| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had toentertijd best wel veel macho collega's die dat al vaker hadden gedaan dus ze waren mij een beetje aan het zieken dat ze mij vet gingen inmaken enzo dus toen vond ik het wel stoer dat ik als groentje op de 4de plaats was geeindigd ![]() ![]() Waren jullie in Huizen gegaan? |
|
|
|
|
|
nou ja, een van die dudes rijdt daar al zo lang dat ie doodleuk even de snelste tijd van de dag neerzette; was wel prima om even achter te rijden om wat bochtjes beter te leren
|
|
|
Verwijderd
|
Het was weer feest met de trein. Aanrijding bij Houten, dus heel langzaam rijden en vervolgens besloten ze er een stoptrein van te maken! Godzijdank heeft de trein in Den Bosch op ons gewacht anders had ik nog fijn drie kwartier de tijd moeten doorbrengen daar op het station.
Maar we zijn er weer En ik heb helemaal niet het idee dat ik gedronken heb!
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Haha, hamplakjes.
Ik zou op zoek gaan naar een oude bank en daar 't leer vanaf slopen. Leer dus |
|
|
|
Verwijderd
|
Rubber werkt waarschijnlijk ook goed. Twee flinke rubberen ballonnen, ofzo, en dan kun je die vullen met zand zodat je er allemaal overdreven cellulitis in kan maken door er met je vinger in te duwen.
Offfff je kan het met lapjes stof doen, en er een heel magere oudemannenkont van maken. Want met stof en lijm kun je wel mooie hangrimpels maken, denk ik. Lekker vadsig <3 |
|
|
|
Verwijderd
|
Oh of je maakt een mal van iets wat je relatief glad kan krijgen, klei met een laklaagje aan de binnenkant ofzo, en dan maak je een kont van pudding. Dat is niet zo moeilijk, gewoon gelatine en kleurstof kopen en dat in grote hoeveelheden in water gooien. Dan het water in de mal doen, het geheel een tijdje in de koelkast stoppen en hoppakee, dikke drilkont
|
![]() |
|
|