Advertentie | |
|
![]() |
|
uh ff denken wat ik leuk vond van mn vriend...
-een hele grote kaart (kan je bij de expo halen) Met daar öp: I Love you!! -een kettinkje met een hartje of iets anders. -een knuffelbeertje waar je een foto in kan doen van jezelf! en dan geven -een leuke string is ook leuk ![]() -een bos rozen ![]() -een hartjesvormige bonbonboos met BONBONS! -een etentje in een betaalbare pizzeria met bioscoopje erbij ![]() -een ring (als ze daar van houdt.. ikke nie) Nog meer tips.. een kussensloop met een foto van jou erop ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ok als ze van sieraden houdt en dan vooral armbandjes is dit misschien een leuk idee:
-Koop een bedelarmbandje voor haar met 2 bedeltjes die wat met jullie te maken hebben bijvoorbeeld voorste letters van jullie namen of sterrebeeld ofzo. nu kan je iedere keer dat jullie wat leuks of bijzonders meemaken haar een bedeltje daarvoor geven uiteraard niet elke week maar gewoon om de zoveel tijd of met valentijn kerst enz.... Zo heeft ze uiteindelijk als jullie heel lang bij elkaar zijn heel jullie relatie als een soort verhaal om haar pols hangen aan haar armbandje -Als jullie wat ver uit elkaar wonen of de kerst niet met elkaar kunnen vieren... zou je een videoband kunnen maken met daarop een persoonlijke boodschap voor haar erop kerstwensen + dat je haar zo geweldig vind enz.. (wilde dit zelf doen met kerst maar relatie staat op punt om uit te gaan ga vanavond met haar uitpraten zucht... ![]() -zoek een foto van jullie samen en maak hem vast aan een stuk rood karton in de vorm van een hart.(let op niet te vast hij moet er nog af kunnen!!! dubbelzijdige plakband ofzo...) schrijf er nog een leuke boodschap naast of achterop en knip hem in een paar stukken (om een soort puzzel te maken) Gooi nu een week voor kerst iedere dag een puzzelstukje in een envelop door haar brievenbus en zorg dat je zo uitkomt dat je 1 stukje overhoud. Deze pak je samen met een heel mooi fotolijstje in en geef je haar voor kerst samen met een ander cadeatje wat al voorgesteld werd door wat mensen hier. Dit zijn wat originelere cadeaus en kan ze ook zien dat j er veel moeite voor gedaan hebt... het laatste cadeau is natuurlijk ook ideaal voor valentijn ![]() suc6
||
Citaat:
Ik bedoel, hij koopt het lingerie voor jou zodat hij kan zien hoe jij er uit ziet zo. Voor de rest kan hij het waarschijnlijk vrij weinig schelen ofdat jij het leuk vind, in de zin "goh, wat leuk, ik krijg lingerie". Wat als je het van je oma kreeg en je geen vriendje had? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het ziet ernaar uit dat ik deze winter niet op wintersport ga. Dan lijkt het me toch wel leuk om naar Snowworld te gaan zodat ik weer weet wat ik mis. Als er dan gezellig iemand meegaat is dat natuurlijk altijd leuk. Als er nou iemand meegaat die ik helemaal niet ken is dat natuurlijk ook leuk omdat ik dan weer een beetje mensjes leer kennen. Ik zou ook met iemand anders kunnen gaan, een vriend of vriendin, maar ik geef je bij deze een kans om dat te verhinderen en mij met juo te laten gaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |