 'drukte' en de sauna durft ze niet in omdat dat slecht is voor haar astma. En ik mag dan ook niet alleen gaan, want dan is zij weer alleen en dan raakt ze weer in paniek. Best nogal lastig dus.
En met haar gezondheid is ze dus altijd wel heel erg bezig met gezond eten enzo, maar ze kan er soms gewoon heel erg star en stom in denken. (terwijl ze - gelukkig - ook gewoon koekjes en chips eet hoor). Ze loopt nu bij een homeopaat die haar volgens mij ook nogal wat wijsmaakt...

Citaat:
Oh ja dat klinkt indd wel een beetje mweh En sinds wanneer is zwarte thee zoooo slecht?

Ik ben ook weer helemaal beter <3.
Ha, goed!
Oud 30-08-2010, 11:17
Verwijderd
Maar het is al VIJF over twaalf geweest ;d;;d
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het hebben vàn seks daarentegen...
Appels en peren!

Citaat:
Xena en Star Trek zijn allebei betrekkelijk suf

Citaat:
12:15 heeft 3x5 vijfen! *klerenkast openmaakt en fles pakt*

Citaat:

Oh kut! ;x
Verwijderd
Citaat:

*trekt opmerking over 4 uur terug*
*trekt opmerking over niet alleen drinken terug*

heee nu heb ik geen regels meer en kan ik onbeperkt en altijd drinken
Oud 30-08-2010, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Goedemiddag!

Nog wat gebeurd hier?
Niet dat ik weet.
Ik ben er ook pas net

Hoe waren de voetbaldagen? (neem aan dat ze nu wel voorbij zijn? )
edit: oh, god, twee 's in een post aan jou!
Oud 30-08-2010, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Daar snap ik de bagger niet van. Laatst waren ze mislukt.
Als je een pannenkoekenbeginner bent is het handig om alleen naturels te bakken, dunne pannenkoeken te maken, 1 pan te gebruiken en het vuur niet te hoog te zetten dan kan het echt niet mis gaan.
Oud 30-08-2010, 11:19
Verwijderd
Ze waren knoeterdik geworden.
Oud 30-08-2010, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Hoi archont Er is een prachtige discussie geweest over de lengte van Rationeels Rationeeltje.
Nou dat kunnen maar 2 forummers hier beamen denk ik.
Oud 30-08-2010, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Als je een pannenkoekenbeginner bent is het handig om alleen naturels te bakken, dunne pannenkoeken te maken, 1 pan te gebruiken en het vuur niet te hoog te zetten dan kan het echt niet mis gaan.
Wel hoor!
Ik had een keer te dik beslag, zag ik toen het al in de pan zat. Dus toen gooide ik er water op. Dat was bij nader inzien niet zo slim.
Verwijderd
Dat is een kwestie van minder beslag in de pan scheppen en dan een beetje met de pan wiebelen zodat het goed uitloopt.
Als ze heel dik zijn loop je het risico dat de buitenkant is aangebrand voor de binnenkant gaar is.
Verwijderd
Citaat:

Wijsheden van Oprah, omg rationeel daar luister ik ook naar
Oud 30-08-2010, 11:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat een slechte vergelijking. Bovendien begin ja na 4 uur met drinken, niet na 5!
Oh, ik begin altijd om 3 uur (15.00)

Citaat:
Ik weet niet of ik Xena nog leuk vind, dat vond ik iig wel, vroegah. En star trek heeft sowieso een VEUL hogere nerdfactor dan een heet wijf in een leren pakje op een paard die met een vriendinnetje de hele wereld over trekt en boze wezens uit de onderwereld op hun plek zet!
Star Trek heeft ook hete wijfen hoor
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
'It's always five o'clock somewhere'
Hier niet gelukkig
Verwijderd
Citaat:
Wel hoor!
Ik had een keer te dik beslag, zag ik toen het al in de pan zat. Dus toen gooide ik er water op. Dat was bij nader inzien niet zo slim.
Ohja het is in het begin inderdaad ook wel handig om het beslag gewoon precies volgens het recept op de pannenkoekmix te maken
behalve als het zo'n plastic fles is, want in dat recept staat 'even schudden' terwijl het zou moeten zijn 'vijf minuten schudden met die fles alsof je leven ervan afhangt'.
Oud 30-08-2010, 11:22
Verwijderd
Ik heb gisteren nog echt grandioos goede hartige pannenkoeken gebakken. Met veel groenten erin natuurlijk. want het moest wel gezond
Verwijderd
Citaat:

Oh, ja dan zit er natuurlijk een 5 in

Ach ik mag geen regels meer stellen van oprah
Verwijderd
Citaat:
Wel hoor!
Hoe verzin je dat?
Oud 30-08-2010, 11:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ohja het is in het begin inderdaad ook wel handig om het beslag gewoon precies volgens het recept op de pannenkoekmix te maken
behalve als het zo'n plastic fles is, want in dat recept staat 'even schudden' terwijl het zou moeten zijn 'vijf minuten schudden met die fles alsof je leven ervan afhangt'.
Zo'n plastic fles is echt afzetterij. Het kost twintig keer zoveel en ouderwets pannenkoeken uit een pakje maken is net zo makkelijk en tien keer lekkerder.
Oud 30-08-2010, 11:23
Rationeel
Rationeel is offline
en volgens oprah loopt 99% van de vrouwen met een verkeerde maat BH rond! denk daar maar eens over na!
Oud 30-08-2010, 11:24
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Wel hoor!
Dit vind ik tot nog toe de leukste post van de dag.
Verwijderd
Citaat:
Zo'n plastic fles is echt afzetterij. Het kost twintig keer zoveel en ouderwets pannenkoeken uit een pakje maken is net zo makkelijk en tien keer lekkerder.
Inderdaad. Of je nu vijf minuten aan het schudden met de fles bent of vijf minuten aan het kloppen met de garde, dat maakt echt niets uit in het gemak.
Verwijderd
Citaat:
Hier niet gelukkig
Haha.
Citaat:
Ik heb gisteren nog echt grandioos goede hartige pannenkoeken gebakken. Met veel groenten erin natuurlijk. want het moest wel gezond

Citaat:
Hoe verzin je dat?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
en volgens oprah loopt 99% van de vrouwen met een verkeerde maat BH rond! denk daar maar eens over na!
Omg, wat een onrecht wordt de borsten van de wereld toch aangedaan!
Verwijderd
Citaat:
Hoe verzin je dat?
Geen idee
Oud 30-08-2010, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Hoe zou ze dat onderzocht hebben?
Macrador
Macrador is offline
Ik ga mijn ontbijt maar nuttigen.
Verwijderd
Citaat:

Jij weet niks van hete wijfen!
Oud 30-08-2010, 11:26
Verwijderd
Citaat:
99% is mss een beetje ruim geschat, maar ik denk dat oprah best een punt heeft!
Verwijderd
Citaat:
Als je kijkt naar foto's van amerikaanse vrouwen dragen ze vaak een te grote ondermaat, dan zie je de bh heel erg opkruipen aan de achterkant bron: peopleofwalmart.com
Maar Nederlandse vrouwen hebben juist vaak een te kleine ondermaat waardoor die bh inkepingen van 5 cm in hun vlees snijdt. bron: het straatbeeld

Een keer had ik een patiente die niet slank was en flinke borsten had, dat zal een 80D geweest zijn ofzo, en die droeg een bh die nooit groter dan cup b kon zijn die zat dan ook zo'n beetje horizontaal, de onderkant van de borsten lag nog net in de cups.
Verwijderd
Citaat:
I know en ik vind dat ik mij hier maar over moet ontfermen. Nouja alleen hete vrouwen dan
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten