Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2010, 10:19
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Nou ik heb even schoolspullen gehosseld. Grappig dat je als brugger uren voor alle meuk stond uit te kiezen en dat je nu gewoon het goedkoopste/simpelste koopt. :')
Idd

Net nam er eindelijk iemand op, na een uur en vijf minuten in de wacht te hebben gestaan, zegt ze dat de desbetreffende collega even pauze heeft, of ik het over tien minuten nog een keer wil proberen .
ben een klein beetje geflipt, en nu word ik terug gebeld
Oud 31-08-2010, 10:20
Verwijderd
Ik heb als brugger ook het simpelste gekocht, waarmee ik natuurlijk zwaar afging. Dus voor de tweede heb ik een dagenlange expeditie naar schoolspullen gehouden waarna bleek dat iedereen nog wel voor z'n agenda z'n best had gedaan, maar verder echt niet.
Oud 31-08-2010, 10:22
Macrador
Macrador is offline
Morgen school meh
Oud 31-08-2010, 10:22
Tink*
Tink* is offline
Vooral hippe agenda's waren wel een must ja. Ik kan me niet herinneren dat ik toen ooit iemand met een Hema agenda van 2 euro heb gezien iig.
Oud 31-08-2010, 10:25
Verwijderd
Ik had in de brugklas een kleine zwarte agenda met witte bloemetjes van de v&d. Dat was echt volkomen not done
Oud 31-08-2010, 10:28
Martiño
Martiño is offline
Ik had vijf jaar lang de stripagenda.
Oud 31-08-2010, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Ik had vijf jaar lang de stripagenda.
Dat is wel makkelijk, dan hoef je nooit na te denken
Oud 31-08-2010, 10:30
Tink*
Tink* is offline
Ik wisselde elk jaar, volgens mij heb ik in de brugklas de hitkrantagenda of iets anders kuts met popsterren gehad.
Oud 31-08-2010, 10:30
Verwijderd
Ik had in de brugklas een dierenagenda, alsof het nog niet erg genoeg was dat ik op rode Dr Martens liep en met ee knaloranje Kipling-rugzak

Gelukkig werd ik daarna heel hip.
Oud 31-08-2010, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Ik wisselde elk jaar, volgens mij heb ik in de brugklas de hitkrantagenda of iets anders kuts met popsterren gehad.
ja die had ik in de tweede
Macrador
Macrador is offline
Wij krijgen allemaal agenda's op school
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat is wel makkelijk, dan hoef je nooit na te denken
Nouja, ik nam me voor om na twee jaar een andere te nemen maar ik had altijd haast of was inspiratieloos. En in de vierde en vijfde had ik ook geen zin om de traditie te breken.
Oud 31-08-2010, 10:32
Verwijderd
In de zesde heb ik mijn boeken gekaft met alle resten kaftpapier die mijn zus en ik in de afgelopen jaren telkens over hadden gehad
Oud 31-08-2010, 10:32
Tink*
Tink* is offline
Ik had een groene kipling. ;x
Oud 31-08-2010, 10:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Vanaf de derde of vierde heb ik niet of nauwelijks meer gekaft, daarna helemaal niet meer.
Oud 31-08-2010, 10:33
Rationeel
Rationeel is offline
boeken kaften is voor watjes, je moest ze gewoon niet te vaak aanraken
Oud 31-08-2010, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Ik had een groene kipling. ;x
ik ook! Donkergroen, met niet alleen een hoofdvak en een voorvak, maar ook een middenvak, en dat middenvak had zijritsen waarmee je hem extra extra groot kon maken, en hij had ook twee zijvakken, en die hadden ook ritsen om ze extra groot te maken! En ik was 1.40.

Citaat:
Vanaf de derde of vierde heb ik niet of nauwelijks meer gekaft, daarna helemaal niet meer.
Oh bij ons waren ze daar heel streng op, iedereen kaftte alle boeken
Oud 31-08-2010, 10:34
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
In de zesde heb ik mijn boeken gekaft met alle resten kaftpapier die mijn zus en ik in de afgelopen jaren telkens over hadden gehad
ga ik nu ook doen
Oud 31-08-2010, 10:35
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
ik ook! Donkergroen, met niet alleen een hoofdvak en een voorvak, maar ook een middenvak, en dat middenvak had zijritsen waarmee je hem extra extra groot kon maken, en hij had ook twee zijvakken, en die hadden ook ritsen om ze extra groot te maken! En ik was 1.40.
Volgens mij had ik precies dezelfde. Hij was iig heel groot. Ik was toen 1.70 of groter dus dat scheelde nog een klein beetje.
Oud 31-08-2010, 10:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik had in de brugklas een dierenagenda, alsof het nog niet erg genoeg was dat ik op rode Dr Martens liep en met ee knaloranje Kipling-rugzak

Gelukkig werd ik daarna heel hip.

Ik had in de brugklas een hemarugzak omdat m'n moeder een rugzak van Kipling of een Eastpak onzin vond. Natuurlijk ging die hematas na een maand of twee kapot, de eastpak die ik toen heb gekocht (dat is dus al zo'n tien jaar geleden) is nog steeds prima.
Citaat:
ja die had ik in de tweede
Ik had in de tweede bij de V&D allemaal dure, maar leuke, schriften en kaftpapier gekocht, toen was m'n moeder heel boos.

Citaat:
Wij krijgen allemaal agenda's op school
Bij ons is er ook altijd wel een gratis agenda verkrijgbaar maar dat zijn meestal niet echt de fijnste. Tegenwoordig haal ik gewoon voor een paar euro een zakenagenda.
Oud 31-08-2010, 10:39
Macrador
Macrador is offline
Citaat:

Bij ons is er ook altijd wel een gratis agenda verkrijgbaar maar dat zijn meestal niet echt de fijnste. Tegenwoordig haal ik gewoon voor een paar euro een zakenagenda.
ze zijn niet gratis en het is eigenlijk zowat verplicht.
Oud 31-08-2010, 10:41
Martiño
Martiño is offline
Achja. België.
Oud 31-08-2010, 10:41
Verwijderd
Citaat:
:
Ik had in de tweede bij de V&D allemaal dure, maar leuke, schriften en kaftpapier gekocht, toen was m'n moeder heel boos.
Ik kreeg geld mee om die dingen van te kopen, en dan moest ik zelf kiezen of ik liever een dure agenda had óf dure schriften óf duur kaftpapier want het was niet genoeg om voor alledrie iets duurs uit te zoeken.
Oud 31-08-2010, 10:42
Martiño
Martiño is offline
Wat is Homes under the Hammer toch een heerlijk programma. <3
Oud 31-08-2010, 10:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik kreeg geld mee om die dingen van te kopen, en dan moest ik zelf kiezen of ik liever een dure agenda had óf dure schriften óf duur kaftpapier want het was niet genoeg om voor alledrie iets duurs uit te zoeken.
Nouja, zo duur was het nu ook weer niet. Ouders kunnen af en toe behoorlijk overdrijven. Vond het toen ook behoorlijk hypocriet dat ze pas begon te zeuren toen ik thuis kwam, en me vooraf geen instructies gaf. Maarja, ouders...
Oud 31-08-2010, 10:45
Verwijderd
Nee ik denk dat het mijn ouders ook niet om het geld ging, je wordt echt niet arm van wat schriften. Meer om het principe dat ik keuzes moest leren maken denk ik.
Oud 31-08-2010, 10:46
Rationeel
Rationeel is offline
wtf is een agenda?
Oud 31-08-2010, 10:47
Verwijderd
Citaat:
wtf is een agenda?
Dat hadden mensen vroeger toen er nog geen organizers waren!
Oud 31-08-2010, 10:49
Verwijderd
Als ik documentairemaker zou zijn, zou ik een documentaire maken over hoe de makers van complot-documentaires allemaal samen werken met als doel om ons vertrouwen te ondermijnen en dan de macht te grijpen, en hoe naïef mensen zijn dat ze die complot-documentairemakers geloven.
Oud 31-08-2010, 10:50
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee ik denk dat het mijn ouders ook niet om het geld ging, je wordt echt niet arm van wat schriften. Meer om het principe dat ik keuzes moest leren maken denk ik.
Naja die schriften waren rustig 3 euro / gulden voor 3 schriften, terwijl je voor de helft een stuk of 10 'lelijke' kon hebben.
Oud 31-08-2010, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Naja die schriften waren rustig 3 euro / gulden voor 3 schriften, terwijl je voor de helft een stuk of 10 'lelijke' kon hebben.
ik mag geen reclame maken, maar daarvoor moet je gewoon naar de action gaan.
Verwijderd
En ik zou in mijn documentaire allemaal sterke numerologische argumenten aandragen, en steekwoorden uit allerlei documentaires in beeld brengen en dan sommige letters daaruit laten oplichten en die in een andere volgorde zetten zodat er al-quaida staat.
Rationeel
Rationeel is offline
mijn geld ging op aan de kapper en cavello's, dus ik had niets te willen m.b.t. schoolspullen
Verwijderd
Ik zou wel eerst opzoeken hoe je dat eigenlijk spelt.
Oud 31-08-2010, 10:53
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik mag geen reclame maken, maar daarvoor moet je gewoon naar de action gaan.
We hebben het over periodes van minstens 10 jaar geleden eh.
Oud 31-08-2010, 10:53
Carn
Carn is offline
Ik heb 1 agenda gehad die 'gebruikt' werd. En dan hebben we het dus over de vorige eeuw
Oud 31-08-2010, 10:54
Verwijderd
Citaat:
We hebben het over periodes van minstens 10 jaar geleden eh.
ja ik moest vorig jaar nog, ik dacht ik geef tips
Oud 31-08-2010, 10:56
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ja ik moest vorig jaar nog, ik dacht ik geef tips
Nou mocht ik ooit weer 11 worden zal ik eraan denken!
Oud 31-08-2010, 10:59
Rationeel
Rationeel is offline

Oud 31-08-2010, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Nou mocht ik ooit weer 11 worden zal ik eraan denken!
misschien zijn er anderen die er normaal fortuinen aan uit geven, en die geen idee hebben wat de action is.
Oud 31-08-2010, 11:05
Macrador
Macrador is offline
Doet die het nu niet voor de quest?
Martiño
Martiño is offline
Ja, in onze tijd waren de schriften van de Wibra ook vast goedkoper dan de schriften van de V&D en HEMA.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
misschien zijn er anderen die er normaal fortuinen aan uit geven, en die geen idee hebben wat de action is.
In dat geval is jouw tip nog steeds niet zo handig, dan moet je ook even uitleggen wat de action is, waar je die kunt vinden en wat de voordelen ervan zijn tegenover andere winkels!
Oud 31-08-2010, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Ja, in onze tijd waren de schriften van de Wibra ook vast goedkoper dan de schriften van de V&D en HEMA.
Maar die waren uncool!
Oud 31-08-2010, 11:09
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar die waren uncool!
Ja, dat was mijn punt.
Oud 31-08-2010, 11:10
Verwijderd
Ja.
Ik heb geen idee of de action nu wel coole schriften heeft, laatste keer dat ik er was stonden overal paarden op.
Oud 31-08-2010, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Action is een soort Wibra.
Hmnee vind ik niet, Wibra verkoopt 75 % textiel en Action maar 15% ofzo.
Tink*
Tink* is offline
Die goede oude tijd dat we massaal naar de V&D schoolcampus gingen...
Missy
Missy is offline
Citaat:
Hmnee vind ik niet, Wibra verkoopt 75 % textiel en Action maar 15% ofzo.
Daarom ook een 'soort van'. Action heeft nog steeds niet veel soeps qua schriften.
Oud 31-08-2010, 11:12
Verwijderd
Citaat:
In dat geval is jouw tip nog steeds niet zo handig, dan moet je ook even uitleggen wat de action is, waar je die kunt vinden en wat de voordelen ervan zijn tegenover andere winkels!
De action is een duitse winkelketen, die vanalles hebben, maar vooral handig is voor de allerdaagse dingetjes, die vaker goedkoper zijn dan bijv. bij de blokker. de action is bijna overal in nederland wel te vinden.

tevreden?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten