Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
http://www.nu.nl/binnenland/2324003/...pvv-tweet.html
gmrodfgggpffff hoezo hypocriet ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Ik heb nu een klasgenoot gemaild die haar vorige stage daar heeft gedaan om te vragen hoe zij het heeft aangepakt. Misschien levert dat wat op ![]() |
![]() |
|
Nouja, zelfstandigheid is ook belangrijk he!
![]() En jij hebt natuurlijk een beroep waar je ook heel veel zelf bij moet bepalen. Als ik niet weet of voor een myocardperfusiescan 8 of 16 frames worden gebruikt, dan vraag ik dat aan een collega. Als jij twijfelt of je nu wel of niet twee pagina's tekst schrapt zul je dat zelf moeten beslissen.
||
Citaat:
![]() Formatie begint nu toch wel heel spannend te worden btw ![]() En gister wat boeken over japan/rusland/z.o. azie/transsiberie expres uit de bieb geleend, mijn eerste kleine voorbereidingen richting mijn reis, en loop al de hele ochtend met kriebels in de buik. Zou wel leuk zijn als ik me nog een heel jaar zo zal voelen ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vond mijn stage zo leuk, dat ik van de verplichte 100 dagen 150 dagen heb gemaakt. wel betaald natuurlijk
![]() ![]() omdat ik op dag één al gek werd van de harde arbo-proof bureaustoel ging ik op zoek en vond ik een veel mooiere stoel ergens in een voorraadkast, de dag erna zat dit erop. ik heb het er nooit meer afgehaald ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In mijn afstudeerjaar had ik trouwens ineens een stage waarbij er van het stage-instituut ineens bijna iedere les wel een begeleider kwam binnenwippen. Daar moest ik toen wel even aan wennen. Moest ik het ineens allemaal goed doen enzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar sommige mensen weten dit niet, ach ik weet niet of je hiervoor meteen moet facepalmen. Maar heel goed dat jij het wel weet hoor Martino! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb ook nog wel een paar uc's maar die ga ik natuurlijk niet met jullie delen!11!!
|
|