Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2010, 14:46
Verwijderd
81 wist ik niet
Advertentie
Oud 15-09-2010, 14:49
Verwijderd
NIET? Ok, dat vind ik dan weer een beetje raar Hell yeah.
Oud 15-09-2010, 14:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
En hallo overshare in het seksleven van Lorelei en Rationeel
Alsof het bij jou ooit een overshare is
Oud 15-09-2010, 14:55
Verwijderd
Hoi. Ik fietste vandaag achter een mollige vrouw van een jaar of veertig met een roze legging en een rood rokje dat zou kort was dat ik haar bilspleet heen en weer zag gaan. Eerst naar links, als haar linkervoet beneden was, en daarna was de rechter aan de beurt. Ze was te klein voor haar fiets. Het was geen prettig gezicht.
Oud 15-09-2010, 14:55
Verwijderd
Ik eet bokking met brood. Hmmm.
En zijn er nog zoetsappige verhalen?
Oud 15-09-2010, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Hoi. Ik fietste vandaag achter een mollige vrouw van een jaar of veertig met een roze legging en een rood rokje dat zou kort was dat ik haar bilspleet heen en weer zag gaan. Eerst naar links, als haar linkervoet beneden was, en daarna was de rechter aan de beurt. Ze was te klein voor haar fiets. Het was geen prettig gezicht.
gezellig.
Oud 15-09-2010, 14:56
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb mijn eerste verkeersboete ooit en dat ga ik vieren door 27 euro over te maken aan het cjib
Oud 15-09-2010, 14:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik heb mijn eerste verkeersboete ooit en dat ga ik vieren door 27 euro over te maken aan het cjib
Oud 15-09-2010, 14:57
Verwijderd
@Rationeel.
En; ai ai ai
Oud 15-09-2010, 14:58
Verwijderd
Kun je dan om het feestje in stand te houden ook even 27 naar mij overmaken naar 88361943 ten name van Vivianne?
Oud 15-09-2010, 15:01
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Kun je dan om het feestje in stand te houden ook even 27 naar mij overmaken naar 88361943 ten name van Vivianne?
dan wil ik eerst te hard over je heen
Oud 15-09-2010, 15:03
Tink*
Tink* is offline
Ik viel net bijna flauw in het winkelcentrum, dazniegoed!
Oud 15-09-2010, 15:04
Verwijderd
Ohjee!

Hoe bevalt de pabo je? Theodoor is er erg blij mee alleen organisatorisch niet zo.
Oud 15-09-2010, 15:05
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
dan wil ik eerst te hard over je heen
@ woordspeling

@ inhoud

+ =

Oud 15-09-2010, 15:06
Verwijderd
Ik snap hem ook nu pas

Eerst dacht ik vooral
Oud 15-09-2010, 15:08
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ohjee!

Hoe bevalt de pabo je? Theodoor is er erg blij mee alleen organisatorisch niet zo.
Het is best leuk, het is leuk dat alles gelijk toepasbaar is in de praktijk, alleen dat heeft ook z'n slechte kant, want ik hou ook heel erg van theoretisch geneuzel. Maar ik moet maar accepteren dat ik die jaren gehad heb. Organisatorisch kon het idd een stuk beter ja, is het slecht geregeld daar?
Oud 15-09-2010, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Het is best leuk, het is leuk dat alles gelijk toepasbaar is in de praktijk, alleen dat heeft ook z'n slechte kant, want ik hou ook heel erg van theoretisch geneuzel. Maar ik moet maar accepteren dat ik die jaren gehad heb. Organisatorisch kon het idd een stuk beter ja, is het slecht geregeld daar?
Ja, ze hadden te weinig stageplekken buiten Deventer terwijl ze van te voren wel gezegd hadden dat mensen in Enschede en Zwolle ook probleemloos stage konden lopen in hun eigen stad! En dat vertelden ze niet met: "helaas hebben we een probleem, de mensen uit Enschede en Zwolle moeten zelf een stageplek zoeken" maar met: "voor de mensen uit Enschede en Zwolle hebben we goed nieuws jullie mogen zelf een stageplek zoeken!!!". Waarop Theodoor en zijn klasgenoten natuurlijk meer iets hadden van .
Oud 15-09-2010, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Ja, ze hadden te weinig stageplekken buiten Deventer terwijl ze van te voren wel gezegd hadden dat mensen in Enschede en Zwolle ook probleemloos stage konden lopen in hun eigen stad! En dat vertelden ze niet met: "helaas hebben we een probleem, de mensen uit Enschede en Zwolle moeten zelf een stageplek zoeken" maar met: "voor de mensen uit Enschede en Zwolle hebben we goed nieuws jullie mogen zelf een stageplek zoeken!!!". Waarop Theodoor en zijn klasgenoten natuurlijk meer iets hadden van .
Mijn zus had dat ook in Deventer, dus die kon toen ineens als een razende allemaal scholen gaan bellen... en die zaten praktisch allemaal al vol qua stageplaatsen Organisatorisch is het dus al een paar jaar hetzelfde, waarschijnlijk
Oud 15-09-2010, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Alsof het bij jou ooit een overshare is
Wat wil je daar mee zeggen?

En hetzelfde geldt compleet voor joU! Toevallig!
Oud 15-09-2010, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Mijn zus had dat ook in Deventer, dus die kon toen ineens als een razende allemaal scholen gaan bellen... en die zaten praktisch allemaal al vol qua stageplaatsen Organisatorisch is het dus al een paar jaar hetzelfde, waarschijnlijk
Ja echt stom, ook omdat dat ze zeiden dat er zat plekken in Enschede waren voor Theodoor juist doorslaggevend was om voor Deventer te kiezen ipv Hengelo.
Maar in Hengelo hebben ze dit jaar een overschot aan Enschedese stageplekken, dus op zich moet het goedkomen, alleen horen de basisscholen pas over twee weken of ze een student uit Hengelo krijgen en moet hij over drie weken al beginnen.
Oud 15-09-2010, 15:14
Verwijderd
Citaat:
@ woordspeling

@ inhoud

+ =

Oud 15-09-2010, 15:15
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Pfff wat stom zeg. Hier zijn ze ook nog op zoek naar extra stageplekken en het wordt erg aangemoedigd om ook zelf op zoek te gaan, maar allemaal wel geheel vrijblijvend. En het is ook niet echt eerlijk om dan maar tegen de mensen die daar wonen te zeggen dat ze zelf maar moeten zoeken omdat ze niet in Deventer en omstreken wonen. ;x
Oud 15-09-2010, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Iehhh dat klinkt echt vies. Jakkebrakkes.
Ik zie het helemaal voor mij.

Vanochtend droomde ik de zielige trap-op-loop scene uit 500 days of summer. Heel zielig.
Oud 15-09-2010, 15:19
Verwijderd
HA-HA-HA mijn vader zag net een bloembezorger de tuin in lopen en vroeg "BLOEMEN VOOR WIE?". Bleek het voor de buurvrouw voor drie huizen verder te zijn die niet thuis was.
Helaas geen bloemetje voor mij dus.
Oud 15-09-2010, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Ik wil medeia trouwens even met terugwerkende kracht mijn excuses aanbieden. Ook namens Lorelei en Absinthe
Als ik 70 was had ik geroepen dat ik bekans een hartverzakking kreeg!
Oud 15-09-2010, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Pfff wat stom zeg. Hier zijn ze ook nog op zoek naar extra stageplekken en het wordt erg aangemoedigd om ook zelf op zoek te gaan, maar allemaal wel geheel vrijblijvend. En het is ook niet echt eerlijk om dan maar tegen de mensen die daar wonen te zeggen dat ze zelf maar moeten zoeken omdat ze niet in Deventer en omstreken wonen. ;x
Mjah, inderdaad. Er is ze niet eens als alternatief een stageplek in Deventer aangeboden.
Oud 15-09-2010, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Watwat, Medeia, wat is er dan?
Eh ja gewoon vage toestanden die erger worden en nog geen sluitende verklaring hebben.
Oud 15-09-2010, 15:23
Verwijderd
Oei
Oud 15-09-2010, 15:27
Verwijderd
*hoofd in nek gooi en bulderend lach, rollend met ogen, zwaaiend met deegroller*

Oud 15-09-2010, 15:27
Verwijderd
Citaat:
*hoofd in nek gooi en bulderend lach, rollend met ogen, zwaaiend met deegroller*

[afbeelding]
wauw
Oud 15-09-2010, 15:28
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mjah, inderdaad. Er is ze niet eens als alternatief een stageplek in Deventer aangeboden.
Ik ben benieuwd wat dat gaat worden als niet iedereen een stageplek kan vinden, het is toch aan de school om te zorgen dat iedereen voorzien is.
Oud 15-09-2010, 15:28
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Wauw heb je zo'n cursus gevolgd?
Oud 15-09-2010, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Ik ben benieuwd wat dat gaat worden als niet iedereen een stageplek kan vinden, het is toch aan de school om te zorgen dat iedereen voorzien is.
Het scheelt wel dat het maar 1 dag per week is, als je dan wat later begint kun je dat nog inhalen.
Oud 15-09-2010, 15:30
Verwijderd
Citaat:
wauw
Citaat:
Wauw heb je zo'n cursus gevolgd?
Gewoon rolfondant + deegroller + aardappelmesje!
Ik vind ze best mooi voor een eerste probeersel, al lijkt dat spul me niet erg ..lekker ofzo.
Oud 15-09-2010, 15:33
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Mooi! Maar of het nou zo lekker is...

Ik heb een reuze chocolatchip cookie, oh nomnomnom.
Oud 15-09-2010, 15:33
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Wat zijn die leuk (en lekker). Jij kan dit veel beter dan mij.
Oud 15-09-2010, 15:36
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Hoi allemaal
Oud 15-09-2010, 15:38
Verwijderd
Hoi QQ-dinges! Hoe heet jij eigenlijk?
Oud 15-09-2010, 15:40
Verwijderd
het scheelt ook wel of je een enorme taart maakt met een dun laagje van dat spul erover heen, of cupcakes. hierover zit in verhouding natuurlijk veel meer van die meuk
*hap* hmm het valt nog best mee
Oud 15-09-2010, 15:41
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Het scheelt wel dat het maar 1 dag per week is, als je dan wat later begint kun je dat nog inhalen.
True, werkt hij er eigenlijk ook nog naast?
Oud 15-09-2010, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn die leuk (en lekker). Jij kan dit veel beter dan mij.
het is makkelijker dan het lijkt! tenzij je echt kunstzinnige taferelen wil maken, dan moet je denk ik vooral geduldig en secuur zijn (En dat ben ik helaas niet )
Oud 15-09-2010, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Als ik 70 was had ik geroepen dat ik bekans een hartverzakking kreeg!

Sorry
Ook nog even uit mijn mond/handen.
Oud 15-09-2010, 15:45
Verwijderd
Citaat:

Sorry
Ook nog even uit mijn mond/handen.
No prob hoor, ik heb ze gewoon integraal gewist.
Oud 15-09-2010, 15:47
Verwijderd
Echt? Zonder te lezen?
Oud 15-09-2010, 15:47
Carn
Carn is offline
Jonguuuuuuus, wat zal ik eens gaan eten vanavond
Oud 15-09-2010, 15:48
Verwijderd
Pizza of roti.
Oud 15-09-2010, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Echt? Zonder te lezen?
Ik kreeg een samenvatting en vertrouw erop dat die correct is!
Oud 15-09-2010, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg een samenvatting en vertrouw erop dat die correct is!
Oh Ja, dat zal dan wel het geval zijn ja
Oud 15-09-2010, 15:49
Tink*
Tink* is offline
Ik heb er een neefje bij!
Oud 15-09-2010, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Jonguuuuuuus, wat zal ik eens gaan eten vanavond
Wraps!

Citaat:
Ik heb er een neefje bij!