Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2010, 23:54
Verwijderd
Ik zag net 5 seconden walgelijkheid en toen heb ik het maar weer weggedrukt. Een of ander wijf staat bij een rivier, met een emmertje met piepkleine pups die ze vervolgens met een rotgooi in het water smijt.
Echt, hoe komt het in je op.
Advertentie
Oud 31-08-2010, 23:57
Verwijderd
Citaat:
vincent cassel, mooie kop heeft die man
Intrigerende kop ja.

Citaat:
ja maar dat is bijna altijd wel zo
Zal best, maar de muziek in Naked is zo mooi, en ik snap deze keuzes gewoon niet.

Citaat:
die bovenste trailer, wat tenenkrommend
Ja, kut he? hoe krijg je het voor elkaar echt?

Citaat:
oh lol, die tweede trailer heeft muziek uit half life zo te horen ;;d; kelly bailey! het zou me inderdaad verbazen als dat in de film zat.
Half life?
Oud 31-08-2010, 23:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
Zal best, maar de muziek in Naked is zo mooi, en ik snap deze keuzes gewoon niet.
Vaak is de uiteindelijke muziek nog niet beschikbaar als de trailer de deur uit moet.
Oud 01-09-2010, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Intrigerende kop ja.

Ja, kut he? hoe krijg je het voor elkaar echt?

Half life?

dat is een game
Oud 01-09-2010, 00:02
Verwijderd
oei, ik krijg weinig lucht!
Oud 01-09-2010, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Vaak is de uiteindelijke muziek nog niet beschikbaar als de trailer de deur uit moet.
Dat klinkt heel logisch ja

Ik krijg bij Naked serieus altijd kippenvel als ik de dvd aanzet en de muziek van het menu klinkt
Oud 01-09-2010, 00:08
Carn
Carn is offline
Dat heb ik bij muziek van Sunshine Misschien niet Danny Boyle's meest succesvolle film (vergeleken met trainspotting) maar ik kijk m regelmatig
Oud 01-09-2010, 00:11
Verwijderd
Die heb ik nog nooit gezien. Trainspotting wel, tot in den treuren. <3
Oud 01-09-2010, 00:19
Carn
Carn is offline
je vindt het vast niets, het is een scifi-film die sterk begint maar opeens een wat lamme plotwending krijgt. Maar goed, zitten genoeg stukken in die ik toch erg waardeer omdat het veel schoonheid maar ook bruutheid van de ruimte laat zien

Oud 01-09-2010, 00:22
Verwijderd
Citaat:
je vindt het vast niets, het is een scifi-film die sterk begint maar opeens een wat lamme plotwending krijgt. Maar goed, zitten genoeg stukken in die ik toch erg waardeer omdat het veel schoonheid maar ook bruutheid van de ruimte laat zien

[filmpje]
... Waar ik inderdaad weinig mee heb
Z'n zombiefilms trekken me ook totaal niet.
Oud 01-09-2010, 00:33
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
ik kan niet slapen

heb twee muggen geplet! Nu nog die derde vinden!
Oud 01-09-2010, 00:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
... Waar ik inderdaad weinig mee heb
Z'n zombiefilms trekken me ook totaal niet.
hmm. nou ja, ik vind scifi sowieso een ondergeschoven kindje, gezien iedereen het altijd associeert met òf 'pieuw pieuw' laserstraaltjes òf statisch techno-geouwehoer ;P (aka, Star Wars en Star Trek )
Oud 01-09-2010, 00:36
Verwijderd
Citaat:
hmm. nou ja, ik vind scifi sowieso een ondergeschoven kindje, gezien iedereen het altijd associeert met òf 'pieuw pieuw' laserstraaltjes òf statisch techno-geouwehoer ;P (aka, Star Wars en Star Trek )
Dat klopt wel ja. Maar ik ben sowieso meer van de realistische films. In het hier en nu, of het verleden.
Oud 01-09-2010, 00:37
Carn
Carn is offline
moet de setting perse 'realistisch' zijn ja? Dat is juist de kracht van een goede film, dat een een setting juist ondergeschikt is en misschien zelfs weggecijferd wordt door het spel.
Oud 01-09-2010, 00:41
Verwijderd
Citaat:
moet de setting perse 'realistisch' zijn ja? Dat is juist de kracht van een goede film, dat een een setting juist ondergeschikt is en misschien zelfs weggecijferd wordt door het spel.
Ik weet niet. Ik zeg dit nu, maar misschien is het ook niet zo zwart-wit. Maar ik kan in elk geval beter mee in films die ik begrijp vanuit mijn eigen referentiekader, ofzo. Hm. En nu ik dat zeg, is dat ook weer niet helemaal waar, want Naked zit vol types die ik niet uit mijn omgeving ken, maar wél mensen waarvan ik geloof dat ze bestaan.
Ik weet het niet zo goed. Fantasy e.d. zijn in elk geval niet zo 'mijn ding'. Vaak niet. Niet nooit.
Oud 01-09-2010, 00:45
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Godverdomme
Oud 01-09-2010, 00:47
Carn
Carn is offline
juh, maar dat is dus mijn punt, dat veel mensen scifi teveel met fantasy associëren, terwijl bij de betere films in dat genre het 'scifi gedeelte' vaak ondergeschikt is. Ik denk dat je films als Moon en misschien Sunshine ook best zal waarderen; ook al hebben ze gebreken. Films als 12 Monkeys en Children of Men zijn ook "scifi", maar daar hoor je men dan weer minder snel over zeuren
Oud 01-09-2010, 00:49
Verwijderd
Citaat:
juh, maar dat is dus mijn punt, dat veel mensen scifi teveel met fantasy associëren, terwijl bij de betere films in dat genre het 'scifi gedeelte' vaak ondergeschikt is. Ik denk dat je films als Moon en misschien Sunshine ook best zal waarderen; ook al hebben ze gebreken. Films als 12 Monkeys en Children of Men zijn ook "scifi", maar daar hoor je men dan weer minder snel over zeuren
Ja, dat begrijp ik wel, maar ik haakte ook ooit bij 12 monkeys, omdat het te-ver-van-m'n-bed was, denk ik. Misschien moet ik hem nog eens proberen te kijken, net als Brazil.
Oud 01-09-2010, 00:50
Carn
Carn is offline
12 Monkeys is veel meer "out there" dan een Moon of Sunshine
Oud 01-09-2010, 00:52
Verwijderd
Citaat:
12 Monkeys is veel meer "out there" dan een Moon of Sunshine
Ok Nou, in Moon of Sunshine heb ik me nooit zo verdiept.

Maar wat is jouw 'lievelingsfilm' dan?

Godver, ik had msn al afgesloten, nu dit ding nog.
Oud 01-09-2010, 00:57
Verwijderd
Citaat:
Zal ik dan nog maar eens zeggen dat jullie Naked moeten zien? Carn ook.

Deze trailer laat het lijken alsof het een of andere platte komedie is, wat het absoluut niet is:
[filmpje]

Deze trailer is dan weer erg zwart:
[filmpje]

De film is een soort samensmelting van beide. Of gewoon iets heel anders. In elk geval bestaat er geen goede Naked-trailer. oh ja, en ze worden ook nog beide ondersteund met muziek die niet in de film zit.
Oud 01-09-2010, 00:59
Carn
Carn is offline
lievelingsfilm? Hmm. Durf ik niet te zeggen, gezien ik niet vind dat je films (net als muziek) zo maar met elkaar kan vergelijken. Maar ik heb Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Memento en The Shawshank Redemption erg hoog zitten persoonlijk. Maar films als Pulp Fiction, Old Boy, Amelie kan ik ook regelmatig opzetten. Idem dus voor Sunshine, of de Lord of the Rings films.
Oud 01-09-2010, 00:59
Carn
Carn is offline
haha ja die is geniaal
Oud 01-09-2010, 01:10
Verwijderd
Wat is de link?
The Shining is zo'n film die ik niet durf te zien trouwens (ik ben echt verschrikkelijk als het over enge films gaat, ik kan ontzettend weinig hebben, want ik ga overal van dromen en mezelf rare dingen in m'n kop halen)

edit: oh wait, ik bekijk nu pas de trailer. en ik heb de film dan wel niet gezien maar ik snap de grap natuurlijk wel
Oud 01-09-2010, 01:14
Verwijderd
Citaat:
lievelingsfilm? Hmm. Durf ik niet te zeggen, gezien ik niet vind dat je films (net als muziek) zo maar met elkaar kan vergelijken. Maar ik heb Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Memento en The Shawshank Redemption erg hoog zitten persoonlijk. Maar films als Pulp Fiction, Old Boy, Amelie kan ik ook regelmatig opzetten. Idem dus voor Sunshine, of de Lord of the Rings films.
Ok
Eternal sunshine is dikke liefde ja. Amelie is gehyped maar dat is niet onterecht. The Shawshank Redemption kan ik ook wel waarderen. Pulp fiction is gewoon tof. Memento moet ik nog steeds zien, LotR trek ik nog best voor een fantasy-film en Old Boy.. mja, weet niet of ik die ooit wil zien.
Oud 01-09-2010, 01:15
Carn
Carn is offline
ik snap niet waarom je iets niet ooit zou willen zien
Oud 01-09-2010, 01:16
Verwijderd
Hoe zit het met pizza toppings in de VS, welke term wordt het meest gebruikt?

Pepperoni / salami
Paprika / sweet pepper
Ham / pork
Oud 01-09-2010, 01:21
Verwijderd
Citaat:
ik snap niet waarom je iets niet ooit zou willen zien
Ja, nou ja, het staat niet op mijn prioriteitenlijst in elk geval. En er zijn zóveel films, en ook zóveel die ik wel zou willen zien. Dan vallen er ook films af. Maar zeg nooit nooit, natuurlijk.
Oud 01-09-2010, 01:23
Carn
Carn is offline
. En nu duik ik er ook maar eens in, eens kijken of ik de 5 uur slaap haal ;o
Oud 01-09-2010, 01:25
Verwijderd
Ja, ik vind het ook mooi geweest. Dat vind ik al twee uur, maar nu is het echt klaar!
Oud 01-09-2010, 01:53
Verwijderd
dorpse meiden :

'John F. Kennedy? Ehm...ja wie was dat ook alweer? ben al heel lang van school af.'
'Dat was een belangrijk persoon volgens mij, geen idee of ie nog leeft'

Oud 01-09-2010, 01:54
Verwijderd
die blonde, ellen, is wel een lekker wijf zeg.
Oud 01-09-2010, 02:26
Verwijderd
Zal ik eens voor de grap gaan reageren op een spam-mail en kijken wat ze te zeggen hebben en hoe ze te werk gaan? Ik krijg zo de neiging om in de rol van een domme Amerikaan te kruipen en hun in de zeik te nemen

Deze keer een terminaal zieke man zonder kinderen die iemand zoekt om zijn geld aan te geven omdat zijn dokter hem 'recently' verteld heeft dat ie nog maar 15 dagen te leven heeft 'due to cancer problem'. Dus je snapt, ik moet snel beslissen! Zal ik iets terugsturen onder een vals adres? ;o
Oud 01-09-2010, 07:17
Verwijderd
Goedemorgen!
Oud 01-09-2010, 07:20
Verwijderd
Citaat:
vraagje, wat is spijkerbroek maat 34 in normale broekmaten omgerekend? Het gaat om een herenbroek.
herenmaat 48/M, damesmaat 42/L
Als je 'm zelf gaat dragen moet je er wel rekening mee houden dat een herenbroek minder bilruimte (en meer kruisruimte) heeft.
Oud 01-09-2010, 07:41
Verwijderd
Oj wat naar
Oud 01-09-2010, 07:49
Verwijderd
brr
Oud 01-09-2010, 07:57
Verwijderd
In de categorie nare langzame sterfgevallen, ik ken iemand die deze mensen kende wat er in het artikel niet bij staat, is dat de waterval naar een grot leidde en dat het water zo snel steeg dat ze er niet meer uit konden (je kunt niet onderwater tegen een krachtige waterval op klimmen), en dat ze waarschijnlijk langdurig in een donkere grot zonder uitweg hebben gewatertrappeld voor ze verdronken, brrr wat een nachtmerrie moet dat zijn.
Oud 01-09-2010, 08:06
Verwijderd
Citaat:
In de categorie nare langzame sterfgevallen, ik ken iemand die deze mensen kende wat er in het artikel niet bij staat, is dat de waterval naar een grot leidde en dat het water zo snel steeg dat ze er niet meer uit konden (je kunt niet onderwater tegen een krachtige waterval op klimmen), en dat ze waarschijnlijk langdurig in een donkere grot zonder uitweg hebben gewatertrappeld voor ze verdronken, brrr wat een nachtmerrie moet dat zijn.
ja, nogal. Net als die mensen die waren gestoofd in de vluchtwegen naast een autotunnel. Ik kan me er gewoon niks bij voorstellen.
Oud 01-09-2010, 08:11
Verwijderd
och was ik maar bij moeder thuis gebleven ♪
Oud 01-09-2010, 08:35
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
brr
Nouja, sorry, het is niet netjes, maar ik moest wel even lachen om de reactie van Sarah.

Citaat:
Zal ik eens voor de grap gaan reageren op een spam-mail en kijken wat ze te zeggen hebben en hoe ze te werk gaan? Ik krijg zo de neiging om in de rol van een domme Amerikaan te kruipen en hun in de zeik te nemen

Deze keer een terminaal zieke man zonder kinderen die iemand zoekt om zijn geld aan te geven omdat zijn dokter hem 'recently' verteld heeft dat ie nog maar 15 dagen te leven heeft 'due to cancer problem'. Dus je snapt, ik moet snel beslissen! Zal ik iets terugsturen onder een vals adres? ;o
Als je reageert op spammail weten de spammers dat je mailadres gebruikt word. Gevolg: nog meer spam.
Oud 01-09-2010, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Nouja, sorry, het is niet netjes, maar ik moest wel even lachen om de reactie van Sarah.
daar had ik nog niet eens over nagedacht.
Oud 01-09-2010, 08:39
Martiño
Martiño is offline
Om iedereen op te vrolijken komt hier een leuk liedje!

Oud 01-09-2010, 08:40
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde het als huivering van afgrijzen maar ik had inderdaad al bedacht dat het ook anders kon worden opgevat
Oud 01-09-2010, 08:41
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
I drank a little then a lotl
Oud 01-09-2010, 08:42
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
wat een leuke
Oud 01-09-2010, 08:49
Rationeel
Rationeel is offline
ik vond 500 days of summer leuker dan amelie. amelie is wel aardig, maar flink overhyped inderdaad
Oud 01-09-2010, 08:49
Rationeel
Rationeel is offline
ow, we waren al weer uren verder

nou goed, goeeeeedemorgen!
Oud 01-09-2010, 08:51
Verwijderd
Morrege!
Oud 01-09-2010, 08:51
Rationeel
Rationeel is offline
een huis kopen is nog makkelijker dan wasverzachter uitkiezen