Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2010, 19:18
Verwijderd
Hallo allemaal ,

Ik heb de sims 2. En uitbreidingspaketten: Studentenleven en Huisdieren. Deze deden het altijd perfect. Toen heb ik vandaag een derde uitbreidingspakket gekocht, namelijk de sims 2 Eigen Winkel collectie, hierin zitten de Sims 2 Gaan het Maken, de Sims 2 H&M Accessoires en de Sims 2 Keuken & Bad Accessoires.

EN NU DOET IE T DUS NIET MEER

Het spel deed het voorheen altijd prima, maar hij komt nu, vlak na het opstarten met de melding: Het spel is vast gelopen, en wordt nu afgesloten.
En nu het leuke , als ik naar de Sims 2 site ga om de patch te downloaden, wat veel wordt aangeraden, zegt dat patch-ding dat de Sims 2 Gaan het maken niet geďnstalleerd is.
Ik heb al geprobeerd het spel opnieuw te installeren, en om de andere patches te downloaden, maar dit werkt allemaal niet. Wel heb ik voor elkaar gekregen dat mijn normale buurten, waar altijd sims wonen nu weg zijn .

Nou snap ik niets van computers, maar wie kan mij helpen met dit rare probleem??

Ik heb overigens een HP Pavilion DV 6 Laptop met Windows 7. Het kan overduidelijk niet aan mijn windows versie enzo liggen toch? Want het spel heeft wel goed gewerkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2010, 20:40
WolterB
WolterB is offline
Ik verplaats dit even naar games aangezien de mensen daar er vast wel meer over weten en het een probleem lijkt te zijn dat vooral aan het spel ligt, niet aan andere software.
Oud 07-09-2010, 06:28
Sander =D
Sander =D is offline
Hmm, dit is idd een probleem.
Je zou eens kunnen proberen het spel op te starten in een andere compactibiliteid.
(dit doe je door rechtermuisknop op het sims logo, dan compactibiliteids problemen oplossen, en laat hem zijn werk doen ;-) )
Anders zou ik het spel eens opnieuw installeren in een andere volgorde.
PM me maar even als je er nog steeds niet uit bent gekomen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 13:16
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Opstarten als Admin/beheerder werkt ook wel eens.
kijk anders of de uitbreidingspakketen goed geinstalleerd zijn.
Oud 07-09-2010, 14:28
Changshan
Changshan is offline
Opnieuw installeren doet het bij dit soort problemen vaak het best. Kijk voor de zekerheid of je je saves ook op een andere plek kunt bewaren (gewoon voor de zekerheid, het spel bewaart je sims meestal wel wanneer je deďnstalleert) en pak een goed boek terwijl al die laadbalkjes zich weer vullen.
Oud 07-09-2010, 15:12
Verwijderd
De uitbreidingen in goede volgorde installeren wil ook nog wel eens helpen, officieel kun je ze gewoon in willekeurige volgorde installeren, geloof ik, maar toch wordt aangeraden de volgorde van verschijnen aan te houden. Zie voor die volgorde bv dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Sims_2
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 22:32
Verwijderd
Ondertussen ben ik erachter gekomen wat het probleem was, denk ik. Op de een of andere manier, was de complete map van de Sims uit mijn Program Files verdwenen. Als je zocht op naar mappen met de naam De Sims dan kwam er een map, en die was leeg. Heel interessant hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, maar heb de map van een andere computer over gekopieerd, en het spel werkt weer prima! (Beetje traag nog, door al het laden )
Bedankt voor al jullie tips!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten