Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Superkleine tasjes met lang touwding. Idd met zo'n leerlook. Ik heb er zelf 1
![]() ![]() Ja,, dat is het zo'n beetje.. Oh en Uggs zijn heel in. En militaire jasjes met die knoppen op zo'n jas jwz. Jeans xD. Superkorte jurkjes die eigenlijk gewoon lange topjes zijn. Van die halfdoorzichtige topjes in cremekleur oid. Mijn school is helemaal gek van merken: Converse, Uggs, Birkenstocks, Replay, G-Star etc. etc. |
![]() |
|
Ik houd alleen de modetrends bij, rijglaarsjes van 15 jaar terug i love them. Voor deze herfst de accenten gelegd op de schoenen. 23 november naar de H&M voor de Lanvin voor H&M collectie
![]() en natuurlijk heerlijk dat de New York Fashion Week is gestart <3 voor de rest volg ik geen trends. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Het is geloof ik ook in om weinig kleur te dragen maar wel zwart/marine blauw, wit, grijs én bruin in een outfit te combineren. ![]() |
![]() |
|
Dat hoort sowieso bij het najaar/de winter. Ik zie zelden een lichter gekleurde winterjas, heel vreemd eigenlijk. 'Oh het is donker en koud, dus dan kleden we ons ook meteen maar donker.'
|
![]() |
Ben zelf ook wel een beetje verslaafd aan het volgen van trends, vooral wanneer het op gadgets aankomt. Natuurlijk klopt het dat dit meestal hebbedingen zijn en dat deze je wel wat geld kunnen kosten, maar sommigen zijn echt mega om mee bezig te zijn en gooi je zeker niet snel in een hoekje. Om een beetje bij te blijven probeer ik meestal trendblogs te volgen, zoals deze.
Laatst gewijzigd op 16-11-2010 om 20:52. Reden: Reclame is niet toegestaan! |
![]() |
||
Citaat:
Vroeger (zeg maar 5 tot 6 jaar terug) was vooral veel gothic kleding in zwarte en rode nicky veloursstof gemaakt, zoals wijde jurken, mantels en jasjes. |
![]() |
|
![]() |
Stone Island jassen, vind ze wel mooi zou er zelf graag 1 willen maar ze kosten hier 700 tot 900 euro en dat is net wat teveel en ik doe niet aan nep. Maar een paar van mijn vrienden hebben er een ook al is er wel eentje bijna in elkaar geslagen door een stel marokkanen omdat hij Stone droeg...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaag is het vooral enerzijds veel latex en pvc en anderzijds meer de new wave achtige dingen die intrek zijn in dit milieu. Velours is beetje slachtoffer van zijn eigen genrecliché geworden: je doet het alleen aan, als je enige kennis van het wereldje zich beperkt tot wat je in tienerblaadjes gelezen hebt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik spot trouwens al een tijdje een trend bij hippe meisjes: Ongeborsteld haar wat heel erg 'nonchalant' in een elastiekje is gefrut zodat het haar er aan alle kanten uitpiekt. En dan meestal ook in een heel dom klein knotje bovenop hun hoofd. Ik vind het er niet uitzien. Zeker omdat die meisjes verder wel veel aandacht aan hun uiterlijk (lijken te) schenken en dan hebben ze een kapsel wat eruit ziet alsof op een middag ziek op de bank hangen in hun pyjama.
Laatst gewijzigd op 24-11-2010 om 01:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik word hier doodgegooid met chino's die, als je het mij vraagt, 4 jaar geleden misschien heel hip waren maar nu toch echt wel oud nieuws zijn.
![]() En ook felgekleurde adidas vestjes. En wat ziet dat er pauper uit zeg, zou ik niet graag op mijn kinderen spotten. ![]()
||
Citaat:
|
Zulke bloemoorbellen, zijn die al genoemd in dit topic? Je draagt 'm slechts aan één oor. Ik vind ze wel leuk eigenlijk
![]()
||
Citaat:
Persoonlijk vind ik ze niet eens heel erg leuk.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Gezocht: bijzondere trends/rages. rutgerdequay | 3 | 05-01-2011 16:09 |