Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Evelien:
Kindje dat ik eerst ging meeten,maaaaaar neee,ze had weer teveel gedronken en had een houten kop en daarmee kon ze niet komen ![]() Diene shanti vent is wel om op te geilen eh ![]() Maar nu heeft hij zo'ne baard,iiiiiiew. Maar goed.We dwalen af ![]() Je kan me echt een bitch lijken als het je niet aanstaat.Vooral tegen de leraren,gaat ook vaak in discussie. Ze geeft veel vriendjs en vriendinnetjes en staat altijd voor je klaar,ook om 2 uur 's nachts. Alleen wel voor hele goede vriendinnetjes/vriendjes. Gaat graag uit,liefst naar kleine,donkere cafeetjes,waar wij foto's gaan maken ![]() ![]() en ze fietst niet graag ver. |
![]() |
||
Citaat:
BITCH??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Voor de rest zal het wel een beetje kloppen. En sorry voor de houten kop ![]() |
![]() |
|
![]() |
dan ga ik ook maar met de mode meedoen ofsow..
SpiT : Heeeel lief meisje. Beetje stil, lijkt verlegen, maar als het gesprek een beetje op gang is gekomen of als ze je kent dan praat ze soms echt honderduit. Volgens mij is ze sinds vorig jaar best wel volwassener geworden en heeft ze veel geleerd. Ze heeft nog steeds af en toe wat problemen, maar ik ben ervan overtuigd dat ze die wel kan overwinnen ![]() hmmz.. wie zal ik nog meer analyseren? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zal ook eens wat mensjes doen.. want ik verveel me enorm
![]() Paranoide Vrolijk meisje, heel erg aanwezig. Nieuwsgierig, wil veel weten en met veel dingen meedoen. Heeft meestal wel een erg goed humeur, praat heel veel, kan goed andere mensjes vermaken. Staat altijd klaar voor dr vrienden, heeft heel veel voor ze over. Volgens mij ben je ook best wel impulsief. En ik spreek je bijna nooit meer ![]() Shanli Lief meisje, vrolijk. Probeert alles zo positief mogelijk te zien, ook als het niet meezit. Redelijk beinvloedbaar, maar dat neemt wel af. Als je iemand iets slechts over je hoort zeggen blijft dat aan je knagen, dat kun je niet zo snel van je af zetten.. Ik denk wel dat je steeds minder op anderen gaat letten. Je hebt altijd wel zin om iets geks te doen, en staat graag in het middelpunt. Starglitter Mooi, lief meisje ![]() ![]() Fallen Tear Ook een erg mooi persoontje, positief ingesteld. Je bent over het algemeen best wel rustig denk ik, maar op bepaalde momenten ook heel spontaan. In nieuwe situaties kijk je eerst de kat uit de boom, maar je went redelijk snel. Je bent vriendelijk tegen iedereen die je niet kent, maar dat kan veranderen als ze niet leuk blijken te zijn. Je staat iig wel open voor iedereen zeg maar.. (eigenlijk ken ik je helemaal niet zo goed) Laatst gewijzigd op 07-12-2002 om 21:41. |
![]() |
|
Cha0s (mark)
Goede gozer, beetje grote bek soms, en doet soms dingen waarbij hij geen rekening houd met anderen! Erg aanwezig, maar wel op een leuke manier! ![]() Drama (hylke) Vecht voor zijn idealen, en tégen personen die zijn ideaal in de weg staan! Komt op voor zijn recht, en vécht voor zijn mening, aardige gozer overigens. cem. slut (maartje) Mijn beste vriendin, eigenwijs, draaft haar eigen zin door, wel lief! beetje een slettebak soms ( ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dit klopt echt góed gewoon ![]() ![]()
|
![]() |
paranoide / masj : komt een beetje aandachtsgeil over, heel vrolijk, aanwezig en grappig meisje. maar ik denk dat ze achter die persoon een wat meer nuchter en observerend persoon is, die niet veel ontgaat.. heeft ook veel mensenkennis en kan makkelijk vrienden maken omdat ze gewoon iemand is waar je het snel goed mee kunt vinden.
zal wel nix van kloppen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Dus wallflower : Heel erg lief, schattig hoofd ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik kan niet echt goed voor mezelf opkomen ofsow.. ![]() ![]() |
![]() |
|
Cem. Slut:
Komt arrogant over op mensen die er niet kennen, die arrogantie komt voort uit onzekerheden. Denk niet dat je veel mensen vertrouwd door een aantal dingen die in het verleden zijn gebeurt, wat erg jammer is, want niet alle mensen zijn hetzelfde. Lief meisje wat dr liefheid niet makkelijk zal tonen, nogal gesloten, omdat je bang bent dat andere daar misbruik van maken. Volwassen voor je leeftijd, door gebeurtenissen die andere niet mee hebben hoeven te maken. Voor mensen die je 'echt' mag heb je alles, maar dan ook alles over. hmmz ik had nog het een en ander dat komt later wel.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() RosienVolwassen meisje voor d'er leeftijd.Leuke kleertjes,streepjes! Haar liefdesleven is ook altijd wel interessant(sorry ![]() dit is echt moeilijk |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alleen snap ik niet echt goed wat je bedoelt 'ik denk wel dat je steeds minder op anderen gaat letten' ![]() Ik sta heel graag in het middelpunt ![]() Pebbles Rustig en lief meisje.Niet erg impulsief,denkt over alles goed na,en zo komt het dat ze over alles wat ze onderneemt, bijna geen spijt heeft. Een handvol goede vrieden,die je echt vertrouwt. Je lijkt me wel iemand waarmee je moeilijk contact kan maken(daarmee bedoel ik niet a-sociaal,eumz,hoe zal ik dit zeggen,je laat personen niet rap tot je toe of zo ![]() Luisterend oor voor vriendinnetjes die met iets zitten.Ze kunnen altijd bij ja terecht. Ook ben je heel erg op gezelligheid gesteld,denk ik. zo kom je tenminste op me over :-),waarschijnlijk klopt er niet zoveel van ![]() Laatst gewijzigd op 08-12-2002 om 12:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En jouw analyse klopt ook wel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
freakinaround (annelijn)
liev mijsje uit hoofddorp. breakt. houdt van heel veel verschillende muzieksoorten. wel btje hard allemaal. denk aan metal enzow.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
freakjuh Stadsgenoot. Naja bijna dan. Blond, piercing en beetje verlegen. Houdt van Lacuna Coil want daar kwam ik je tegen. Ook van Green Lizard want daar kwam ik je ook tegen. Studeert iets met communicatie in Den Haag geloof ik. |
![]() |
|
Muckymouse:
ken ik ook niet zo goed. ik vond haar in aangeschoten toestand enorm gezellig en lief. maar in nuchtere toestand ook. heel erg. ze kan wat verlegen uit de hoek komen ( ?) maar volgens mij is ze dat niet. ze durft in ieder geval meer dan ik denk ik. ze is heel open naar mensen toe, mits ze interessant vindt. hm. 'I'he prophet ( ?): ik dacht altijd dat hij irritant was. blijkt dat toch wel mee te vallen. is ontzettend eerlijk. recht voor je raap persoon. niet al te subtiel. bedoelt het goed. is een goed oor. een lieverd. roos: soms misschien wat minder open minded dan je zou denken ![]() freakjuh: is aardig voor de mensen om haar heen. verlegen. gesloten. rustig. wat in bepaalde situaties dan waarcshijnlijk niet meer hetgeval is. ofzo. vindt zornik leuk. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() eXo Stadsgenoot, kom ik vaak tegen irl. Wilde eerst een beetje geheimzinnig doen op forum, identiteit niet weggeven enzo ![]() Ik denk dat je wel veel vrienden hebt en vrij sociaal bent..je houdt van uitgaan en concerten, ook wel goede muzieksmaak.. Wat voor school je doet zou k nie weten ![]() Je houdt wel van mooie kleding etc,maar bent niet ontzettend materialistisch ingesteld.. Denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() [edit] ah.. weet ut al ![]() ![]()
|
punkrock bastard
Goede gozer, beetje grote bek soms, en doet soms dingen waarbij hij geen rekening houd met anderen! Erg aanwezig, maar wel op een leuke manier! ![]() (zo, nu ik de context van dat rekening houden weet ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Freakjuh
Rustig, verstandig meisje. Zet zichzelf niet graag op de voorgrond, maar laat wel dr mening horen als het nodig is en laat zich niet snel beïnvloeden. Denk ook niet dat je altijd heel rustig bent, je kunt ook soms heel erg uit je dak gaan, als je met vrienden bij concertjes bent ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Pebbles Ik denk dat wij wel een beetje op elkaar lijken. Je bent ook rustig en bedachtzaam, ik denk dat je niet snel op vreemde mensen afstapt en een tikkeltje onzeker bent, maar wel rustig overkomt op mensen.. Je hebt een sterke eigen mening, die je mensen niet probeert op te dringen. Ik denk ook wel dat je je eigen stijl van kleding/muziek etc hebt, dat je niet met andere mensen meeloopt oid ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
cHa0s
Punkerdude with an attitude. Uh, waar dat op sloeg weet ik ook niet maar het klonk wel cool. Ziet er als een punker uit met hanenkam en piercings maar luistert evengoed tekno. Was een die-hard DOSgames speler ![]() Offtopic: Waarom moet ik van iedereen vermelden waar hij/zij naar luistert |
![]() |
|||
Citaat:
![]() nee, uh,.. ja klopt goed Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
The explodingboy
Een boeiend meisje, met wie ik veel dingen gemeen heb. Ik kan altijd ontzettend met haar lachen, we kunnen allebie even gemeen en sarcastisch uit de hoek komen, en bespreken die acties dan ook graag. Ze is geweldig om mee naar de efteling te gaan, en ze is een van de weinige personen bij wie ik me meteen thuisvoel als ik bij haar ben. Verder vind ik dansen met haar heel erg leuk, en vonden we samen vnv nation mooi op lowlands. Olga is heeel mooi, ookal durft ze dat zelf te ontkennen, en is verslaafd aan camouflagestift ![]() Cemetaryslut Maartje is een heel enthousiast meisje, ze heeft een goed gevoel voor humor en is heel erg lief. Ze is wat onzeker, maar dat is helemaal niet nodig, vind ik ![]() Haar enthousiasme maakt mij ook altijd vrolijk, en daardoor staan altijd m'n mondhoeken overeind als ik haar zie. Ik leer haar steeds beter kennen, en ik vind het leuk ![]() Antartica Lara ![]() ![]() Ik ken haar al vijf jaar, en we zijn er door dik en dun voor elkaar geweest. Lara is een gesloten persoon als het gaat om verdriet, ze ziet dit als een zwakte van zichzelf, en sluit zich van iedereen af wanneer ze pijn heeft, zodat niemand kan zien dat ook zij het soms even niet meer trekt. Ze is vrijwel altijd vrolijk, en is een ster in het comisch afkraken van mensen. Met haar kan ik ook heel erg lachen, vooral als we booschappen doen, of disney films kijken. Ze is een van de weinige personen bij wie ik compleet mezelf durf te zijn, en ik ben heel blij dat ze bestaat. We hebben al zoveel meegemaakt dat ik haar haast ben gaan zien als een deel van mijzelf. Sommige mensen denken vaak dat ze arrogant is, maar deze 'arrogantie' is alleen een masker voor de buitenwereld denk ik. Ze is niet superonzeker, maar ze trappelt ook niet bij het zien van zichzelf. (ik wel ![]()
||
Citaat:
![]()
|
dying bride:
ongeveer de enige bij wie ik dingen als "ossow" ed kan vergeven ![]() antartica: ookal zo schattig echt een "hihi-meisje" ik ken haar helemaal helamaal niet. maar het is altijd leuk om haar hier of daar weer eens tegen te komen. ![]()
|
Na 2114 post en meer dan een jaar forummen weet nog steeds niemand wat over me te zeggen.....
Ik ga zelf geen dingetjes zeggen want dan ga ik verklappen wie ik als nieuwe forumbaas wil ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Rustig, lief en intelligent meisje. Denkt veel na over allerlei zaken. Heeft overal een mening over, en die is ook goed onderbouwd. Je hebt niet de neiging om die overal te gaan verkondigen, maar als je erom gevraagd wordt geef je je mening wel. En als iemand er niet mee eens is, doe je ook je best om je eigen standpunt zo goed mogelijk (zonder loze argumenten dus) te verdedigen. Verder denk ik dat je een heel eerlijk en betrouwbaar persoon bent, die klaar staat voor haar vrienden. Je lijkt me ook best wel afstandelijk in het begin, het duurt even voordat je aan vreemde mensen echt wat over jezelf vertelt. Je hebt ook niet zoveel behoeft om voortdurend nieuwe mensen te leren kennen, je bent blij met de mensen die je hebt. Pff.. ik vraag me af hoeveel hier van klopt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|