Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2010, 22:54
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee hoor, ik leg alleen even uit waarom die film de moeite waard zou kunnen zijn.
het feit dat Natalie Portman en Mila Kunis een lesbo-scene hebben doet me niets, ik ga natuurlijk voor het psychologische aspect van de film. .
Oud 31-08-2010, 22:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
We moeten hem uitnodigen en hem anaal vernederen
Oh. Nou, ik geef de voorkeur aan lieve seks. Dus dat vernederen hoeft niet zo van mij, als het jou om het even is.
Oud 31-08-2010, 22:55
Verwijderd
Citaat:
PHD?
Piet Hein Döner!
Oud 31-08-2010, 22:56
Verwijderd
Citaat:
PHD?
Piet Hein Donner.
Oud 31-08-2010, 22:56
Daboman
Daboman is offline
Tjonge jonge, rotwolven, kom ik eindelijk terug van een lange lange dag, ben ik dood

Kunnen ze me niet eens met rust laten?
Oud 31-08-2010, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Oh. Nou, ik geef de voorkeur aan lieve seks. Dus dat vernederen hoeft niet zo van mij, als het jou om het even is.
Potatoe potatoe!
Oud 31-08-2010, 22:57
Piet Hein
Piet Hein is offline
Citaat:
Piet Hein Döner!
Excuses jongeman, mag ik je er even op wijzen dat mijn achternaam niet zo gespeld wordt?
Oud 31-08-2010, 22:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Potatoe potatoe!
Is bij jou alle seks vernederend bedoeld dan?
Verwijderd
Citaat:
Excuses jongeman, mag ik je er even op wijzen dat mijn achternaam niet zo gespeld wordt?
Meneer Donner, kunt u mij vertellen wat uw mening is over de crisis binnen het CDA en wat u vindt van de formatie?
Verwijderd
Citaat:
Is bij jou alle seks vernederend bedoeld dan?
Nee, het is een metafoor voor goede seks
Oud 31-08-2010, 22:59
Verwijderd
Citaat:
het feit dat Natalie Portman en Mila Kunis een lesbo-scene hebben doet me niets, ik ga natuurlijk voor het psychologische aspect van de film. .
Ik kan ook heel erg genieten van vrouwelijk schoon hoor. Het leek me alleen dat de film buiten dat niet zo héél veel te bieden heeft. Maar dat baseer ik op zeer weinig voorkennis dus wie ben ik nou.
Oud 31-08-2010, 23:03
Piet Hein
Piet Hein is offline
Citaat:
Meneer Donner, kunt u mij vertellen wat uw mening is over de crisis binnen het CDA en wat u vindt van de formatie?
Voor deze antwoorden moet ik u helaas doorverwijzen naar de heer Verhagen. Ik neem overigens ook niet actief deel aan de formatieonderhandelingen, dus ik kan u helaas niet met meer informatie voorzien. Verder wacht ik, net zoals eenieder bij het CDA, rustig af wat er gaat komen.
Oud 31-08-2010, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Voor deze antwoorden moet ik u helaas doorverwijzen naar de heer Verhagen. Ik neem overigens ook niet actief deel aan de formatieonderhandelingen, dus ik kan u helaas niet met meer informatie voorzien. Verder wacht ik, net zoals eenieder bij het CDA, rustig af wat er gaat komen.
Dank je wel, Kazet.
Oud 31-08-2010, 23:05
Martiño
Martiño is offline
moe
Oud 31-08-2010, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Dank je wel, Kazet.
Oud 31-08-2010, 23:06
Verwijderd
Ik ga ook slapen.
Martiño
Martiño is offline
Basje, wat ben je stil op msn! Zo druk aan het fappen?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik kan ook heel erg genieten van vrouwelijk schoon hoor. Het leek me alleen dat de film buiten dat niet zo héél veel te bieden heeft. Maar dat baseer ik op zeer weinig voorkennis dus wie ben ik nou.
oh. heb je de trailert wel afgekeken? Volgens mij snijdt ie best hout
Verwijderd
"Thomas Berge heeft problemen met drank en drugs"

Beste nieuws van de dag
Verwijderd
vraagje, wat is spijkerbroek maat 34 in normale broekmaten omgerekend? Het gaat om een herenbroek.
Oud 31-08-2010, 23:07
Verwijderd
Citaat:
oh. heb je de trailert wel afgekeken? Volgens mij snijdt ie best hout
Ik weet het nog niet zo. Maar ben op zich best benieuwd hoor.
Verwijderd
Citaat:

Beste nieuws van de dag
Oh god ja, rtl boulevard stond aan op het werk dus ik het er alles van meegekregen, inclusief het interview met kwalbert.
Carn
Carn is offline
Wat ik frappanter vond is dat The Wrestler en Black Swan eigenlijk 'een film' zouden zijn
Verwijderd
Citaat:
Basje, wat ben je stil op msn! Zo druk aan het fappen?
Lawd, overheen gelezen
Oud 31-08-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:
ik hoor het hem echt zo zeggen
Verwijderd
Citaat:
Oh god ja, rtl boulevard stond aan op het werk dus ik het er alles van meegekregen, inclusief het interview met kwalbert.
Ja, ik ben met hoge uitzondering blijven hangen tijdens het zappen
Verwijderd
Citaat:
*manon opvangt en in potje stopt*
wat ga je daarmee doen?
Verwijderd
Citaat:

Beste nieuws van de dag
ja echt te grappig volgens mij drinkt hij gewoon af en toe teveel drank
Verwijderd
Citaat:
Wat ik frappanter vond is dat The Wrestler en Black Swan eigenlijk 'een film' zouden zijn
Boksen tegenover dansen?

Ik heb The Wrestler niet gezien trouwens.
Heb alleen Requiem for a dream van hem gezien.
Oud 31-08-2010, 23:09
Piet Hein
Piet Hein is offline
Citaat:
Dank je wel, Kazet.
Wat is een Kazet?
Oud 31-08-2010, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Wat is een Kazet?
wat je zegt ben je zelluf!
Oud 31-08-2010, 23:12
Verwijderd
Boksen, waarom zeg ik nou boksen? ik bedoel natuurlijk worstelen
Oud 31-08-2010, 23:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
Boksen tegenover dansen?

Ik heb The Wrestler niet gezien trouwens.
Heb alleen Requiem for a dream van hem gezien.
Nope:

Citaat:
At one point, way before I made ‘The Wrestler,’ I was actually developing a project that was about a love affair between a ballet dancer and a wrestler, and then it kind of split off into two movies. I realized pretty quickly that taking two worlds like wrestling and ballet was much too much for one movie. So I guess my dream is that some art theater will play the films as a double feature some day.
http://www.slashfilm.com/2010/08/31/...-as-one-movie/

The Wrestler is een erg sterke, ingetogen film trouwens; die kan ik iedereen aanraden. Vind het naast Requiem misschien wel zijn beste werk tot nu toe. (Pi is ook tof, maar misschien wat te weird voor velen, en The Fountain is ook niet verkeer maar misschien weer wat te eclectisch)
Oud 31-08-2010, 23:15
Verwijderd
Ik vond Requiem... prachtig enzo, maar zó naar, ik wist niet dat dat bestond Ik heb hem twee keer gezien en de tweede keer was het nare gevoel achteraf ook niet minder erg ofzo. Ik moest daarna echt Bert & Ernie luisteren om weer een beetje door te kunnen leven.
Oud 31-08-2010, 23:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik hoor het hem echt zo zeggen
Ik vind het een beetje eng.

Citaat:
wat ga je daarmee doen?
Bewaren?
Oud 31-08-2010, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Nope:

http://www.slashfilm.com/2010/08/31/...-as-one-movie/

The Wrestler is een erg sterke, ingetogen film trouwens; die kan ik iedereen aanraden. Vind het naast Requiem misschien wel zijn beste werk tot nu toe. (Pi is ook tof, maar misschien wat te weird voor velen, en The Fountain is ook niet verkeer maar misschien weer wat te eclectisch)
Oh The Foutain vond ik zó stom. Ik zat echt een beetje te walgen in de bioscoopzaal. The Wrestler heb ik nog nooit gezien *noteert op lijstje*

Citaat:
Ik vond Requiem... prachtig enzo, maar zó naar, ik wist niet dat dat bestond Ik heb hem twee keer gezien en de tweede keer was het nare gevoel achteraf ook niet minder erg ofzo. Ik moest daarna echt Bert & Ernie luisteren om weer een beetje door te kunnen leven.
Ik heb hem op dvd omdat ik hem cynegrafisch (dat is toch dat woord daarvoor??) zo mooi vind!
Oud 31-08-2010, 23:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, nou niet alle films van Aronofsky zijn zo hoor

Ik kijk trouwens ook erg uit naar de verfilming van Never Let Me Go

Never Let Me Go (2005) is a novel by Japanese-born British author Kazuo Ishiguro. It was shortlisted for the 2005 Booker Prize (an award Ishiguro had previously won in 1989 for The Remains of the Day), for the 2006 Arthur C. Clarke Award and for the 2005 National Book Critics Circle Award. Time magazine named it the best novel of 2005 and included the novel in its TIME 100 Best English-language Novels from 1923 to 2005.

Oud 31-08-2010, 23:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh The Foutain vond ik zó stom. Ik zat echt een beetje te walgen in de bioscoopzaal. The Wrestler heb ik nog nooit gezien *noteert op lijstje*

Ik heb hem op dvd omdat ik hem cynegrafisch (dat is toch dat woord daarvoor??) zo mooi vind!
Doen Sterke dramafilm.

cinematografisch? Ik ben zelf wel benieuwd naar Anton Corbijn's eerste echte "film". Met Clooney. Plot klinkt alleen n beetje suf

Oud 31-08-2010, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Doen Sterke dramafilm.

cinematografisch? Ik ben zelf wel benieuwd naar Anton Corbijn's eerste echte "film". Met Clooney. Plot klinkt alleen n beetje suf

[filmpje]
Ohja, dát woord dus.
Ehm, Control lijkt me zijn eerste echte film?
Oud 31-08-2010, 23:30
Carn
Carn is offline
nou ja, ik doel meer op eerste 'hollywood' / 'fictieve' film.
Oud 31-08-2010, 23:30
Carn
Carn is offline
Deze kent vast niemand, ook een downloadje waard

Oud 31-08-2010, 23:34
Verwijderd
Lucky, gefeliciteerd met je baan btw.
Oud 31-08-2010, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Is ie ook! En mede door die geniale cinematografische truukjes gaat die film zo door merg en been

Citaat:
Oh, nou niet alle films van Aronofsky zijn zo hoor
Gelukkig

Citaat:

[filmpje]
Jaaaaa, ik ook. Control vond ik trouwens ook echt een prachtfilm.
Oud 31-08-2010, 23:45
Carn
Carn is offline
oh, als je van mooie plaatjes houdt, dan moet je The Fall wel gezien hebben

Oud 31-08-2010, 23:51
Verwijderd
Zal ik dan nog maar eens zeggen dat jullie Naked moeten zien? Carn ook.

Deze trailer laat het lijken alsof het een of andere platte komedie is, wat het absoluut niet is:

Deze trailer is dan weer erg zwart:

De film is een soort samensmelting van beide. Of gewoon iets heel anders. In elk geval bestaat er geen goede Naked-trailer. oh ja, en ze worden ook nog beide ondersteund met muziek die niet in de film zit.
Oud 31-08-2010, 23:52
Verwijderd
Citaat:
had ik al n keer gezegd dat ik goesting heb in de nieuwe Aronofsky?

[filmpje]
vincent cassel, mooie kop heeft die man
Carn
Carn is offline
Citaat:
oh ja, en ze worden ook nog beide ondersteund met muziek die niet in de film zit.
ja maar dat is bijna altijd wel zo
Verwijderd
Citaat:
Zal ik dan nog maar eens zeggen dat jullie Naked moeten zien? Carn ook.

Deze trailer laat het lijken alsof het een of andere platte komedie is, wat het absoluut niet is:
[filmpje]

Deze trailer is dan weer erg zwart:
[filmpje]

De film is een soort samensmelting van beide. Of gewoon iets heel anders. In elk geval bestaat er geen goede Naked-trailer. oh ja, en ze worden ook nog beide ondersteund met muziek die niet in de film zit.
die bovenste trailer, wat tenenkrommend
Oud 31-08-2010, 23:53
Verwijderd
oh lol, die tweede trailer heeft muziek uit half life zo te horen ;;d; kelly bailey! het zou me inderdaad verbazen als dat in de film zat.
Oud 31-08-2010, 23:54
Carn
Carn is offline
mijn verrassing van vorig jaar was toch wel Moon <3

Regels voor berichten