Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En anders is het volgens mij wel mogelijk om na je HAVO-zonder wiskunde een wiskunde A certificaat te halen op een particuliere school.
|
![]() |
Hoe bedoel je nu, gewoon naast mijn opleiding wiskunde erbij nemen?
En ik begrijp wel dat ik wiskunde op andere scholen kan doen maar daar heb ik echt geen zin in, wil gwn mn hbo doen xD. Hey jongens 1e nieuwe fase, jullie zijn niet verplicht om wiskunde in je pakket te nemen, oh geweldig was ik toch slecht in. Maar je kunt verder niks met je school doen, waar is hier de logica van |
![]() |
|
![]() |
Tja niet handig, ben je niet van te voren geďnformeerd over de bezwaren van deze keuze? Nu moet je waarschijnlijk een stoomcursus wiskunde doen om alsnog een studie te kunnen doen. Vereisen álle studies wiskunde (talen
![]() Laatst gewijzigd op 02-09-2010 om 00:46. |
![]() |
|
![]() |
1. Je school is heel slecht bezig als ze jou verkeerd/niet informeren.
2. Ik kan het me moeilijk voorstellen dat nooit iemand (ouders, kennissen, vrienden) je daarop heeft geattendeerd, laat staan dat je er zelf nooit over na hebt gedacht. Er zijn natuurlijk genoeg studies die geen wiskunde A vereisen, denk inderdaad aan talenstudies of maatschappelijk werk.
||
Citaat:
Tenzij je biologie, wiskunde ofzoiets gaat studeren, maar dan had je geen CM profiel moeten kiezen. Wát wil je gaan studeren dan? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|