Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2010, 11:29
Verwijderd
Citaat:
ow en rationeel naamzoek, die ga ik later even kijken
Doe deze ook gelijk, daar ben ik nu een paar minuten in bezig en het belooft veel goeds Mijn lievelingscitaten tot nu toe:

"Shakespeare is one of the most profound writers.. of.. of my time, probably. And him being at the top of his game, that's who I want my daughter to learn from."

"There's no way I'm a pushover. Even if I was made of air there's no way you could push me over."

Advertentie
Oud 16-09-2010, 11:33
Verwijderd
"Fashion is more important than air. Everybody can get air. Not everybody can be fashionable. Sometimes I walk around in the mall, it takes me two hours before I even find a shirt that I like. Meanwhile, everyone in the mall's breathing air. So.. that's nothing."

Laatst gewijzigd op 16-09-2010 om 11:44. Reden: Typefout :@
Oud 16-09-2010, 11:34
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Iemand die ik ken vertelde aan haar baas dat haar huisdier was overleden. Waarop diegene reageerde met "die beesten houden het bij jou ook nooit lang vol!"
Zoiets zeg je toch niet
Dat doet me denken aan hoe Dittrich reageerde toen... ik denk Deadlock iets postte over zijn huisdier die overleden was.
Oud 16-09-2010, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Nou ik zou een heel verhaal kunnen typen maar dan vinden jullie mij een snob en dat zou ik zelf ook vinden als ik het zou lezen, maar het waren gewoon niet mijn soort mensen
Nou ja, dat heb je toch soms? Volgens mij niet per se snobbistisch.

Citaat:
Ik voel me nu erg blij, het voelt denk ik een beetje als dat je hersentumor is verwijderd. Je mist ergens wel wat, maar je voelt je geestelijk zo bevrijd
wat een vergelijking!
Oud 16-09-2010, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Dat doet me denken aan hoe Dittrich reageerde toen... ik denk Deadlock iets postte over zijn huisdier die overleden was.
Mij doet het denken aan een collega van mijn vader, die vertelde dat zijn vader was overleden aan longkanker. (mijn vaders vader, mijn opa, was dus overleden, de collega gaf de lompe reactie)
"Ah ja, roker zeker?"
Oud 16-09-2010, 11:36
Verwijderd
Citaat:
"Fashion is more important than air. Everybody can get air. Not everybody can be fashionable. Sometimes I walk around in the mall, it takes me two hours before I even find a shirt that I like. Meanwhile, everyone in the mall's breathing air. So.. that's is nothing."

Oud 16-09-2010, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Mij doet het denken aan een collega van mijn vader, die vertelde dat zijn vader was overleden aan longkanker.
"Ah ja, roker zeker?"
En als het nou nog waar zou zijn, maar het ging hier over een cavia van 9 jaar!
Oud 16-09-2010, 11:46
Rationeel
Rationeel is offline
er reed net een bejaarde in zo'n scootmobiel met ehhh 2 km/u ongeveer over het reclamebord van de zeeman heen. hij keek niet op of om
Oud 16-09-2010, 12:00
Allure
Allure is offline
Citaat:
Nog een keer: die foto van Kazet in het te kleine shirt.
en had kazet niet een keer een foto met een meisjesclip in zijn haar?
Oud 16-09-2010, 12:00
Verwijderd
Citaat:
en had kazet niet een keer een foto met een meisjesclip in zijn haar?
Oud 16-09-2010, 12:02
Verwijderd
Citaat:
"Fashion is more important than air. Everybody can get air. Not everybody can be fashionable. Sometimes I walk around in the mall, it takes me two hours before I even find a shirt that I like. Meanwhile, everyone in the mall's breathing air. So.. that's nothing."

Wat een David Brent-uitspraak
Oud 16-09-2010, 12:03
Verwijderd
De code werkt.
Oud 16-09-2010, 12:03
Lorelei
Lorelei is offline
Goddamn, dat was echt afschuwelijk, Paranoide Ik ga die ander misschien op een ander moment kijken maar voorlopig niet.. zoveel rotzooi kunnen mijn hersenen niet aan
Oud 16-09-2010, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Hehe, nou dat hij dat zei doet me echt helemaal niets want ik weet wie het zegt. Het is alleen de hypocrietheid zelve
Oud 16-09-2010, 12:05
Verwijderd
Zo, ik zit weer thuis. Wat zal ik eens gaan doen?
Oud 16-09-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Zo, ik zit weer thuis. Wat zal ik eens gaan doen?
Werk zoeken.
Oud 16-09-2010, 12:06
Allure
Allure is offline
Ik kan 'm niet vinden, jammer.
Oud 16-09-2010, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Ik kan 'm niet vinden, jammer.
Pip wil 'm vast wel voor je posten.
Oud 16-09-2010, 12:09
Allure
Allure is offline
Pip naamzoek
Oud 16-09-2010, 12:10
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hehe, nou dat hij dat zei doet me echt helemaal niets want ik weet wie het zegt. Het is alleen de hypocrietheid zelve
Volgens mij vond je het op dat moment zelf ook niet zo tof van hem, toch? Ik weet in ieder geval dat de mensen in dat forum er flink op tekeer gingen.
Oud 16-09-2010, 12:11
Missy
Missy is offline
Tijd om maar eens wat te gaan doen op school.
Oud 16-09-2010, 12:14
Verwijderd
ik zat gisteren bij mijn vader in de auto en al die mensen waar hij mee belde voor het werk zijn zo heerlijk rotterdams
Oud 16-09-2010, 12:34
Verwijderd
Hi! ^^
Oud 16-09-2010, 12:43
Verwijderd
Kali yugaaaaa (8)
Oud 16-09-2010, 13:03
Lorelei
Lorelei is offline
Zeg Paranoide, ik vroeg mij af of jij wel eens iemands oogbol had gelikt!
Oud 16-09-2010, 13:04
Lorelei
Lorelei is offline
Absinthe: ja, had m toevallig gisteren weggehaald
Oud 16-09-2010, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Zeg Paranoide, ik vroeg mij af of jij wel eens iemands oogbol had gelikt!
Wat een vraag <3

Maar het antwoord is ja, alleen kan ik me niet meer precies herinneren hoe dat ging. Volgens mij was ik zes (vijf? vier?) en beweerde mijn buurjongetje dat je dat gewoon kon doen, omdat een tong nat is en een oog ook. Dus toen gingen we dat uitproberen.

Hoezo?
Oud 16-09-2010, 13:11
Verwijderd
hier

Oud 16-09-2010, 13:12
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat een vraag <3

Maar het antwoord is ja, alleen kan ik me niet meer precies herinneren hoe dat ging. Volgens mij was ik zes (vijf? vier?) en beweerde mijn buurjongetje dat je dat gewoon kon doen, omdat een tong nat is en een oog ook. Dus toen gingen we dat uitproberen.

Hoezo?
Nou, ik herinnerde me laatst dat ik ooit eens een testje had gedaan op internet met die vraag erin. En toen dacht ik: de enige van wie ik me voor kan stellen dat-ie dat wel eens gedaan heeft, is paranoide
Oud 16-09-2010, 13:12
Verwijderd
en omg, ik heb net 2 n'sync shirts gevonden en een lelijke blouse.
Oud 16-09-2010, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Absinthe: ja, had m toevallig gisteren weggehaald
Ja, precies, want ik kon me herinneren dat ik hem een tijdje terug nog zag

Ooooh jongens, ik geloof zowaar dat vandaag een productieve dag gaat worden! Ik heb al thema 3 van leerplanontwikkeling verbeterd (tenminste, dat vind ik zelf, heb hem gestuurd naar mijn afdelingsleider die wél verstand heeft van theater, kan hij er wat over zeggen). Ik ben nu bezig aan thema 4 en dat valt me alleszins mee tot dusver en ik ga dadelijk flyeren voor de schouwburg.
Oud 16-09-2010, 13:17
Rationeel
Rationeel is offline
habba habba!
Oud 16-09-2010, 13:21
Verwijderd
wow deze was ik helemaal vergeten!

edit : oh het komt uit 2001
Oud 16-09-2010, 13:22
Verwijderd
IK HAD ECHT EEN OMGWTFBBQ MOMENT, IK BEN GEBELD VOOR EEN SOLLICITATIE GESPREK. YES YES YES. Had ik even niet verwacht.
Oud 16-09-2010, 13:27
Verwijderd
goed, wat voor sollicitatie?

mmm, ik heb mijn mooie voeten flink gesloopt door elke dag zeven kilometer te lopen en ik ging net foto's maken van alle rare wondjes en kleurverloopjes die je daarvan krijgt en voeten zijn echt heel RAAR
Oud 16-09-2010, 13:39
Verwijderd
Ik ging mijn haar stijlen en toen zat mijn vinger tussen de stijltang= blaar,
Hoe ik het voor elkaar kreeg idunno hrhrhr.
Oud 16-09-2010, 13:40
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik ging mijn haar stijlen en toen zat mijn vinger tussen de stijltang= blaar,
Hoe ik het voor elkaar kreeg idunno hrhrhr.
Als je had gekoeld was het geen blaar geworden
Oud 16-09-2010, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Als je had gekoeld was het geen blaar geworden
Ik was te lui om het te koelen
-dusikdeedmijnvingeralleenmaarinmijnmond:3-
Achjaaa, mijn haar is iig goed stijl
Oud 16-09-2010, 13:44
Sherlock
Sherlock is offline
Naja 99% van de tijd dat ik me verbrand is op werk. Dan vind ik koelen niet zo erg aangezien ik er betaald voor wordt
Oud 16-09-2010, 13:47
Verwijderd
Oud 16-09-2010, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Nou ik zou een heel verhaal kunnen typen maar dan vinden jullie mij een snob en dat zou ik zelf ook vinden als ik het zou lezen, maar het waren gewoon niet mijn soort mensen
SNOB

Oud 16-09-2010, 14:02
Verwijderd
Citaat:
goed, wat voor sollicitatie?

mmm, ik heb mijn mooie voeten flink gesloopt door elke dag zeven kilometer te lopen en ik ging net foto's maken van alle rare wondjes en kleurverloopjes die je daarvan krijgt en voeten zijn echt heel RAAR
Cafe en ik ga er gewoon het beste van maken.

Mijn wondjes op mijn poten zijn altijd paarsig.
Oud 16-09-2010, 14:06
Verwijderd
Zo, ook mijn andere vak lijkt mee te vallen. Toffe docente iig.

Sann naamzoek: ik snap eindelijk formeel/materieel in de deze context!
Oud 16-09-2010, 14:10
Verwijderd
iehl, er schijnt hier 's nachts een vent op het dak te klimmen en te gluren wijkagent stond net op het dak. De gluurder gooit 's nachts steentjes tegen de ramen van mensen uit de andere straat. Creepy
Oud 16-09-2010, 14:18
Verwijderd
Ik heb m'n laptop weer, ik ben zo blij!
Oud 16-09-2010, 14:19
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
iehl, er schijnt hier 's nachts een vent op het dak te klimmen en te gluren wijkagent stond net op het dak. De gluurder gooit 's nachts steentjes tegen de ramen van mensen uit de andere straat. Creepy
dan moet je niet van die geile plaatjes van kazet plaatsen. ik kan nu wel weer een weekje vooruit, dus stuur meneer agent maar weer naar huis, maar volgende week ben ik er weer!
Verwijderd
Citaat:
oh gats, dat lijkt me echt vreselijk eng!
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik heb m'n laptop weer, ik ben zo blij!
en hij werkt weer naar behoren?
Oud 16-09-2010, 14:20
Verwijderd
Citaat:
en hij werkt weer naar behoren?
ja
Oud 16-09-2010, 14:20
Verwijderd
Citaat:
dan moet je niet van die geile plaatjes van kazet plaatsen. ik kan nu wel weer een weekje vooruit, dus stuur meneer agent maar weer naar huis, maar volgende week ben ik er weer!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten