Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2010, 23:51
Verwijderd
Die vrouwentassen bij pauperjongens. Laik, wtf. Gebruik verdomme je broekzakken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2010, 23:59
Verwijderd
Birkenstocks bij mannen en twitter. Eerste vind ik minder, tweede begin ik licht te waarderen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2010, 10:37
Repeating
Repeating is offline
Citaat:
een waveboard.
Zooooo 2008

Edit: Ligt het aan mij, of zie ik de laatste tijd veel witte BB's bij vrouwen?
Oud 19-07-2010, 20:39
Verwijderd
luipaardprint

Met citaat reageren
Oud 11-08-2010, 23:45
Verwijderd
Citaat:

Edit: Ligt het aan mij, of zie ik de laatste tijd veel witte BB's bij vrouwen?
Ik heb er ook 1 maar het klopt wel een beetje Verder Raybann natuurlijk en veel 'zeilkleding' als in: marineblauw/wit gestreepte shirtjes, truien, ruitjes etc.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2010, 11:51
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
luipaardprint
Spot jij luipaardprint nu pas???

Ik draag deze print al jaren en heb er diverse truien, T shirts en ja hoor beddengoed van.

Wat ik nu wel spot bij veel (jonge) vrouwen zijn een soort lange T shirts (tunieks) die eruitzien als mini jurkjes, uitgerekend hier hou ik wel van en ben ik zelf van plan om te dragen in felgeel met een rode skinnyjeans en kort blauw wijd truitje eroverheen (zelf genaaid en gebreid wel te verstaan) Het liefst in sterke kleurcontrasten.

Ik heb bij de webshop van H&M het een en ander besteld, is wel in wit, maar als de wijde lange shirts met wijde hals mij bevallen en zitten zoals ik dat graag heb dan verf ik ze geel met textielverf.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2010, 20:07
Verwijderd
Citaat:

Ik draag deze print al jaren en heb er diverse truien, T shirts en ja hoor beddengoed van.
Waar koop jij je luipaard shirts?

Ik zou naar een t-shirt/hemd in mannenmodel /mannelijk ogende female, maar nog geen kunnen vinden
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 20:12
kim66003
kim66003 is offline
Superkleine tasjes met lang touwding. Idd met zo'n leerlook. Ik heb er zelf 1 . Iedereen heeft ze waar ik woon (meisjes dan). Converse is super in. Van die bowlingtassen voor meisjes. En schoudertassen en rugzakken voor jongens, sommige meisjes hebben ze ook. All Stars waren altijd al in.. Ehhh ja van die waveboards ofzo. Twilight (ben zelf fan .. Eeuhhmm,, oja! Vesten met knopen in plaats van rits, voor meisjes vooral die lange die tot onder je kont komt. Jongens dragen ze ook.

Ja,, dat is het zo'n beetje.. Oh en Uggs zijn heel in. En militaire jasjes met die knoppen op zo'n jas jwz. Jeans xD. Superkorte jurkjes die eigenlijk gewoon lange topjes zijn. Van die halfdoorzichtige topjes in cremekleur oid. Mijn school is helemaal gek van merken: Converse, Uggs, Birkenstocks, Replay, G-Star etc. etc.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 19:53
Element
Element is offline
Citaat:
die waveboards zijn nationaal geloof ik. Ik vind het wel een goede ontwikkeling, gaan ze tenminste naar buiten om iets te doen waarmee ze hun conditie en balans oefenen.
Mee eens!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 19:55
Verwijderd
Jongens met schoudertasjes. Het ziet er redelijk gay uit.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 20:03
Verwijderd
Eigenlijk is alles in, zolang het maar niet lijkt op wat tot 5 jaar terug in de mode was, zou ik zo zegen XD
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 16:14
Verwijderd
veel erg lichtblauwe jeans ineens, vind ik persoonlijk echt afschuwelijk!!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 18:11
xmanon
xmanon is offline
Ik houd alleen de modetrends bij, rijglaarsjes van 15 jaar terug i love them. Voor deze herfst de accenten gelegd op de schoenen. 23 november naar de H&M voor de Lanvin voor H&M collectie
en natuurlijk heerlijk dat de New York Fashion Week is gestart <3

voor de rest volg ik geen trends.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 18:22
Verwijderd
Citaat:

Wat ik nu wel spot bij veel (jonge) vrouwen zijn een soort lange T shirts (tunieks) die eruitzien als mini jurkjes, uitgerekend hier hou ik wel van en ben ik zelf van plan om te dragen in felgeel met een rode skinnyjeans en kort blauw wijd truitje eroverheen (zelf genaaid en gebreid wel te verstaan) Het liefst in sterke kleurcontrasten.

Ik heb bij de webshop van H&M het een en ander besteld, is wel in wit, maar als de wijde lange shirts met wijde hals mij bevallen en zitten zoals ik dat graag heb dan verf ik ze geel met textielverf.
Men loopt achter hier, die lange topjes die als jurkjes worden gedragen waren vorig jaar in Zweden al het hele seizoen hét item. Afschuwelijk vind ik het, maar dat terzijde.

OT: Het is geloof ik ook in om weinig kleur te dragen maar wel zwart/marine blauw, wit, grijs én bruin in een outfit te combineren.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 17:46
Rivka
Rivka is offline
Dat hoort sowieso bij het najaar/de winter. Ik zie zelden een lichter gekleurde winterjas, heel vreemd eigenlijk. 'Oh het is donker en koud, dus dan kleden we ons ook meteen maar donker.'
Oud 15-09-2010, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Dat hoort sowieso bij het najaar/de winter. Ik zie zelden een lichter gekleurde winterjas, heel vreemd eigenlijk. 'Oh het is donker en koud, dus dan kleden we ons ook meteen maar donker.'
Dat bedoel ik niet.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 16:02
--natasja
--natasja is offline
-adidas
-panterprint
-streepjes
-ice watch -> heb ik.
-haar in dotje (knotje) -> heb ik (soms).
-dakine boekentas -> heb ik.
-make up -> heb ik maar doe ik amper aan.
-pumps -> heb ik.
-ronde sjaals -> heb ik.

(voor meisjes ;d)
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 09:24
Gerd
Gerd is offline
Ben zelf ook wel een beetje verslaafd aan het volgen van trends, vooral wanneer het op gadgets aankomt. Natuurlijk klopt het dat dit meestal hebbedingen zijn en dat deze je wel wat geld kunnen kosten, maar sommigen zijn echt mega om mee bezig te zijn en gooi je zeker niet snel in een hoekje. Om een beetje bij te blijven probeer ik meestal trendblogs te volgen, zoals deze.

Laatst gewijzigd op 16-11-2010 om 20:52. Reden: Reclame is niet toegestaan!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 11:26
Koekiemonster.
Koekiemonster. is offline
Uggs en van die enorme brillen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 19:20
Rysair
Rysair is offline

Zie ik hier in Friesland opeens opvallend vaak!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 19:29
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Veel grote headphones, ook bij mij Ook zijn er meer mensen met Dakine-rugzakken ipv de schoudertassen. iPhones en Blackberry's zijn sowieso een grote rage.
Oud 18-11-2010, 14:01
tuttebel
tuttebel is offline
fluweel! eerst vond ik het maar niets, maar ik begin het toch gaaf te vinden nu.
Oud 18-11-2010, 14:02
Verwijderd
Scooterhelmen met "fashion" erop.

Dat is handig, weet ik meteen dat dat dus fashion is!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 16:31
Verwijderd
de meeste meiden dragen nu van die kleren die er echt uitzien alsof ze uit een kakzaak voor bejaarden zijn gehaald, dat vind ik echt lelijk!!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 17:32
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
fluweel! eerst vond ik het maar niets, maar ik begin het toch gaaf te vinden nu.
Dat fluweel heet eigenlijk...Nicky velours. Ik heb er zelf ook een paar korte truitjes (rood en blauw) van en wil binnenkort een wijde broek ervan naaien in bordeaux rood.

Vroeger (zeg maar 5 tot 6 jaar terug) was vooral veel gothic kleding in zwarte en rode nicky veloursstof gemaakt, zoals wijde jurken, mantels en jasjes.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 23:31
Michiel0312
Michiel0312 is offline
Stone Island jassen, vind ze wel mooi zou er zelf graag 1 willen maar ze kosten hier 700 tot 900 euro en dat is net wat teveel en ik doe niet aan nep. Maar een paar van mijn vrienden hebben er een ook al is er wel eentje bijna in elkaar geslagen door een stel marokkanen omdat hij Stone droeg...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Dat fluweel heet eigenlijk...Nicky velours. Ik heb er zelf ook een paar korte truitjes (rood en blauw) van en wil binnenkort een wijde broek ervan naaien in bordeaux rood.

Vroeger (zeg maar 5 tot 6 jaar terug) was vooral veel gothic kleding in zwarte en rode nicky veloursstof gemaakt, zoals wijde jurken, mantels en jasjes.
De millennium panda goth ja.
Vandaag is het vooral enerzijds veel latex en pvc en anderzijds meer de new wave achtige dingen die intrek zijn in dit milieu.

Velours is beetje slachtoffer van zijn eigen genrecliché geworden:
je doet het alleen aan, als je enige kennis van het wereldje zich beperkt tot wat je in tienerblaadjes gelezen hebt
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 20:13
Verwijderd
Toch niet van dat velours de panne? Dat is echt gruwelijk. Ga dan voor echt fluweel als je toch bezig bent.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 12:54
tuttebel
tuttebel is offline
zoiets bijv: http://www.newlook.com/shop/womens/d...ress_205144041
Oud 23-11-2010, 17:59
Totaalzinloos
Totaalzinloos is offline
Citaat:

-dakine boekentas -> heb ik.
Voor bruggers idd.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 00:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oei, dat is wel erg jaren '90.

Ik spot trouwens al een tijdje een trend bij hippe meisjes:
Ongeborsteld haar wat heel erg 'nonchalant' in een elastiekje is gefrut zodat het haar er aan alle kanten uitpiekt. En dan meestal ook in een heel dom klein knotje bovenop hun hoofd.
Ik vind het er niet uitzien. Zeker omdat die meisjes verder wel veel aandacht aan hun uiterlijk (lijken te) schenken en dan hebben ze een kapsel wat eruit ziet alsof op een middag ziek op de bank hangen in hun pyjama.

Laatst gewijzigd op 24-11-2010 om 01:01.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 20:51
Verwijderd
al die meiden dragen zoveel van die bekakte kleren, tenminste bij mij op school, allemaal van die blouses met bloemenprint etc.
mn oma is nog moderner
ik zou zelf dus echt niet daarin gaan lopen
maar goed ieder zn mening
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 21:45
Verwijderd
Hog, ik hou wel van bloemenbloeses eerlijk gezegd ^^
Nee, als ik erg eerlijk vind is er vandaag een mode waar ik heel goed mee kan leven, er is weinig nog waar ik over klaag
Alles is natuurlijk beetje apart, maarja. Ik ook dus XD
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 16:18
-& MARIKO
-& MARIKO is offline
Oren oprekken. duh
Oud 24-12-2010, 21:47
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
al die meiden dragen zoveel van die bekakte kleren, tenminste bij mij op school, allemaal van die blouses met bloemenprint etc.
mn oma is nog moderner
ik zou zelf dus echt niet daarin gaan lopen
maar goed ieder zn mening
Ja idd vreselijk
Met citaat reageren
Oud 25-12-2010, 09:41
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Oei, dat is wel erg jaren '90.

Ik spot trouwens al een tijdje een trend bij hippe meisjes:
Ongeborsteld haar wat heel erg 'nonchalant' in een elastiekje is gefrut zodat het haar er aan alle kanten uitpiekt. En dan meestal ook in een heel dom klein knotje bovenop hun hoofd.
Ik vind het er niet uitzien. Zeker omdat die meisjes verder wel veel aandacht aan hun uiterlijk (lijken te) schenken en dan hebben ze een kapsel wat eruit ziet alsof op een middag ziek op de bank hangen in hun pyjama.
Ehm, zo'n kapsel maak je dus niet even he Maar dat is hier inderdaad een typisch studentenkapsel.
Oud 25-03-2011, 15:24
Thinus
Thinus is offline
waveboards zijn nog steeds hot dit jaar.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 16:17
Rysair
Rysair is offline
blousjes, zijn weer erg hot deze zomer. Volgens mij meer als vorig jaar. Ik zie echt letterlijk bijna elke jongen ermee lopen bij ons op school (en ikzelf ook). Vooral bij dit weer is het perfect.. gewoon t-shirt met blousje erover heen.

Laatst gewijzigd op 31-03-2011 om 08:04.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 08:46
Kaa
Kaa is offline
Ik word hier doodgegooid met chino's die, als je het mij vraagt, 4 jaar geleden misschien heel hip waren maar nu toch echt wel oud nieuws zijn.
En ook felgekleurde adidas vestjes. En wat ziet dat er pauper uit zeg, zou ik niet graag op mijn kinderen spotten. Brr...
Oud 28-03-2011, 11:31
Nebel
Nebel is offline
Chino's inderdaad, en korte broekjes met panty's of nepleren leggings eronder. Vooral het laatste vind ik echt er niet uitzien.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 12:07
Verwijderd
Heiligen-armbandjes. Volgens HBVL van vandaag uiterst hip momenteel. Toch opvallend dat mijn moeder en ik ze al een jaar hebben en ik ze ook al zolang zie ronddwalen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 23:29
TheEditor
TheEditor is offline
Trends? Rages? Ik dacht dat zoiets niet meer bestond na Pokemon kaarten.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 00:37
Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
Shirts, oftewel blousjes, zijn weer erg hot deze zomer. Volgens mij meer als vorig jaar. Ik zie echt letterlijk bijna elke jongen ermee lopen bij ons op school (en ikzelf ook). Vooral bij dit weer is het perfect.. gewoon t-shirt met blousje erover heen.
shirts en/of blouses? wauuww
Oud 30-03-2011, 01:49
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
waveboards zijn nog steeds hot dit jaar.
Gezien de redelijk hoge prijs wat die waveboards kosten mag je (als ouders) wel verwachten dat ze wel een jaar of 3 meegaan.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 02:55
Verwijderd
Echt iedereen loopt op vans tegenwoordig. Zelfs ordi types.

En ik zie heel veel mensen met die rare 90's housebroeken van de h&m lopen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 07:48
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Echt iedereen loopt op vans tegenwoordig. Zelfs ordi types.

En ik zie heel veel mensen met die rare 90's housebroeken van de h&m lopen.
die MC Hammer broeken?
'don't wanna touch that'
Oud 30-03-2011, 12:27
AzN
AzN is offline
Zulke bloemoorbellen, zijn die al genoemd in dit topic? Je draagt 'm slechts aan één oor. Ik vind ze wel leuk eigenlijk .
Oud 30-03-2011, 16:23
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
shirts en/of blouses? wauuww
wat bedoel je met je nutteloze reactie
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 16:42
sanni
sanni is offline
Citaat:
Zulke bloemoorbellen, zijn die al genoemd in dit topic? Je draagt 'm slechts aan één oor. Ik vind ze wel leuk eigenlijk .
Dan zie ik heel veel mensen t fout doen xD
Persoonlijk vind ik ze niet eens heel erg leuk.
Oud 30-03-2011, 18:03
Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
wat bedoel je met je nutteloze reactie
Hoe zijn shirts en blouses in het algemeen in gódsnaam een trend te noemen?
Reageren

Regels voor berichten