Advertentie | |
|
![]() |
|
Oooh dit is verslavend!
Na één keer luisteren kom ik op 57. Hmmm. Dan heb ik er nog heel wat waarvan ik het deuntje herken maar even echt niet meer weet waarvan ![]()
|
Omg wat enorm irritant. Ik denk er één te weten, maar weet niet meer hoe die stomme serie heet
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb ze nu allemaal 1x gehad, valt me erg mee ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ok, maar je kan ook een popnummer youtuben en dan kijken of die aan een film gelinkt zit, bijvoorbeeld. Bij twee of drie van de popnummers die ik herkende wist ik de film erbij, bij een paar anderen niet. Die weet ik dan dus niet, vind ik
![]() En heel goed ![]() Wil je weten wat nr 81 was? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Even geteld en ik weet er zo'n 68 vrij tot heel zeker, 25 weet ik (nog) niet, waaronder ook een aantal dat ik nooit ga ontdekken, en dus een paar die ik wel vaag herken, maar nu niet op de naam kom. En dan nog de rest waar ik wel iets heb ingevuld, maar echt heel onzeker van m'n zaak ben.
En ik keek vroeger alleen op zaterdagochtend, zondagochtend en woensdagmiddag tv, dus dat valt best mee ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Raad de Tunes VII Verwijderd | 100 | 17-09-2006 17:52 | |
Films, TV & Radio |
[Quiz] Raad de Tunes VI - We're back! AJMouse | 125 | 27-04-2005 15:40 | |