Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2002, 17:51
StrawberrySwirl
StrawberrySwirl is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Punkifish ( en alle andere nicknames )
1. Jij lijkt me een aardig meisje, maar ontzettend jaloers. Daardoor kun je misschien overkomen als een kreng terwijl je misschien helemaal geen hekel aan die mensen hebt.
2. Je hebt best een leuke kledingsmaak ( kleurtjes, vrolijk ) en luistert leuke muziek.
3. Redelijk volwassen voor haar leeftijd, maar kan zich soms ook HEEL kinderachtig gedragen ( en dat mag best )
1. True, true...
2. Lief.
3.
Oud 07-12-2002, 17:52
shanli
shanli is offline
Evelien:

Kindje dat ik eerst ging meeten,maaaaaar neee,ze had weer teveel gedronken en had een houten kop en daarmee kon ze niet komen (*kusje*)
Diene shanti vent is wel om op te geilen eh
Maar nu heeft hij zo'ne baard,iiiiiiew.
Maar goed.We dwalen af
Je kan me echt een bitch lijken als het je niet aanstaat.Vooral tegen de leraren,gaat ook vaak in discussie.
Ze geeft veel vriendjs en vriendinnetjes en staat altijd voor je klaar,ook om 2 uur 's nachts. Alleen wel voor hele goede vriendinnetjes/vriendjes.
Gaat graag uit,liefst naar kleine,donkere cafeetjes,waar wij foto's gaan maken want dan zien we er vreselijk goed uit
en ze fietst niet graag ver.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 17:59
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
shanli schreef:
Evelien:

Kindje dat ik eerst ging meeten,maaaaaar neee,ze had weer teveel gedronken en had een houten kop en daarmee kon ze niet komen (*kusje*)
Diene shanti vent is wel om op te geilen eh
Maar nu heeft hij zo'ne baard,iiiiiiew.
Maar goed.We dwalen af
Je kan me echt een bitch lijken als het je niet aanstaat.Vooral tegen de leraren,gaat ook vaak in discussie.
Ze geeft veel vriendjs en vriendinnetjes en staat altijd voor je klaar,ook om 2 uur 's nachts. Alleen wel voor hele goede vriendinnetjes/vriendjes.
Gaat graag uit,liefst naar kleine,donkere cafeetjes,waar wij foto's gaan maken want dan zien we er vreselijk goed uit
en ze fietst niet graag ver.
*lol*

BITCH??? Ok ok heel soms, maar ik ben toch vaker lief dan bitchig (Shhhh weer zoveel mensen afgeschrokken )

Voor de rest zal het wel een beetje kloppen. En sorry voor de houten kop ...Maar dat maken we goed, ik kan vanaf donderdag...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 18:04
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
dan ga ik ook maar met de mode meedoen ofsow..

SpiT : Heeeel lief meisje. Beetje stil, lijkt verlegen, maar als het gesprek een beetje op gang is gekomen of als ze je kent dan praat ze soms echt honderduit. Volgens mij is ze sinds vorig jaar best wel volwassener geworden en heeft ze veel geleerd. Ze heeft nog steeds af en toe wat problemen, maar ik ben ervan overtuigd dat ze die wel kan overwinnen

hmmz.. wie zal ik nog meer analyseren?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 18:07
shanli
shanli is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
*lol*

BITCH??? Ok ok heel soms, maar ik ben toch vaker lief dan bitchig (Shhhh weer zoveel mensen afgeschrokken )

Voor de rest zal het wel een beetje kloppen. En sorry voor de houten kop ...Maar dat maken we goed, ik kan vanaf donderdag...
ik kan vanaf dinsdag de 17de,en gans de kerstvakance
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 18:09
beuk
beuk is offline
Citaat:
italianboy schreef:
beuk draagt rode korte broeken *gniffel*
wat zegt dat over mijn persoonlijkheid ?
Oud 07-12-2002, 18:34
Verwijderd
Ik zal ook eens wat mensjes doen.. want ik verveel me enorm Dus wie wil, roept maar!

Paranoide
Vrolijk meisje, heel erg aanwezig. Nieuwsgierig, wil veel weten en met veel dingen meedoen. Heeft meestal wel een erg goed humeur, praat heel veel, kan goed andere mensjes vermaken. Staat altijd klaar voor dr vrienden, heeft heel veel voor ze over. Volgens mij ben je ook best wel impulsief. En ik spreek je bijna nooit meer

Shanli
Lief meisje, vrolijk. Probeert alles zo positief mogelijk te zien, ook als het niet meezit. Redelijk beinvloedbaar, maar dat neemt wel af. Als je iemand iets slechts over je hoort zeggen blijft dat aan je knagen, dat kun je niet zo snel van je af zetten.. Ik denk wel dat je steeds minder op anderen gaat letten. Je hebt altijd wel zin om iets geks te doen, en staat graag in het middelpunt.

Starglitter
Mooi, lief meisje Kan wel erg gemeen doen tegen mensen die ze niet lief vindt, door er bijna nix meer tegen te zeggen of beetje gemene opmerkingen te maken. Kan idd mooie kleertjes maken (die zwarte jas is iig super!). Doet waar ze zin in heeft en trekt zich nix aan van wat andere mensen zeggen en vinden. En ook nog eigenwijs

Fallen Tear
Ook een erg mooi persoontje, positief ingesteld. Je bent over het algemeen best wel rustig denk ik, maar op bepaalde momenten ook heel spontaan. In nieuwe situaties kijk je eerst de kat uit de boom, maar je went redelijk snel. Je bent vriendelijk tegen iedereen die je niet kent, maar dat kan veranderen als ze niet leuk blijken te zijn. Je staat iig wel open voor iedereen zeg maar.. (eigenlijk ken ik je helemaal niet zo goed)

Laatst gewijzigd op 07-12-2002 om 21:41.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 18:44
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
beuk schreef:
wat zegt dat over mijn persoonlijkheid ?

genoeg
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 19:13
Saraï_h
Saraï_h is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
EN IK!!!!???
idd een goeie muzieksmaak (een hele goeie zelfs)
Oud 07-12-2002, 21:02
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Cha0s (mark)

Goede gozer, beetje grote bek soms, en doet soms dingen waarbij hij geen rekening houd met anderen!
Erg aanwezig, maar wel op een leuke manier!

Drama (hylke)

Vecht voor zijn idealen, en tégen personen die zijn ideaal in de weg staan!
Komt op voor zijn recht, en vécht voor zijn mening,
aardige gozer overigens.

cem. slut (maartje)

Mijn beste vriendin, eigenwijs, draaft haar eigen zin door, wel lief!
beetje een slettebak soms ( )
Oud 07-12-2002, 21:25
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
Fallen Tear
Ook een erg mooi persoontje, positief ingesteld. Je bent over het algemeen best wel rustig denk ik, maar op bepaalde momenten ook heel spontaan. In nieuwe situaties kijk je eerst de kat uit de boom, maar je went redelijk snel. Je bent vriendelijk tegen iedereen die je niet kent, maar dat kan veranderen als ze niet leuk blijken te zijn. Je staat iig wel open voor iedereen zeg maar.. (eigenlijk ken ik je helemaal niet zo goed) [/B]

Dit klopt echt góed gewoon
Oud 07-12-2002, 21:47
Rrr.
Rrr. is offline
Ow Pebbles, ik had in het vorige analyse-topic belooft jou te analyseren, wanneer hier nog steeds behoefte aan is zal ik die belofte alsnog nakomen
Oud 07-12-2002, 21:55
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
paranoide / masj : komt een beetje aandachtsgeil over, heel vrolijk, aanwezig en grappig meisje. maar ik denk dat ze achter die persoon een wat meer nuchter en observerend persoon is, die niet veel ontgaat.. heeft ook veel mensenkennis en kan makkelijk vrienden maken omdat ze gewoon iemand is waar je het snel goed mee kunt vinden.

zal wel nix van kloppen..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 22:53
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:
[
beetje een slettebak soms ( ) [/B]
De pot verwijt de ketel dattie zwart ziet zullen we maar zeggen
En mag ik je er even aan herrinderen dat ik vanaf vorig jaar oktober geen vriendje of scharrel etc. heb gehad
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 22:55
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
wie wil mij analyseren?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 23:01
SpiT
SpiT is offline
Citaat:
wallflower schreef:
wie wil mij analyseren?
Ik ken je irl is dat dan wel eerlijk? *doet het toch* Jouw analyse klopt btw wel erg .

Dus wallflower : Heel erg lief, schattig hoofd . Heeft 'n hekel aan bekrompen mensen en probeert dus ook niet bij 'n bepaalde groep te horen. Doet graag wat ze zelf wilt en ik vind ook zeker dat ze daar mee door moet gaan. Heeft 'n heel erg eigen mening . Laat niet over zich heen lopen (eerst misschien wel, maar dat is nogal veranderd vind ik). Ze kan goed voor zichzelf opkomen .
Oud 07-12-2002, 23:04
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
SpiT schreef:
Ik ken je irl is dat dan wel eerlijk? *doet het toch* Jouw analyse klopt btw wel erg .

Dus wallflower : Heel erg lief, schattig hoofd . Heeft 'n hekel aan bekrompen mensen en probeert dus ook niet bij 'n bepaalde groep te horen. Doet graag wat ze zelf wilt en ik vind ook zeker dat ze daar mee door moet gaan. Heeft 'n heel erg eigen mening . Laat niet over zich heen lopen (eerst misschien wel, maar dat is nogal veranderd vind ik). Ze kan goed voor zichzelf opkomen .
Klopt wel
Maar ik kan niet echt goed voor mezelf opkomen ofsow..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 23:04
SpiT
SpiT is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Klopt wel
Maar ik kan niet echt goed voor mezelf opkomen ofsow..
Juhwel, ik vind van wel, tenminste van wat ik heb meegemaakt .
Oud 07-12-2002, 23:14
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
SpiT schreef:
Juhwel, ik vind van wel, tenminste van wat ik heb meegemaakt .
Ard uitschelden als ie voorbij fietst

Maargoed, nu weer ontopic ofzo
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 00:27
Blenderhead
Blenderhead is offline
wrom analyseert niemand mij???
Oud 08-12-2002, 09:57
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
birthmark schreef:
Birthmark
Birthmark heeft een mooie avatar. Dat was het wel.

sorry dude, ik ken je niet
Oud 08-12-2002, 10:09
rodina
rodina is offline
Cem. Slut:
Komt arrogant over op mensen die er niet kennen, die arrogantie komt voort uit onzekerheden. Denk niet dat je veel mensen vertrouwd door een aantal dingen die in het verleden zijn gebeurt, wat erg jammer is, want niet alle mensen zijn hetzelfde. Lief meisje wat dr liefheid niet makkelijk zal tonen, nogal gesloten, omdat je bang bent dat andere daar misbruik van maken. Volwassen voor je leeftijd, door gebeurtenissen die andere niet mee hebben hoeven te maken.
Voor mensen die je 'echt' mag heb je alles, maar dan ook alles over.
hmmz ik had nog het een en ander dat komt later wel.
Oud 08-12-2002, 10:38
Verwijderd
Citaat:
YuckFou schreef:
Ow Pebbles, ik had in het vorige analyse-topic belooft jou te analyseren, wanneer hier nog steeds behoefte aan is zal ik die belofte alsnog nakomen
Dat was ik alweer helemaal vergeten Maar het mag natuurlijk wel!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 11:34
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
birthmark schreef:
THC with brains.
Oud 08-12-2002, 11:54
shanli
shanli is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:

Shanli Ik ben het wel eens met de voorgaande analyse, lief meisje wat eigenlijk nog echt een kind is ( compliment ) maar heel graag als volwasssen wil worden beschouwd. Draagt best leuke kleren volgens mij...pfoe verder weet ik eigenlijk nix

Dat klopt eigenlijk wel (van dat kind en al )

RosienVolwassen meisje voor d'er leeftijd.Leuke kleertjes,streepjes!
Haar liefdesleven is ook altijd wel interessant(sorry )
dit is echt moeilijk
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 11:55
shanli
shanli is offline
Citaat:
Pebbles schreef:

Shanli
Lief meisje, vrolijk. Probeert alles zo positief mogelijk te zien, ook als het niet meezit. Redelijk beinvloedbaar, maar dat neemt wel af. Als je iemand iets slechts over je hoort zeggen blijft dat aan je knagen, dat kun je niet zo snel van je af zetten.. Ik denk wel dat je steeds minder op anderen gaat letten. Je hebt altijd wel zin om iets geks te doen, en staat graag in het middelpunt.

klopt.
Alleen snap ik niet echt goed wat je bedoelt 'ik denk wel dat je steeds minder op anderen gaat letten'
Ik sta heel graag in het middelpunt

Pebbles
Rustig en lief meisje.Niet erg impulsief,denkt over alles goed na,en zo komt het dat ze over alles wat ze onderneemt, bijna geen spijt heeft.
Een handvol goede vrieden,die je echt vertrouwt.
Je lijkt me wel iemand waarmee je moeilijk contact kan maken(daarmee bedoel ik niet a-sociaal,eumz,hoe zal ik dit zeggen,je laat personen niet rap tot je toe of zo )
Luisterend oor voor vriendinnetjes die met iets zitten.Ze kunnen altijd bij ja terecht.
Ook ben je heel erg op gezelligheid gesteld,denk ik.

zo kom je tenminste op me over :-),waarschijnlijk klopt er niet zoveel van

Laatst gewijzigd op 08-12-2002 om 12:01.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 12:18
Verwijderd
Citaat:
shanli schreef:
klopt.
Alleen snap ik niet echt goed wat je bedoelt 'ik denk wel dat je steeds minder op anderen gaat letten'
Ik sta heel graag in het middelpunt

Pebbles
Rustig en lief meisje.Niet erg impulsief,denkt over alles goed na,en zo komt het dat ze over alles wat ze onderneemt, bijna geen spijt heeft.
Een handvol goede vrieden,die je echt vertrouwt.
Je lijkt me wel iemand waarmee je moeilijk contact kan maken(daarmee bedoel ik niet a-sociaal,eumz,hoe zal ik dit zeggen,je laat personen niet rap tot je toe of zo )
Luisterend oor voor vriendinnetjes die met iets zitten.Ze kunnen altijd bij ja terecht.
Ook ben je heel erg op gezelligheid gesteld,denk ik.

zo kom je tenminste op me over :-),waarschijnlijk klopt er niet zoveel van
Ik bedoel dat je je steeds minder van anderen aantrekt als ze iets over je zeggen, of een andere mening hebben. Dus dat je mee je eigen mening gaat volgen en belangrijker gaat vinden

En jouw analyse klopt ook wel
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 14:14
Verwijderd
freakinaround (annelijn)
liev mijsje uit hoofddorp. breakt. houdt van heel veel verschillende muzieksoorten. wel btje hard allemaal. denk aan metal enzow.. nog nooit gezien maar op meeting (14 dec.) jaajaah als ik kan gak dur zien...mja ken dur eigenlijk niet zo alleen via MSN
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 16:22
shanli
shanli is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
Ik bedoel dat je je steeds minder van anderen aantrekt als ze iets over je zeggen, of een andere mening hebben. Dus dat je mee je eigen mening gaat volgen en belangrijker gaat vinden

En jouw analyse klopt ook wel

idd
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 20:12
Verwijderd
*steekt hand op* wil iemand mij doen?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 21:08
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef:
*steekt hand op* wil iemand mij doen?
Tuurlijk ik doe je wel

freakjuh
Stadsgenoot. Naja bijna dan. Blond, piercing en beetje verlegen. Houdt van Lacuna Coil want daar kwam ik je tegen. Ook van Green Lizard want daar kwam ik je ook tegen. Studeert iets met communicatie in Den Haag geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 21:10
Avelon
Avelon is offline
Muckymouse:
ken ik ook niet zo goed. ik vond haar in aangeschoten toestand enorm gezellig en lief. maar in nuchtere toestand ook. heel erg. ze kan wat verlegen uit de hoek komen ( ?) maar volgens mij is ze dat niet. ze durft in ieder geval meer dan ik denk ik. ze is heel open naar mensen toe, mits ze interessant vindt. hm.

'I'he prophet ( ?):
ik dacht altijd dat hij irritant was. blijkt dat toch wel mee te vallen. is ontzettend eerlijk. recht voor je raap persoon. niet al te subtiel. bedoelt het goed. is een goed oor. een lieverd.

roos:
soms misschien wat minder open minded dan je zou denken verder wel heel lief. ik kne haar alleen niet zo goed. eigenlijk. gezellig om mee om te gaan ieg. en slim en ook niet bepaald verlegen.

freakjuh:
is aardig voor de mensen om haar heen. verlegen. gesloten. rustig. wat in bepaalde situaties dan waarcshijnlijk niet meer hetgeval is. ofzo. vindt zornik leuk.
Oud 08-12-2002, 21:11
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:
Tuurlijk ik doe je wel

freakjuh
Stadsgenoot. Naja bijna dan. Blond, piercing en beetje verlegen. Houdt van Lacuna Coil want daar kwam ik je tegen. Ook van Green Lizard want daar kwam ik je ook tegen. Studeert iets met communicatie in Den Haag geloof ik.
Klopt!

eXo
Stadsgenoot, kom ik vaak tegen irl.
Wilde eerst een beetje geheimzinnig doen op forum, identiteit niet weggeven enzo maar nu wel geloof k...
Ik denk dat je wel veel vrienden hebt en vrij sociaal bent..je houdt van uitgaan en concerten, ook wel goede muzieksmaak..
Wat voor school je doet zou k nie weten
Je houdt wel van mooie kleding etc,maar bent niet ontzettend materialistisch ingesteld..

Denk ik
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 21:18
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Cha0s (mark)

Goede gozer, beetje grote bek soms, en doet soms dingen waarbij hij geen rekening houd met anderen!
doet soms dingen... ? *vraagt zich af wat*

[edit] ah.. weet ut al (whehe, vuile aars )
Oud 08-12-2002, 21:21
cha0s
cha0s is offline
punkrock bastard

(zo, nu ik de context van dat rekening houden weet is deze analyse meteen ook een die over jou gaat )
Oud 08-12-2002, 21:24
punkrock-bastard
Ik pest geen 14-jarige kereltjes naar huis!
Oud 08-12-2002, 21:29
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Ik pest geen 14-jarige kereltjes naar huis!
nee, jij pist de tent van je ex onder
Oud 08-12-2002, 21:31
punkrock-bastard
Citaat:
cHa0s schreef:
nee, jij pist de tent van je ex onder
:: [ cHa0s ] :: Who killed bambi? zegt:
zie mijn ubergeile reply

Inderdaad "geil" Mark!
Oud 08-12-2002, 21:46
Verwijderd
Freakjuh
Rustig, verstandig meisje. Zet zichzelf niet graag op de voorgrond, maar laat wel dr mening horen als het nodig is en laat zich niet snel beïnvloeden. Denk ook niet dat je altijd heel rustig bent, je kunt ook soms heel erg uit je dak gaan, als je met vrienden bij concertjes bent ofzo Hangt waarschijnlijk een beetje van de situatie af. Je bent denk ik ook een heel behulpzaam meisje, staat voor iedereen klaar. Realistische kijk op de meeste dingen, je weet wat kan en niet kan en denkt niet te veel aan dingen die waarschijnlijk toch niet gaan gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef:
Freakjuh
Rustig, verstandig meisje. Zet zichzelf niet graag op de voorgrond, maar laat wel dr mening horen als het nodig is en laat zich niet snel beïnvloeden. Denk ook niet dat je altijd heel rustig bent, je kunt ook soms heel erg uit je dak gaan, als je met vrienden bij concertjes bent ofzo Hangt waarschijnlijk een beetje van de situatie af. Je bent denk ik ook een heel behulpzaam meisje, staat voor iedereen klaar. Realistische kijk op de meeste dingen, je weet wat kan en niet kan en denkt niet te veel aan dingen die waarschijnlijk toch niet gaan gebeuren.
ik kan soms wel piekeren over hoe dingen zouden kunnen gaan, maar de rest klopt wel jah

Pebbles
Ik denk dat wij wel een beetje op elkaar lijken.
Je bent ook rustig en bedachtzaam, ik denk dat je niet snel op vreemde mensen afstapt en een tikkeltje onzeker bent, maar wel rustig overkomt op mensen..
Je hebt een sterke eigen mening, die je mensen niet probeert op te dringen.
Ik denk ook wel dat je je eigen stijl van kleding/muziek etc hebt, dat je niet met andere mensen meeloopt oid
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 21:52
Verwijderd
cHa0s

Punkerdude with an attitude. Uh, waar dat op sloeg weet ik ook niet maar het klonk wel cool. Ziet er als een punker uit met hanenkam en piercings maar luistert evengoed tekno. Was een die-hard DOSgames speler (moet nog ff winrar downloaden zodat ik hi-octane kan uitpakken) Werkeloos, forum/internetverslaafd maar dat geld voor zo'n beetje iedereen hier.

Offtopic: Waarom moet ik van iedereen vermelden waar hij/zij naar luistert
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 21:58
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
eXo schreef:
cHa0s
(ik quote graag mijn naam )
nee, uh,.. ja klopt goed

Citaat:
Offtopic: Waarom moet ik van iedereen vermelden waar hij/zij naar luistert
Offtopic: erh.. wie is iedereen? ik niet iig
Oud 08-12-2002, 21:59
Dying Bride
Dying Bride is offline
The explodingboy

Een boeiend meisje, met wie ik veel dingen gemeen heb. Ik kan altijd ontzettend met haar lachen, we kunnen allebie even gemeen en sarcastisch uit de hoek komen, en bespreken die acties dan ook graag. Ze is geweldig om mee naar de efteling te gaan, en ze is een van de weinige personen bij wie ik me meteen thuisvoel als ik bij haar ben. Verder vind ik dansen met haar heel erg leuk, en vonden we samen vnv nation mooi op lowlands. Olga is heeel mooi, ookal durft ze dat zelf te ontkennen, en is verslaafd aan camouflagestift .... ze kan heel goed geheimen bewaren en ik denk dat ik haar beschouw als een van m'n beste vriendinnen...

Cemetaryslut

Maartje is een heel enthousiast meisje, ze heeft een goed gevoel voor humor en is heel erg lief. Ze is wat onzeker, maar dat is helemaal niet nodig, vind ik
Haar enthousiasme maakt mij ook altijd vrolijk, en daardoor staan altijd m'n mondhoeken overeind als ik haar zie. Ik leer haar steeds beter kennen, en ik vind het leuk

Antartica

Lara wie kan ik beter analyseren dan lara
Ik ken haar al vijf jaar, en we zijn er door dik en dun voor elkaar geweest. Lara is een gesloten persoon als het gaat om verdriet, ze ziet dit als een zwakte van zichzelf, en sluit zich van iedereen af wanneer ze pijn heeft, zodat niemand kan zien dat ook zij het soms even niet meer trekt. Ze is vrijwel altijd vrolijk, en is een ster in het comisch afkraken van mensen. Met haar kan ik ook heel erg lachen, vooral als we booschappen doen, of disney films kijken. Ze is een van de weinige personen bij wie ik compleet mezelf durf te zijn, en ik ben heel blij dat ze bestaat. We hebben al zoveel meegemaakt dat ik haar haast ben gaan zien als een deel van mijzelf. Sommige mensen denken vaak dat ze arrogant is, maar deze 'arrogantie' is alleen een masker voor de buitenwereld denk ik. Ze is niet superonzeker, maar ze trappelt ook niet bij het zien van zichzelf. (ik wel )
Oud 08-12-2002, 22:01
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef:

Offtopic: erh.. wie is iedereen? ik niet iig
Nee, je vat het verkeerd op, er moet staan:

Waarom heb ik de neiging om dat van iedereen te vermelden.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 22:10
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
eXo schreef:
Nee, je vat het verkeerd op, er moet staan:

Waarom heb ik de neiging om dat van iedereen te vermelden.
ach, so
Oud 08-12-2002, 22:19
Avelon
Avelon is offline
dying bride:
ongeveer de enige bij wie ik dingen als "ossow" ed kan vergeven een heel lief en complimenteus meisje. vrolijk, spontaan, schattig. ik heb het idee dat ze best wel weet wat ze wil, meestal. best open en spontaan.

antartica:
ookal zo schattig echt een "hihi-meisje" ik ken haar helemaal helamaal niet. maar het is altijd leuk om haar hier of daar weer eens tegen te komen.
Oud 08-12-2002, 22:59
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
THC with brains.

k doe t rustig aan de laatste tijd
Oud 09-12-2002, 00:39
Stevill
Stevill is offline
hoe kan het dat ik al die posts over mij niet kan vinden laat staan lezen?
Oud 09-12-2002, 07:33
Black Sugar
Black Sugar is offline
Na 2114 post en meer dan een jaar forummen weet nog steeds niemand wat over me te zeggen.....

Ik ga zelf geen dingetjes zeggen want dan ga ik verklappen wie ik als nieuwe forumbaas wil (dit herinnert me er aan dat ik nog steeds een poll op admin moet plaatsen)
Oud 09-12-2002, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Black Sugar schreef:
Na 2114 post en meer dan een jaar forummen weet nog steeds niemand wat over me te zeggen.....

Ik ga zelf geen dingetjes zeggen want dan ga ik verklappen wie ik als nieuwe forumbaas wil (dit herinnert me er aan dat ik nog steeds een poll op admin moet plaatsen)
Ik zal eens wat proberen
Rustig, lief en intelligent meisje. Denkt veel na over allerlei zaken. Heeft overal een mening over, en die is ook goed onderbouwd. Je hebt niet de neiging om die overal te gaan verkondigen, maar als je erom gevraagd wordt geef je je mening wel. En als iemand er niet mee eens is, doe je ook je best om je eigen standpunt zo goed mogelijk (zonder loze argumenten dus) te verdedigen. Verder denk ik dat je een heel eerlijk en betrouwbaar persoon bent, die klaar staat voor haar vrienden. Je lijkt me ook best wel afstandelijk in het begin, het duurt even voordat je aan vreemde mensen echt wat over jezelf vertelt. Je hebt ook niet zoveel behoeft om voortdurend nieuwe mensen te leren kennen, je bent blij met de mensen die je hebt.

Pff.. ik vraag me af hoeveel hier van klopt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten