Advertentie | |
|
![]() |
|
Heb er niet aan gedacht dat in de zolen van m'n pantoffels waarschijnlijk karton zit en ze gewoon in de was gedaan. Nu zijn ze misvormd en bobbelig en kapot
![]()
||
Citaat:
![]() Dat ik het nog een maandje of 9 erg druk ga hebben, en dat terwijl ik me al tijden voorneem dat ik het echt een keer rustiger zou moeten hebben ![]() |
![]() |
|
oh bah, dat vind ik echt een van de meest vervelende dingen; muziek die te hard staat. Het is gewoon strontvervelend, thuis, in het OV; overal behalve in een concertzaal oid
![]() ot: verkouden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Goed, wijkagent heeft toen ingegrepen, want op onze klachten reageerden ze niet. En ik kan lawaaiige buren echt niet waarderen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Een nieuwsitem op Hart van Nederland waar ik langszapte, over een ernstige botsing van een auto met een koets. Werd getrakteerd op een shot van een op de grond liggend, hijgend paard vergezeld van de boodschap dat één paard het niet heeft overleefd. Hallo, ze laten toch ook geen beelden van gewonde mensen zien, waarom dan wel van een paard?
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb echt te weinig tijd gehad om de stof goed te bestuderen, en inmiddels heb ik wel (bijna) alles gelezen maar ik had het nog een paar keer willen lezen zodat het er echt goed inzat, want dat was de bedoeling. En ik vind het ook wel leuk en interessant, maar er is gewoon geen tijd
![]() En nu moet ik dus naar die prof om het te bespreken en ben ik bang dat hij me een laks en ongeïnteresseerd schoolmeisje vindt en dat hij TELEURGESTELD is ;( Ook kan ik het vogelkadaver in de tuin niet zo waarderen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() En ontopic: Ik krijg een beetje stress van alle toneelperikelen, werkperikelen, woonperikelen en afstudeerperikelen, en nu krijg ik allemaal jeukerige plekjes. ![]()
||
Citaat:
![]() OT: Ik heb zin om m'n huisgenoot uit huis te trappen. Bleh, hoevaak moet ik vragen of ze de gootsteen schoon wil houden? Ligt altijd vol met allemaal etensresten die ik er dan uit moet gaan vissen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|