Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2010, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Ik wou zeggen dat ik heel makkelijk ben en altijd iedereen meteen aardig vind, maar er plopten meteen wat uitzonderingen in m'n hoofd
Advertentie
Oud 21-09-2010, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Ik wou zeggen dat ik heel makkelijk ben en altijd iedereen meteen aardig vind, maar er plopten meteen wat uitzonderingen in m'n hoofd

Ik beoordeel mensen in het begin heel vaak op hun gebit, heel stom Als ze een bepaalde stand van tanden hebben, dan vind ik ze gewoon meteen leuk, als ze dan stom doen, dan denk ik ook echt;'Goh, zo bedoelde hij/zij het vast niet!'.
Oud 21-09-2010, 20:10
Verwijderd
Eric is inderdaad cool om te meeten
Oud 21-09-2010, 20:10
Verwijderd
Eric is een schatje.

En nu weer genoeg ego gespekt hoor.
Oud 21-09-2010, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Eric is inderdaad cool om te meeten
Verwijderd
ik ben altijd bang dat mensen mij niet aardig vinden, maar als dat dan zo is dan ben ik eigenlijk ook boos omdat ik vind dat ik helemaal niet zo onaardig ben dat ze me dan niet zouden kunnen mogen :raar:
Verwijderd
Ik heb ineens warme oren.
Verwijderd
Citaat:
Als je forumers ontmoet bedoel je
Nee dat valt wel mee, of althans, nog niet gehoord van forumers. Voornamelijk bij studies en werk. Sommige mensen vinden mij dan of een beetje afstandelijk en daarom arrogant of heel overdreven en daarom irritant. Maar meestal trekt het wel bij geloof ik maar het blijft raar als iemand tegen je zegt 'eigenlijk ben je best wel aardig/leuk'. Daar kan ik dan soms wel een beetje onzeker over zijn ;x

En lief van jullie natuurlijk
Oud 21-09-2010, 20:12
Verwijderd
Citaat:
op nederland 3 nu zo cute en mooi gezicht en mooi haar!
Ik weet het, maar ik kijk Patch Adams
Oud 21-09-2010, 20:12
Verwijderd
Citaat:
ik ben altijd bang dat mensen mij niet aardig vinden, maar als dat dan zo is dan ben ik eigenlijk ook boos omdat ik vind dat ik helemaal niet zo onaardig ben dat ze me dan niet zouden kunnen mogen :raar:
Ja.

Terwijl in mijn geval ik het best begrijp dat mensen me niet mogen, omdat ik me soms achterlijk en kinderachtig gedraag, maar dan nog.
Oud 21-09-2010, 20:13
Verwijderd
Ohja over dat aardig vinden: Heb ik al lang opgegeven, me afvragen wat mensen van me vinden. Echt /care, zolang ik mensen om me heen heb die ik aardig vind en waarvan ik weet dat ze me waarderen, dan zit het wel goed. Ik sta altijd open voor nieuwe mensen, zolang ze maar aardig en normaal doen.
Oud 21-09-2010, 20:14
Verwijderd
http://www.6dbo.nl/nl/Uitblinkers
Citaat:
Danique heeft een enorme drive. Dit gaf voor haar school de doorslag haar te nomineren. Deze patissier in de dop bleef na haar stage onbetaald doorwerken zodat ze zich verder kon bekwamen in het vak. Daarnaast neemt ze nog meer stappen om op een hoger niveau te komen: ze werkt bij de broodafdeling van een supermarkt, bij een restaurant met patisserieafdeling en bij een brood- en banketbakkerij.
Wanneer slaapt ze?
Oud 21-09-2010, 20:14
Verwijderd
Citaat:

Ik beoordeel mensen in het begin heel vaak op hun gebit, heel stom Als ze een bepaalde stand van tanden hebben, dan vind ik ze gewoon meteen leuk, als ze dan stom doen, dan denk ik ook echt;'Goh, zo bedoelde hij/zij het vast niet!'.
ik beoordeel mensen heel erg op hun stem niet eens zozeer of ze een accent hebben, maar gewoon het stemgeluid.
Oud 21-09-2010, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Nee dat valt wel mee, of althans, nog niet gehoord van forumers. Voornamelijk bij studies en werk. Sommige mensen vinden mij dan of een beetje afstandelijk en daarom arrogant of heel overdreven en daarom irritant. Maar meestal trekt het wel bij geloof ik maar het blijft raar als iemand tegen je zegt 'eigenlijk ben je best wel aardig/leuk'. Daar kan ik dan soms wel een beetje onzeker over zijn ;x

En lief van jullie natuurlijk
Agosj *aai*.

Volgens mij voldoe ik meestal wel aan wat mensen van te voren aan mij verwachten/denken. Denk ik.

Ik heb wel een keer gehoord dat iemand mij in eerste instantie niet mocht omdat ik met iedereen 'kon' .
Oud 21-09-2010, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het, maar ik kijk Patch Adams
Ook leuk! en dit kun je ook zien op uitzendinggemist
Oud 21-09-2010, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Mijn vader heeft als directeur een theorie over werknemers hier over. 1/3 van de mensen vinden je geweldig for no reason, 1/3 vindt het altijd leuk om slecht over je praten omdat zeiken nu eenmaal een band schept en je niet hoeft na te denken over jezelf en 1/3 vind niks heel goed of slecht over je. Het accepteren dat je daar weinig invloed op hebt is het allerbeste. Ik mag sommige mensen ook niet zonder dat ze mij iets ergs ofzo hebben aangedaan
Dat is niet je vaders theorie hoor.

Ik ga er niet vanuit dat iedereen mij aardig vind, ik ga er júist vanuit dat bepaalde mensen mij niet mogen en dát vind ik dan weer zeer onproblematisch. Er zijn weinig mensen die kut tegen je doen omdat ze je niet mogen *afklop*.
Oud 21-09-2010, 20:16
Verwijderd
Citaat:
ik beoordeel mensen heel erg op hun stem niet eens zozeer of ze een accent hebben, maar gewoon het stemgeluid.
Oh jee,
Oud 21-09-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Agosj *aai*.

Volgens mij voldoe ik meestal wel aan wat mensen van te voren aan mij verwachten/denken. Denk ik.

Ik heb wel een keer gehoord dat iemand mij in eerste instantie niet mocht omdat ik met iedereen 'kon' .
Dan snap ik ergens wel.

Ik voldoe volstrekt niet aan verwachtingen geloof ik.
Oud 21-09-2010, 20:18
Verwijderd
Even ter illustratie van mijn gebits-beoordeling... ik ben ongelooflijk fan van Ad Visser, ik word er wild als ik hem zie, zo leuk vind ik hem... dankzij zijn gebit

Overigens is zijn gebit nu wel anders dan vroeger, het is dus vooral de jonge Ad Visser!
Verwijderd
Oeh Medeia de smiley Ik bedoel meer dat hij dat altijd zo heeft gezegd

En sann, met jouw stemgeluid is dat juist positief hoor
Verwijderd
check, een emo op nederland 3
Verwijderd
Citaat:
Oh jee,
jouw stem is niet vervelend hoor alleen een beetje typisch
Oud 21-09-2010, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Dan snap ik ergens wel.

Ik voldoe volstrekt niet aan verwachtingen geloof ik.
Van mij? Of in het algemeen?

Ik snap het ook wel soort van, maar er zijn ook genoeg mensen die ik stom vind, hoor .
Verwijderd
Citaat:
Even ter illustratie van mijn gebits-beoordeling... ik ben ongelooflijk fan van Ad Visser, ik word er wild als ik hem zie, zo leuk vind ik hem... dankzij zijn gebit

Overigens is zijn gebit nu wel anders dan vroeger, het is dus vooral de jonge Ad Visser!
oh dat gaat wel ver
Verwijderd
Citaat:
waarom kijk je niet op 5?
Verwijderd
Hahahhaa ik vind het altijd zo grappig als het over mijn stem gaat
Oud 21-09-2010, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Oeh Medeia de smiley Ik bedoel meer dat hij dat altijd zo heeft gezegd

En sann, met jouw stemgeluid is dat juist positief hoor
Oh die bedoelde ik niet zó! En qft wat betreft sanns stem, die is gaaf.
Verwijderd
Citaat:
jouw stem is niet vervelend hoor alleen een beetje typisch
Pfoej *opgelucht ademhaalt*
Verwijderd
en awwwh wat een lief geslijm in dit topic
Oud 21-09-2010, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Van mij? Of in het algemeen?

Ik snap het ook wel soort van, maar er zijn ook genoeg mensen die ik stom vind, hoor .
Ik snap wel dat ''men'' ''iemand'' niet mag omdat diegene met iedereen kan, en dat dat dan soms ook voor jou opgaat.
Oud 21-09-2010, 20:21
Rationeel
Rationeel is offline
iedereen die mij niet mag is stom
Oud 21-09-2010, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Jan heeft zich zo goed ontwikkeld op het gebied van automatische melksystemen dat melkfabrikant Lely hem vanwege zijn vakmanschap gevraagd heeft om in Rusland boeren te coachen bij het werken met dit systeem.
Dat is natuurlijk ook een talent.
Oud 21-09-2010, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Ik snap wel dat ''men'' ''iemand'' niet mag omdat diegene met iedereen kan, en dat dat dan soms ook voor jou opgaat.
Nou vooruit.
Oud 21-09-2010, 20:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hehe, ja en dan ruilen met een stel reli's!

"Ja, als 'ie met ons zo door het dorp zou lopen zouden ze denken dat ik de duivel heb meegebracht, hehe"
Oud 21-09-2010, 20:26
Verwijderd
Da hoef toch nie da zien de koeie toch nie!
Oud 21-09-2010, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Juan is een uitblinker met een boodschap: ‘Via sport de wereld verbeteren.’ Tijdens zijn stage in Ghana richtte hij zich op respect en samenspel. Zo bedacht hij ‘tweelingvoetbal’ waarbij kinderen leren samenwerken door hand in hand te voetballen. De kinderen in het weeshuis waar hij stage liep waren dan ook dol op hem.
Om het weeshuis financieel te ondersteunen zette Juan een low budget sportwinkel op met betaalbare sportartikelen. Hiermee heeft hij 1600 Ghanese dollars verdiend voor het weeshuis.
Omg
en dat doe je dan ff als je zeventien ofzo bent he!
Oud 21-09-2010, 20:27
Verwijderd
Glee is echt heel erg grappig.

Jammer dat ze de liedjes ook ondertitelen.
Oud 21-09-2010, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Hahahhaa ik vind het altijd zo grappig als het over mijn stem gaat

Ik weet niet, ik denk altijd dat het me weinig kan schelen wat mensen van me vinden, maar het kan me dus eigenlijk wél heel veel schelen Ook mensen die ik zelf niet mag. Of nou ja, echt ontzéttende losers die sociaal onhandig zijn in mijn ogen, dáár kan ik er doorgaans beter boven staan. En dan is het vaak ook wel terecht, want daar ben ik ook niet altijd aardig tegen.
Oud 21-09-2010, 20:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Haha, dat gastje vond emo's altijd 'aandachtshoeren' en toen vond 'ie de muziek ineens wel mooi en is 'ie ook zo geworden.
Verwijderd
En met mijn stem. Is daar ook nog wat mis mee?
(accent nagelaten)

@trimmie ja ik vroeg me ook af hoe kan dat nou
Verwijderd
Citaat:
Omg
en dat doe je dan ff als je zeventien ofzo bent he!
Ik moest laatst aanmeldingen beoordelen, waaronder ook een cv. En sommige mensen (17 jaar ook allemaal) hebben echt dingen gedaan... pfoe, even een stage in Afrika, even een stage bij een bedrijf... Ik wist als 17-jarige niet eens dat je zomaar stage kon gaan lopen bij een bedrijf?
Wel grappig, dan heb je heel veel enorme cv's met echt bijzondere dingen erop, en dan ineens komt er iemand die gewoon naar school gaat en meer niet Aww!
Verwijderd
Citaat:
Hehe, ja en dan ruilen met een stel reli's!

"Ja, als 'ie met ons zo door het dorp zou lopen zouden ze denken dat ik de duivel heb meegebracht, hehe"
Citaat:
Da hoef toch nie da zien de koeie toch nie!
Heel leuk ja
Oud 21-09-2010, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Lisanne wil aan anderen laten zien dat ook iemand met een beperking heel goed in de zorg kan functioneren. Door haar lichamelijke beperking heeft ze 15 jaar speciaal onderwijs gevolgd. Inmiddels is ze met stug doorzetten gegroeid van niveau 2 naar niveau 4.(...) Ze gaat zelfs de hbo-opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening doen.
Van speciaal onderwijs naar HBO goede inschatting was dat dan op de basisschool
Oud 21-09-2010, 20:31
Verwijderd
Citaat:
(accent nagelaten)

Hoe moeten wij dat nou weten?
Oud 21-09-2010, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Nou vooruit.
Het zijn dan natuurlijk die ''men'' die kortzichtig zijn hč!

OMG, ik ontdek nu, ja echt nu pas Simon & Garfunkel.
Oud 21-09-2010, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Hoe moeten wij dat nou weten?
Halloo ik heb wel ooit een geluidsfragment gepost hoor!
Verwijderd
Citaat:
Ik moest laatst aanmeldingen beoordelen, waaronder ook een cv. En sommige mensen (17 jaar ook allemaal) hebben echt dingen gedaan... pfoe, even een stage in Afrika, even een stage bij een bedrijf... Ik wist als 17-jarige niet eens dat je zomaar stage kon gaan lopen bij een bedrijf?
Wel grappig, dan heb je heel veel enorme cv's met echt bijzondere dingen erop, en dan ineens komt er iemand die gewoon naar school gaat en meer niet Aww!
Ja ik kende dat soort mensen ook helemaal niet! Ik vond dat Sanne (niet jij, Sann) al veel deed met haar leerlingenraad en vioolconcoursen.
Verwijderd
Zal ook wel veel gelogen zijn in die c.v.'s.
Oud 21-09-2010, 20:34
Verwijderd
Citaat:
(accent nagelaten)

Volgens mij zijn hier maar weinig mensen die weten hoe jij klinkt. Ik kan het me iig niet meer echt herinneren. Volgens mij was ie lager dan ik verwacht had.
Oud 21-09-2010, 20:34
Verwijderd
ik probeer mijn accent te ontwijken en volgens de mensen die ik ontmoet praat ik met een twentse tongval (best vreemd maar ik vind het dan opzich nog wel een compliment)
alleen als ik bij mijn ouders ben en wat gedronken heb praat ik meer zoals de mensen van oh oh cherso
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten