Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2010, 19:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Er is een speciaal topic voor deze vragen, staat aan de bovenkant van de pagina. Overigens ken ik de film die je beschrijft niet.
Oud 13-08-2010, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Er is een speciaal topic voor deze vragen, staat aan de bovenkant van de pagina. Overigens ken ik de film die je beschrijft niet.
Okay
Oud 15-08-2010, 20:21
Demi63
Demi63 is offline
Hallo,

Ik ben op zoek naar een film waarvan ik de titel niet ken.'t Zou gaan over een jongen die naar de bib gaat en hem daar een boek neemt die dan de hele kamer doet veranderen in allerlei kleuren waarop volgt dat hij in een cartoonwereld terecht komt en hijzelf ook in een cartoonfiguur verandert, in het verhaal zelf volgen hem letterlijk drie boeken..... Dit is alles wat ik mij herinner. De film zou op zijn minst al 10jaar oud zijn en ik vermoed dat het nen disney was maar daar ben ik niet zeker van. Kan iemand mij op weg helpen?

Groetjes
Demi
Oud 16-08-2010, 07:25
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een film waarvan ik de titel niet ken.'t Zou gaan over een jongen die naar de bib gaat en hem daar een boek neemt die dan de hele kamer doet veranderen in allerlei kleuren waarop volgt dat hij in een cartoonwereld terecht komt en hijzelf ook in een cartoonfiguur verandert, in het verhaal zelf volgen hem letterlijk drie boeken..... Dit is alles wat ik mij herinner. De film zou op zijn minst al 10jaar oud zijn en ik vermoed dat het nen disney was maar daar ben ik niet zeker van. Kan iemand mij op weg helpen?

Groetjes
Demi
http://www.imdb.com/title/tt0110763/
Oud 16-08-2010, 09:31
Demi63
Demi63 is offline
hallo, ik ben op zoek naar de titel van de film waar een kleine jongen in een bib door een boek te nemen verandert in een cartoon, hij komt dan ook in een tekenfilm terecht, dat is alles wat ik mij kan herinneren.... film is denk ik een 10 jaar oud...
grtjs
Oud 16-08-2010, 09:35
Demi63
Demi63 is offline
dat is het... )
dank u wel!!!!
Oud 26-08-2010, 17:22
Naimin
Naimin is offline
heey...
Kwil eigenlijk nog wel is weten hoe die serie heette van Fox Kids.
Kweet eigenlijk alleen nog heeel vaag de intro.

Het beeld was dan zwart en er kwamen allemaal gif groene vlakken vanuit de verte dichterbij, zodat je het effect kreeg alsof er iets door een soort gang reed...
Een aflevering kan ik me nog herrineren dat was met Medusa er in
Oud 27-08-2010, 17:47
Gray-Fox
Gray-Fox is offline
Citaat:
heey...

Het beeld was dan zwart en er kwamen allemaal gif groene vlakken vanuit de verte dichterbij, zodat je het effect kreeg alsof er iets door een soort gang reed...
weet je nog in welk jaar je deze serie gezien hebt?
kijk hier eens: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...ed_by_Fox_Kids

Laatst gewijzigd op 27-08-2010 om 18:14.
Oud 27-08-2010, 21:47
Verwijderd
Argh ik probeer een serie te achterhalen, maar ik weet alleen nog dat het Ieren zijn, de vader is ros, de moeder blond en ze hebben iets van 3 kinderen, de oudste een meisje, dan een zoon en een jongste zoon die nogal van 't padje af is. Er loopt een opa rond die irritant is, met een snor, en een broer die zwartharig is. Uiteindelijk kopen ze een Iers café enzo... Ik google en wiki me gek, help?

Edit: die oudste dochter doet op een gegeven moment op een nonnenschool het liedje Big spender brengen...

Edit 2: Grounded for life! Nu ik weer helder kan denken ^^

Laatst gewijzigd op 28-08-2010 om 10:02.
Oud 28-08-2010, 14:51
kilgore t.
kilgore t. is offline
Citaat:
heey...

http://www.youtube.com/watch?v=HFccIOABuRE

Jonny Quest? Was wel niet van Fox Kids, maar groene vlakken genoeg en er zit een aflevering met Medusa in.
Oud 28-08-2010, 17:51
Naimin
Naimin is offline
OMG DAT IS 'EM.
Twas lang geleden, kdacht dat het van fox kids was maar blijkbaar Cartoon network ..

Thnx
Oud 28-08-2010, 21:15
filmfreak
filmfreak is offline
Beste mede film fanaten,

Mijn vader zoekt een film die hij kent van `vroeger` en zeer graag nog eens zou willen zien! Volgens hem heet de film `De Blokhut` maar die titel bestaat niet, dus waarschijnlijk is de titel (iets) anders.

Korte omschrijving:
------------------------------------------------------------------------
2 criminelen zijn op de vlucht voor de politie.
Een blanke en een donkere man, zij tanken ergens in de nacht, en gaan er vandoor zonder te betalen, bedreigen de pomphouder. Dan rijden ze naar een afgelegen gebied waar ook militairen oefenen, (Brabantse hei?) en gijzelen het boswachter gezin? Vader, moeder, zoon en dochter.
Bij een handgemeen tussen de blanke crimineel en de zoon, komt de zoon om. Hij wordt gedood door hem.
Later schiet de boswachter de blanke crimineel met een jachtgeweer dood, als ook de politie hen op het spoor is. De donkere crimineel probeert te vluchten, met de dochter van het gegijzelde gezin, die volgens mij vrijwillig meegaat. Dit loopt uiteindelijk niet goed af voor de gevluchte crimineel.
Wie oh, wie kent de titel van deze film? Namens mijn vader alvast zeer veel dank!!
Oud 29-08-2010, 07:15
filmfreak
filmfreak is offline
Citaat:
Beste mede film fanaten,

Mijn vader zoekt een film die hij kent van `vroeger` en zeer graag nog eens zou willen zien! Volgens hem heet de film `De Blokhut` maar die titel bestaat niet, dus waarschijnlijk is de titel (iets) anders.

Korte omschrijving:
2 criminelen zijn op de vlucht voor de politie.
Een blanke en een donkere man, zij tanken ergens in de nacht, en gaan er vandoor zonder te betalen, bedreigen de pomphouder. Dan rijden ze naar een afgelegen gebied waar ook militairen oefenen, (Brabantse hei?) en gijzelen het boswachter gezin? Vader, moeder, zoon en dochter.
Bij een handgemeen tussen de blanke crimineel en de zoon, komt de zoon om. Hij wordt gedood door hem.
Later schiet de boswachter de blanke crimineel met een jachtgeweer dood, als ook de politie hen op het spoor is. De donkere crimineel probeert te vluchten, met de dochter van het gegijzelde gezin, die volgens mij vrijwillig meegaat. Dit loopt uiteindelijk niet goed af voor de gevluchte crimineel.
Wie oh, wie kent de titel van deze film? Namens mijn vader alvast zeer veel dank!!
Gevonden! > Wildschut (1985)

Thanks!
Oud 29-08-2010, 19:57
Signy
Signy is offline
Citaat:
Uhm ik ben op zoek naar een documentaire... volgens mij een franse.
Het ging over de liefde, er waren drie verhalen (aaneengekoppeld). Eén verhaal over ouderen, één over mensen van middelbare leeftijd en één over kinderen.

Ik kan me het verhaal van de kinderen het beste herinneren omdat dat verhaal zo aangrijpend was. Het ging over een jongetje die op de kleuterschool zat en intens verliefd was op een meisje. En het meisje beantwoorde volgens mij niet zijn liefde, en toen was dat jongetje zo verdrietig.

Kent iemand deze documentaire???
Nogmaals mensen, kent iemand deze docu?? Ik weet nog steeds de naam niet.
Oud 29-08-2010, 20:47
jasperklein22
jasperklein22 is offline
Hallo allemaal ik ben op zoek naar een film voor een school project

Het is een hele oude film over kindermisbruik en het is een engelse film vrij oud

het begint met een meisje wat bij haar moeder woond en haar vader komt af en toe langs, ze wordt door bijde ouders misbruikt uit eindelijk heeft haar moeder een nieuw vriend en ze voelt zich daar helemaal thuis ze begint hem te vertrouwen maar dan tijdens haar varjaardag moet ze hem in eens bevredigen en slaat het verhaal om weer wordt ze misbruikt dan vind ze iemand en ze wordt uit huis geplaats in een instelling maar helaas zitten daar ook de verkeerde mensen dan wordt ze ook nog in de prostitutie gedwongen
dan is er uit eindelijk een uitweg maar daar schijnt ze geld voor nodig te hebben ze tippelt het geld bij elkaar en stapt de instelling in maar ze wordt daar opelijk ontvangen en uit eindelijk na weken komt ze los en begint in de armen van een vrouw te huilen en dan komt er een super liedje aan het enf.

wie kan me alsjeblieft helpen, ik ben nu 29 maar was toen zeker tussen de 12 en de 18 en ik heb nooit het begin van de film gezien maar het was zoon goede maar keiharde film
moest gewoon janken toen.

met vriendlijke groet Jasper
Oud 30-08-2010, 12:50
Verwijderd
Ik zoek een film, ik denk een sovjetfilm, en ik heb echt geen idee meer waar het over gaat. Ik herinner me alleen een gegeven moment dat er een of andere huppelende herder een liedje zingt. Dat is niet echt veel. Maar ik zou hem toch graag eens terugzien
Oud 11-09-2010, 04:31
Verwijderd
Ik zoek een film die ik 3-4 jaar geleden heb gezien in het filmhuis. Het gaat over een franse vrouw (ik geloof een journaliste) die een relatie heeft met een stoere amerikaanse vent, een beetje een biker-achtig type.
Eerst wonen ze in Amerika, maar gaan dan naar Frankrijk. En dan gebeuren er allerlei hilarische dingen met gekke schoonouders meen ik me te herinneren.

edit : gevonden via een oud mailtje. 2 days in paris was het.

Laatst gewijzigd op 11-09-2010 om 13:44.
Oud 16-09-2010, 22:39
lightshadow
lightshadow is offline
hoi allemaal,

ik zoek een film rond het jaar 1996,
het gaat over een man die viool speelt en die kan daar zijn poolhonden mee aansturen!

iemand een idee hoe die heet? kan er absoluut niet opkomen en kan hem ook nergens vinden.

alvast bedankt voor de moeite!
Oud 23-09-2010, 20:13
Kimpiie
Kimpiie is offline
Het ga over een man en vrouw. Die vrouw verliest een kind door verkeersongeval.En die vrouw hoor snachts babygeluiden, haar man zegt dat hij niets gehoord geeft. Ze slaapt En ze hoor telkens nachts de
babygeluiden.

Op een dag doet die vrouw de was en loop ze de trap op. En val ze
En ze zie een draad liggen ,langs haar trap
Die Draad leidt Naar een kotje
En daar Zie ze een recorder die de babygeluiden afspeelde

Kan er mij iemand helpen met deze film te vinden ??
Oud 24-09-2010, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Ik zoek een film die ik 3-4 jaar geleden heb gezien in het filmhuis. Het gaat over een franse vrouw (ik geloof een journaliste) die een relatie heeft met een stoere amerikaanse vent, een beetje een biker-achtig type.
Eerst wonen ze in Amerika, maar gaan dan naar Frankrijk. En dan gebeuren er allerlei hilarische dingen met gekke schoonouders meen ik me te herinneren.

edit : gevonden via een oud mailtje. 2 days in paris was het.
Ik wilde blij een keer antwoorden met het goede antwoord! Maar pas toen las ik je edit
Oud 11-10-2010, 19:13
Gilraen
Gilraen is offline
Mijn vriend is op zoek naar een film die hij lang geleden heeft gezien, (zo'n 10-15 jaar..).
Het ging over een vrouw die geen mannen kon zoenen, omdat ze dan flauwvielen. Zo kon ze nooit intiem worden met iemand.
Ze ontmoette iemand tegen wie ze zei dat ze alles met elkaar konden doen, behalve zoenen, maar die kerel luisterde daar niet naar en zoende haar alsnog met het gevolg dat ie flauw viel.
Ze volgde ook sessies bij een therapeut en toen ze met hem zoende viel hij niet flauw, dus bleek hij de ware te zijn.

Iemand een idee? Bedankt =]
Oud 14-10-2010, 20:55
Signy
Signy is offline
Citaat:
Nogmaals mensen, kent iemand deze docu?? Ik weet nog steeds de naam niet.
Russische documentaire 'I Loved You (Three Romances)' van Victor Kossakovsky, jeej gevonden!
Oud 16-10-2010, 00:23
mokiekie
mokiekie is offline
ik weet niet of N00dles al antwoord heeft gehad over de film met het meisje dat vlucht en de blinde man maar die film heet Het Magische Zwaard.

ik ben zelf op zoek naar de titel van een film.
Het gaat over een meisje die een jongen verleid in het zwembad. Daar hebben ze ook gemeenschap. Vervolgens heeft hij eigenlijk geen tijd meer voor haar of hij vindt haar niet leuk meer (zoiets) en dan flipt ze hem en gaat ze hem stalken enzo. Volgens mij eindigt hij dan ook in het ziekenhuis en dan blijkt dat ze dat met meerdere jongens zo uitgevreten heeft.
Oud 16-10-2010, 22:15
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik zoek een film over een persoon van wie een familielid doodgaat. Diegene die doodging was de baas van een groot bedrijf en hij lijkt dat te erven.

De hoofdpersoon heeft een zwarte voet waarmee hij later in de film iemand redt door het ijs kapot te slaan met die voet. Ook moet een bediende(?) hem in z'n voet slaan met een bijl.

Het is een komedie.
Oud 16-10-2010, 22:50
olha1
olha1 is offline
ik heb ooit een trailer gezien van een film die ik wil zien....
het gaat over een jonge gozer die op een begeven moment om een of andere rede die ik me niet herinner zoveel nachten en dagen zonder seks moet/wil doorbrengen....
en dan ziet hij op straat allemaal naakte mensen ofzow en krijgt hij een boner en dan snapt hij niet waarom...

het is iets als *probeer titel te herinneren* : x days and night without ....
x = dagen
Oud 17-10-2010, 00:23
Verwijderd
40 days and 40 nights?

Nooit gezien, maar zo klinkt het in elk geval.
Oud 17-10-2010, 10:05
AzN
AzN is offline
Citaat:
Ik zoek een film over een persoon van wie een familielid doodgaat. Diegene die doodging was de baas van een groot bedrijf en hij lijkt dat te erven.

De hoofdpersoon heeft een zwarte voet waarmee hij later in de film iemand redt door het ijs kapot te slaan met die voet. Ook moet een bediende(?) hem in z'n voet slaan met een bijl.

Het is een komedie.
Mr. Deeds!
Oud 17-10-2010, 11:39
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
JA Dat was m

Echt geweldig was die... moet ik echt weer eens zien binnenkort!
Dankje!
Oud 17-10-2010, 11:45
olha1
olha1 is offline
Citaat:
40 days and 40 nights?

Nooit gezien, maar zo klinkt het in elk geval.
super bedankt
ik zocht deze film voor maanden!
bedankt
Oud 20-10-2010, 03:56
Verwijderd
Citaat:
ik weet niet of N00dles al antwoord heeft gehad over de film met het meisje dat vlucht en de blinde man maar die film heet Het Magische Zwaard.
Dvine wilde dat weten, niet ik
Oud 21-10-2010, 17:45
punkstar
punkstar is offline
Ik zoek een film die ik heb gezien toen ik een jaar of 10 was. De film zal dus uit eind jaren 80, begin jaren 90 komen. Het was een Franse film en ging over een meisje wat op ballet zat en aan anorexia leed.
Een scène kan ik me nog goed herinneren; haar moeder zet haar af met de auto bij een zwembad, daar moest ze afzwemmen oid, haar moeder geeft haar nog een broodje mee om te eten maar dat gooit ze in de prullenbak. Dan in het zwembad valt ze flauw omdat ze zo weinig gegeten heeft.
Het zou ook een tv-film kunnen zijn. Het is niet 'Dying to dance'. Wie o wie?
Oud 26-10-2010, 17:35
menniej
menniej is offline
Hoi!

Ik ben opzoek naar een kostuumdrama.
Ik kan me de volgende fragmenten nog herinneren;

1. Een meisje/ vrouw laten ze kennis maken met de wereld van 'prostitutie'; Hiervoor gaan ze met een boot? ergens naar toe waar mensen een 'feestje' hebben. Als ik het me goed herinner dragen ze ook maskers.
2. het meisje/ vrouw heeft de eerste keer met een man geslapen en wordt wakker en heeft een bruin zakje met muntgeld.
3. er breekt oorlog/ plaag uit en een man komt voor haar terug, mensen willen niet dat zij 'gered' wordt en willen op haar af stormen, en dan trekt ij zijn zwaard en verdedigt haar.

Meer weet ik helaas niet, ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen!
Oud 27-10-2010, 18:38
*oma*
*oma* is offline
Is dat the merchant of Venice?

Ik heb geen flauw idee meer hoe die film precies ging, maar dat was het eerste wat in me op kwam
Oud 28-10-2010, 01:45
Uice
Uice is offline
Citaat:

Ik heb geen flauw idee meer hoe die film precies ging, maar dat was het eerste wat in me op kwam
Ik heb de film niet gezien, maar het stuk gaat in ieder geval niet zoals menniej beschrijft.
Oud 28-10-2010, 11:06
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:

Nee, dat is niet the Merchant of Venice. Die gaat namelijk heel anders.
Oud 30-10-2010, 07:44
menniej
menniej is offline
Nee het is idd niet the Merchant, volgens mij hebben jullie nou een hele uitdaging aan mij
Heb zelf al gezocht, het is ook niet Fanny Hill. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Oud 30-10-2010, 07:47
menniej
menniej is offline
Citaat:
Hoi!

1. Een meisje/ vrouw laten ze kennis maken met de wereld van 'prostitutie'; Hiervoor gaan ze met een boot? ergens naar toe waar mensen een 'feestje' hebben. Als ik het me goed herinner dragen ze ook maskers.
Ik noem het de wereld van prostitutie, maar het was toen der tijd natuurlijk wel nog enigzins beschaafd. Dus niet denken aan wilde gangbangs enzo he het had net zo goed een soort bal kunnen zijn met maskers....
Oud 13-11-2010, 18:37
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik zoek een film die gaat over de 1e wereldoorlog bij Verdun. De hoofdpersoon is een belgische koerier die op een motor boodschappen moet overbrengen van het hoofdkwartier.
Op het laatst komt hij er achter dat het zo belachelijk is wat ze aan het doen zijn dat hij de orders voor een nieuwe aanval in z'n benzinetank stopt en zo z'n motor opblaast.

Vlak voor een nieuwe aanval op de Duitse loopgraven is er ook nog een Franse soldaat die een briefje geeft aan die Belgische koerier terwijl hij vraagt of hij die brief naar z'n verloofde(vriendin?) in Marseille wil brengen.

Het eindigt met een soort aftiteling waarin ongeveer staat: "en zo leefden 10000 man nog een dag langer" ofzo.

Oh ja: de kanonnen waren ook erg belangrijk. Telkens als die stopten met vuren moesten de Fransen aanvallen.
Oud 14-11-2010, 18:02
TheeEi
TheeEi is offline
Ik zoek een Sinterklaas film,
Het gaat dus over Sinterklaas, die volgens mij een droom krijgt (of niet), dat hij naar een andere planeet reist via een trap. Daar ontmoet hij een vrouw die elke dag jarig is. En dat gaan ze dan vieren.

Het had ook een serie kunnen zijn trouwens, of gewoon een eenmalige aflevering van iets.
Oud 17-11-2010, 17:42
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ik zoek een film die gaat over de 1e wereldoorlog bij Verdun. De hoofdpersoon is een belgische koerier die op een motor boodschappen moet overbrengen van het hoofdkwartier.
Op het laatst komt hij er achter dat het zo belachelijk is wat ze aan het doen zijn dat hij de orders voor een nieuwe aanval in z'n benzinetank stopt en zo z'n motor opblaast.

Vlak voor een nieuwe aanval op de Duitse loopgraven is er ook nog een Franse soldaat die een briefje geeft aan die Belgische koerier terwijl hij vraagt of hij die brief naar z'n verloofde(vriendin?) in Marseille wil brengen.

Het eindigt met een soort aftiteling waarin ongeveer staat: "en zo leefden 10000 man nog een dag langer" ofzo.

Oh ja: de kanonnen waren ook erg belangrijk. Telkens als die stopten met vuren moesten de Fransen aanvallen.
Voor de informatie:
Ik kwam er toevallig bij, namelijk toen ik een filmpje op Youtube zag over de eerste wereldoorlog (Verdun 1916)

Dit is het begin van die film waar ik het over had:

Weet iemand hier verder nog iets van af?
Oud 17-11-2010, 18:02
Uice
Uice is offline
De titel verschijnt in dat filmpje in beeld, dus wat zoek je nou? Het is trouwens geen film maar een televisieserie.
Oud 17-11-2010, 18:12
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
De titel verschijnt in dat filmpje in beeld, dus wat zoek je nou? Het is trouwens geen film maar een televisieserie.
Oké, vreemd, maar prima. Nu even opzoeken welke aflevering dit is. Ken jij deze serie trouwens?
Oud 17-11-2010, 19:12
Joostje
Joostje is offline
Oja, young indy, wel eens gekeken. Best leuk! De hoofdrolspeler gaat egenwoordig door het leven als Guido Flannery:

Laatst gewijzigd op 17-11-2010 om 19:18.
Oud 21-11-2010, 15:35
Mr.MovieMan
Mr.MovieMan is offline
Citaat:
Het gaat over een meisje die een jongen verleid in het zwembad. Daar hebben ze ook gemeenschap. Vervolgens heeft hij eigenlijk geen tijd meer voor haar of hij vindt haar niet leuk meer (zoiets) en dan flipt ze hem en gaat ze hem stalken enzo. Volgens mij eindigt hij dan ook in het ziekenhuis en dan blijkt dat ze dat met meerdere jongens zo uitgevreten heeft.
Swimfan
Oud 21-11-2010, 15:38
Mr.MovieMan
Mr.MovieMan is offline
Citaat:
Oja, young indy, wel eens gekeken. Best leuk! De hoofdrolspeler gaat egenwoordig door het leven als Guido Flannery.[/URL]
Hij heet nog steeds Sean Patick Flannery hoor...
Oud 23-11-2010, 09:49
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hij heet nog steeds Sean Patick Flannery hoor...
Oud 23-11-2010, 15:21
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar de volgende film.
Het gaat om een film uit de jaren 70. Een man zit onschuldig vast. De gouverneur is echter te laat om het doodsvonnis tegen te houden. Beetje vaag, maar als iemand me zou kunnen helpen, graag.
Oud 26-11-2010, 22:31
Scholier
Scholier is offline
Hallo allemaal,

Ik heb een paar jaar geleden een film gezien en die ging hier over:
Er waren hele arme mensen en die hadden een oliebron in de tuin. Een oliesjeik betaalde daar 1 miljard euro voor.
Toen gingen ze in de V.S. in een heel groot huis wonen (van in de 20 miljoen euro).

Weet iemand welke film ik bedoel??? Een persoonlijk bericht sturen mag uiteraard ook.
Alvast bedankt voor als iemand het weet. Als je een aanvulling kunt geven is het ook fijn, bijv. meer informatie (dat hoeft alleen als je de titel NIET weet).

!!!ALS JE HET NIET ZEKER WEET MAG JE ALTIJD REAGEREN!!!

Met vriendelijke groet,

Laatst gewijzigd op 27-11-2010 om 18:28.
Oud 27-11-2010, 18:31
Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Ben op zoek naar de volgende twee films:
de een gaat over dat de wereld vergaat en dat er maar 8 mensen kunnen blijven leven zoiets dergelijk.

de ander gaat over een man die bij de marine werkt maar niet geaccepteerd wordt omdat ie zwart is en later in de film breekt ie zijn been en krijgt ie een ijzeren been.
Bedoel je bij de 1e film dat hij geheel hierover gaat of dat hij bijv. heel kort over gaat, dat het erover gaat maar een grap is bijv.?

Zoals ik gezien heb heb je de 2e film al gevonden.
Oud 28-11-2010, 14:36
xoxsharonnxox
xoxsharonnxox is offline
Ik zag laatst ergens een trailer maar ben de naam van de film vergeten, ik het ging over een meisje die buiten in de regen stond met haar viool en toen kwam er een man langs rijden waar ze bij in de auto stapte en toen kregen ze een hele relatie ofzo.. weet iemand welke film dit is?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten