Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() En zware tijden heb ik liever nooit. Ik ben zwaar teleurgesteld. Citaat:
||
Citaat:
Rot op met je schat. ![]()
|
![]() |
Hoe vaak bel je een potentiele vriend(in) om te vragen hoe het met diegene gaat?
ja ga ze lekker opbellen, nee hoor, ik sms ze wel en dan mogen ze terug smsen als ze zin hebben anders is dat toch maar irritant Hoe vaak bel je een potentiële vriend(in) om hem/haar bij jou thuis uit te nodigen? mwah zie 1 vriend 3 keer per week voor fitness, en 1 nodig 1 vriend ongeveer 1 keer per week uit Hoe vaak bel je een potentiële vriend(in) om voor te stellen buitenshuis wat te gaan doen? eens in de 2 weken ofzo stel ik wel voor om wat met zn alle te gaan doen? Hoe vaak stuur je een smsje/mailtje/kaartje bij belangrijke/leuke gebeurtennissen van de ander? smsje.... ja da doe ik wel, mail? niemand leest zn mail kaartje?.... zoek ik niet, dan ben je weer een half uur bezig ga dr dan gewoon lekker naartoe |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik denk dat je er niet teveel waarde aanhecht. Misschien verwacht je er wel teveel van, maar aan de andere kant, waarom zou je er niet zoveel van mogen verwachten. |
![]() |
|
Ik stel me mijn vriendenkring vrij letterlijk voor, als steeds groter wordende ringen om een stip (ik). De eerste ring bestaat uit twee beste vrienden + ex die ik bijna dagelijks zie en spreek, daarna komen de goede vrienden die ik wat minder zie maar altijd kan bellen oid en daarna komt de ring met mensen die wel tot m'n vriendengroep behoren maar waar ik individueel iets minder mee heb. De ring daaromheen bestaat uit aanhangsels of mensen waar ik 'uit noodzaak' mee omga.
Ik weet bijna zeker dat ik op de eerste drie 'ringen' kan rekenen in goede en in slechte tijden. Ik ben het erg eens met wat Freya hierboven zegt: als je niet met al je zooi aan komt zetten maar het bij je hart luchten houdt kan ik me niet voorstellen dat mensen mij zouden laten vallen. Ik heb ooit een vriendin gehad die inderdaad al haar zooi bij mij dumpte zonder dat ze geïnteresseerd was in mij. Met haar heb ik toen bewust het contact laten verwateren. Misschien heeft zij dat ook wel als een dolk in de rug ervaren. Vervelend dat ik, en ik denk veel mensen, bij zoiets niet de moed heb om uit te leggen waarom ik het contact verbreekt.
|
Overigens bedenk ik net dat ik ook een keer hevig teleurgesteld in een vriend het contact verbroken heb. Er waren echter gevoelens in het spel dus waarschijnlijk hadden we verkeerde verwachtingen van elkaar. Helaas heb ik hem ook nooit uitgelegd waarom ik het contact heb verbroken. Wat vreselijk oneerlijk van me eigenlijk. Misschien maar eens een mailtje sturen.
||
Citaat:
Wat ik het vervelendst vind, is dat ik altijd en overal probeer een goede vriendin te zijn, maar dit niet terug lijk te krijgen. Het is als een soort eenrichtingsverkeer. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoeveel vrienden heb jij en waarom? Uice | 23 | 08-03-2010 22:55 | |
Psychologie |
Hoeveel ECHTE vrienden heb jij? -(L)- | 92 | 06-12-2005 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Zou jij tevreden zijn met één vriend(in) in je hele leven? Rabbi Daniel | 138 | 03-04-2004 08:52 | |
De Kantine |
Hoeveel echte vrienden heb jij? Evito | 55 | 09-05-2003 21:03 | |
Liefde & Relatie |
Players luckyleo | 45 | 27-09-2002 10:14 |