Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En lief van jullie natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Terwijl in mijn geval ik het best begrijp dat mensen me niet mogen, omdat ik me soms achterlijk en kinderachtig gedraag, maar dan nog. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ohja over dat aardig vinden: Heb ik al lang opgegeven, me afvragen wat mensen van me vinden. Echt /care, zolang ik mensen om me heen heb die ik aardig vind en waarvan ik weet dat ze me waarderen, dan zit het wel goed. Ik sta altijd open voor nieuwe mensen, zolang ze maar aardig en normaal doen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
http://www.6dbo.nl/nl/Uitblinkers
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij voldoe ik meestal wel aan wat mensen van te voren aan mij verwachten/denken. Denk ik. Ik heb wel een keer gehoord dat iemand mij in eerste instantie niet mocht omdat ik met iedereen 'kon' ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga er niet vanuit dat iedereen mij aardig vind, ik ga er júist vanuit dat bepaalde mensen mij niet mogen en dát vind ik dan weer zeer onproblematisch. Er zijn weinig mensen die kut tegen je doen omdat ze je niet mogen *afklop*. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik voldoe volstrekt niet aan verwachtingen geloof ik. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dat doe je dan ff als je zeventien ofzo bent he! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet niet, ik denk altijd dat het me weinig kan schelen wat mensen van me vinden, maar het kan me dus eigenlijk wél heel veel schelen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel grappig, dan heb je heel veel enorme cv's met echt bijzondere dingen erop, en dan ineens komt er iemand die gewoon naar school gaat en meer niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik probeer mijn accent te ontwijken en volgens de mensen die ik ontmoet praat ik met een twentse tongval (best vreemd maar ik vind het dan opzich nog wel een compliment
![]() alleen als ik bij mijn ouders ben en wat gedronken heb praat ik meer zoals de mensen van oh oh cherso ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|