| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
__________________
you're not my demographic
|
||
|
|
||
|
Citaat:
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
__________________
you're not my demographic
|
||
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
__________________
you're not my demographic
|
||
|
|
||
|
Citaat:
__________________
you're not my demographic
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En die onzekerheid is goed op te lossen door structureel feedback te vragen. Kijk of je op enkele momenten per week met (een van) je begeleider(s) kunt bespreken hoe je voortgang is, hoe je je er bij voelt, wat goed en minder goed gaat etc.
__________________
you're not my demographic
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Ik vind het wel helpen om als je een dag veel door iemand begeleid bent, meteen aan het eind van die dag om tips te vragen. Of als je een vaste begeleider hebt, aan het eind van de eerste week.En aan het begin van het derde jaar verwachten ze echt geen hbo-afgestudeerden-niveau van je hoor! Je bent pas op de helft! |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is wel een goede tip ja, dankje Ik weet ook wel dat ik het kan, want voor praktijktoetsen op school haal ik ruime voldoendes. Alleen die druk die ik mezelf opleg, maakt het meer dat ik verlam dan dat er nog wat goeds uit mij komt. Dus eigenlijk is dat best jammer |
|
|
|
||
|
Citaat:
__________________
you're not my demographic
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|