Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Btw; voordat je een fout beeld van me krijgt :3, ik ben GEEN paardenmeisje xD |
![]() |
||
Citaat:
Ik stel me nu mensen met grote brandende stukken hout voor die elkaar van kant maken ![]() Kan gezelliger ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Constant Zulke dingen lezen in de les ![]() Edit: Fuck hij doet het niet ![]()
|
Goedenmiddag!
Ik ben gewoon als sinds half 9 wakker en nu ben ik helemaal van m'n apropos. ![]() Had om half 10 een afspraak bij de dokter, omdat m'n voet steeds zeerder begint te doen, er een rare blauwe plek zit en ik nu strompel ipv loop. Maar zoals gewoonlijk luistert die eikel niet. Ik zei dat ik de dag ervoor niks raars had gedaan, alleen het weekend ervoor lowlands en dat ik daar al 10 jaar kom en dat ik het nooit zo rustig aan heb gedaan als dit keer. En dat ik veel moet staan voor m'n werk. Wat schrijft 'ie op? Dat ik wrs vermoeide voeten heb door het wilde springen op lowlands. Nee eikel, dan heb ik toch niet dagen later ineens een blauwe bult onder m'n voet?! Heb het nog geprobeerd uit te leggen, maar hij wil je altijd zo gauw mogelijk weer weg hebben. (Ik denk dat ik er 3 minuten ben geweest. ![]() Nu krijg ik dus het standaard recept van ontstekingsremmers, want dat krijg je bij hem echt voor álles. Echt, wat een arrogante kutdokter. Heel de familie heeft problemen met 'm...
||
Citaat:
Mss maar in Oegstgeest kijken, maar ik heb eigenlijk nog nooit zoiets zelf geregeld. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben altijd een behoorlijk schrale MF geweest, maar die gratis agenda's gingen zelfs mij te ver ![]() Ik heb idd nog die van de power unlimeted gehad, een jaar die van ajax, een paar jaar een strip agenda, en toen ging ik over op de kleine hema's, inmiddels al een paar jaar overgestapt op de grote hema's ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|