Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() kijk hier eens: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...ed_by_Fox_Kids
Laatst gewijzigd op 27-08-2010 om 18:14. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jonny Quest? Was wel niet van Fox Kids, maar groene vlakken genoeg en er zit een aflevering met Medusa in. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Hallo allemaal ik ben op zoek naar een film voor een school project
Het is een hele oude film over kindermisbruik en het is een engelse film vrij oud het begint met een meisje wat bij haar moeder woond en haar vader komt af en toe langs, ze wordt door bijde ouders misbruikt uit eindelijk heeft haar moeder een nieuw vriend en ze voelt zich daar helemaal thuis ze begint hem te vertrouwen maar dan tijdens haar varjaardag moet ze hem in eens bevredigen en slaat het verhaal om weer wordt ze misbruikt dan vind ze iemand en ze wordt uit huis geplaats in een instelling maar helaas zitten daar ook de verkeerde mensen dan wordt ze ook nog in de prostitutie gedwongen dan is er uit eindelijk een uitweg maar daar schijnt ze geld voor nodig te hebben ze tippelt het geld bij elkaar en stapt de instelling in maar ze wordt daar opelijk ontvangen en uit eindelijk na weken komt ze los en begint in de armen van een vrouw te huilen en dan komt er een super liedje aan het enf. wie kan me alsjeblieft helpen, ik ben nu 29 maar was toen zeker tussen de 12 en de 18 en ik heb nooit het begin van de film gezien maar het was zoon goede maar keiharde film moest gewoon janken toen. met vriendlijke groet Jasper |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zoek een film die ik 3-4 jaar geleden heb gezien in het filmhuis. Het gaat over een franse vrouw (ik geloof een journaliste) die een relatie heeft met een stoere amerikaanse vent, een beetje een biker-achtig type.
Eerst wonen ze in Amerika, maar gaan dan naar Frankrijk. En dan gebeuren er allerlei hilarische dingen met gekke schoonouders meen ik me te herinneren. edit : gevonden via een oud mailtje. 2 days in paris was het. Laatst gewijzigd op 11-09-2010 om 13:44. |
![]() |
|
![]() |
Het ga over een man en vrouw. Die vrouw verliest een kind door verkeersongeval.En die vrouw hoor snachts babygeluiden, haar man zegt dat hij niets gehoord geeft. Ze slaapt En ze hoor telkens nachts de
babygeluiden. Op een dag doet die vrouw de was en loop ze de trap op. En val ze En ze zie een draad liggen ,langs haar trap Die Draad leidt Naar een kotje En daar Zie ze een recorder die de babygeluiden afspeelde Kan er mij iemand helpen met deze film te vinden ?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn vriend is op zoek naar een film die hij lang geleden heeft gezien, (zo'n 10-15 jaar..).
Het ging over een vrouw die geen mannen kon zoenen, omdat ze dan flauwvielen. Zo kon ze nooit intiem worden met iemand. Ze ontmoette iemand tegen wie ze zei dat ze alles met elkaar konden doen, behalve zoenen, maar die kerel luisterde daar niet naar en zoende haar alsnog met het gevolg dat ie flauw viel. Ze volgde ook sessies bij een therapeut en toen ze met hem zoende viel hij niet flauw, dus bleek hij de ware te zijn. Iemand een idee? Bedankt =] |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik weet niet of N00dles al antwoord heeft gehad over de film met het meisje dat vlucht en de blinde man maar die film heet Het Magische Zwaard.
ik ben zelf op zoek naar de titel van een film. Het gaat over een meisje die een jongen verleid in het zwembad. Daar hebben ze ook gemeenschap. Vervolgens heeft hij eigenlijk geen tijd meer voor haar of hij vindt haar niet leuk meer (zoiets) en dan flipt ze hem en gaat ze hem stalken enzo. Volgens mij eindigt hij dan ook in het ziekenhuis en dan blijkt dat ze dat met meerdere jongens zo uitgevreten heeft. |
![]() |
|
Ik zoek een film over een persoon van wie een familielid doodgaat. Diegene die doodging was de baas van een groot bedrijf en hij lijkt dat te erven.
De hoofdpersoon heeft een zwarte voet waarmee hij later in de film iemand redt door het ijs kapot te slaan met die voet. Ook moet een bediende(?) hem in z'n voet slaan met een bijl. Het is een komedie.
|
ik heb ooit een trailer gezien van een film die ik wil zien....
het gaat over een jonge gozer die op een begeven moment om een of andere rede die ik me niet herinner zoveel nachten en dagen zonder seks moet/wil doorbrengen.... en dan ziet hij op straat allemaal naakte mensen ofzow en krijgt hij een boner en dan snapt hij niet waarom... het is iets als *probeer titel te herinneren* : x days and night without .... x = dagen
||
Citaat:
![]()
|
Ik zoek een film die ik heb gezien toen ik een jaar of 10 was. De film zal dus uit eind jaren 80, begin jaren 90 komen. Het was een Franse film en ging over een meisje wat op ballet zat en aan anorexia leed.
Een scène kan ik me nog goed herinneren; haar moeder zet haar af met de auto bij een zwembad, daar moest ze afzwemmen oid, haar moeder geeft haar nog een broodje mee om te eten maar dat gooit ze in de prullenbak. Dan in het zwembad valt ze flauw omdat ze zo weinig gegeten heeft. Het zou ook een tv-film kunnen zijn. Het is niet 'Dying to dance'. Wie o wie?
|
![]() |
Hoi!
Ik ben opzoek naar een kostuumdrama. Ik kan me de volgende fragmenten nog herinneren; 1. Een meisje/ vrouw laten ze kennis maken met de wereld van 'prostitutie'; Hiervoor gaan ze met een boot? ergens naar toe waar mensen een 'feestje' hebben. Als ik het me goed herinner dragen ze ook maskers. 2. het meisje/ vrouw heeft de eerste keer met een man geslapen en wordt wakker en heeft een bruin zakje met muntgeld. 3. er breekt oorlog/ plaag uit en een man komt voor haar terug, mensen willen niet dat zij 'gered' wordt en willen op haar af stormen, en dan trekt ij zijn zwaard en verdedigt haar. Meer weet ik helaas niet, ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen!
|
Is dat the merchant of Venice?
Ik heb geen flauw idee meer hoe die film precies ging, maar dat was het eerste wat in me op kwam ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik zoek een film die gaat over de 1e wereldoorlog bij Verdun. De hoofdpersoon is een belgische koerier die op een motor boodschappen moet overbrengen van het hoofdkwartier.
Op het laatst komt hij er achter dat het zo belachelijk is wat ze aan het doen zijn dat hij de orders voor een nieuwe aanval in z'n benzinetank stopt en zo z'n motor opblaast. Vlak voor een nieuwe aanval op de Duitse loopgraven is er ook nog een Franse soldaat die een briefje geeft aan die Belgische koerier terwijl hij vraagt of hij die brief naar z'n verloofde(vriendin?) in Marseille wil brengen. Het eindigt met een soort aftiteling waarin ongeveer staat: "en zo leefden 10000 man nog een dag langer" ofzo. Oh ja: de kanonnen waren ook erg belangrijk. Telkens als die stopten met vuren moesten de Fransen aanvallen.
|
![]() |
Ik zoek een Sinterklaas film,
Het gaat dus over Sinterklaas, die volgens mij een droom krijgt (of niet), dat hij naar een andere planeet reist via een trap. Daar ontmoet hij een vrouw die elke dag jarig is. En dat gaan ze dan vieren. Het had ook een serie kunnen zijn trouwens, of gewoon een eenmalige aflevering van iets. |
![]() |
||
Citaat:
Ik kwam er toevallig bij, namelijk toen ik een filmpje op Youtube zag over de eerste wereldoorlog (Verdun 1916) Dit is het begin van die film waar ik het over had: Weet iemand hier verder nog iets van af?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hallo allemaal,
Ik heb een paar jaar geleden een film gezien en die ging hier over: Er waren hele arme mensen en die hadden een oliebron in de tuin. Een oliesjeik betaalde daar 1 miljard euro voor. Toen gingen ze in de V.S. in een heel groot huis wonen (van in de 20 miljoen euro). Weet iemand welke film ik bedoel??? Een persoonlijk bericht sturen mag uiteraard ook. Alvast bedankt voor als iemand het weet. Als je een aanvulling kunt geven is het ook fijn, bijv. meer informatie (dat hoeft alleen als je de titel NIET weet). !!!ALS JE HET NIET ZEKER WEET MAG JE ALTIJD REAGEREN!!! Met vriendelijke groet, Laatst gewijzigd op 27-11-2010 om 18:28. |
![]() |
||
Citaat:
Zoals ik gezien heb heb je de 2e film al gevonden. |
![]() |
|
![]() |
Ik zag laatst ergens een trailer maar ben de naam van de film vergeten, ik het ging over een meisje die buiten in de regen stond met haar viool en toen kwam er een man langs rijden waar ze bij in de auto stapte en toen kregen ze een hele relatie ofzo.. weet iemand welke film dit is?
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Films, TV & Radio |
Ik zoek een film/serie maar weet niet wat de titel is! #3 WolterB | 72 | 13-10-2019 20:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij? Flijn | 38 | 21-05-2009 14:34 | |
Films, TV & Radio |
Ik zoek een film/serie maar weet niet welke titel het is! DanielC | 502 | 08-05-2009 17:34 | |
Films, TV & Radio |
Kan iemand mij helpen aan de titel van die film???? lso | 12 | 29-12-2003 21:32 | |
Films, TV & Radio |
Wie kent ff een goede Dbz Download-site? Verwijderd | 11 | 01-04-2002 14:33 |