Advertentie | |
|
20-03-2002, 01:24 | ||
Citaat:
ALs je wereldwijd de nieuws volgde had je dit niet eens durven zeggen want als we over de zogenaamde isrealise soldaten keken dan zie je dat ze mensen kinderen huizen gewoon zonder bij naar te denken te beschoten of gebombaderen een ambulance IS ZELFS TEGEN DE WET! Om het te vuren die zie de lucht in gaan dus ik denk dat de phalastijnse bevolking helemaal niks extreem doet verglijkbaar met die Zogenaamd israelise soldaten Vriendelijke Mazzels PeaCe[/B][/QUOTE] *denkt precies als MoHaMeDJaLaL*
20-03-2002, 10:13 | |
ff een paar kleine tegenargumentjes voor jullie moslims:
jullie zeggen dat jullie geloof zo goed en rechtvaardig is en jullie zelf ook, waarom komen jullie dan met z'n allen hiernaartoe? en waarom worden bijna 100% van alle misdaden in een grote stad als rotterdam of amsterdam door moslims gepleegd? en hoe komt het dat sommige moslims in een dure auto een uitkering komen halen? en waarom zeuren jullie dan dat jullie overal voor moeten betalen als jullie al zoveel krijgen? huizen die net gebouwd zijn en er wil een nederlander in gaan wonen dan kan ie opdonderen en een moslim kan er meteen in. banen en zo krijgen jullie ook veel makkelijker. niet dat jullie dat gebruiken want jullie krijgen een uitkering en werken nog zwart ook. ik heb geen problemen met moslims als ze gewoon werken en normaal doen maar hoe de meeste moslims zich gedragen in nederland vind ik niet kunnen.! |
20-03-2002, 10:35 | |||
Citaat:
Oeh, zie ik daar een synoniem? Ik haat ook geen Moslims, ik zie ze alleen als bedreiging voor de samenleving, aangezien mijn vrijheid gruwelijk beperkt gaat worden als Mujahideen ooit in het bestuur komt. Citaat:
Jammer dat je de plank totaal mis slaat in je poging slim te doen. Ik had het helemaal niet over dat soort kennis. Probeer het nog eens, en nu eens serieus. |
20-03-2002, 15:11 | ||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Mujahideen (20-03-2002).] |
20-03-2002, 15:17 | |||
Citaat:
Citaat:
|
20-03-2002, 15:42 | |||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
maar ik zal het even voor je zeggen: de ontwikkelingen op wetenschappelijken technologies gebied. Waarop ik antwoordde: Ja, en? Ik heb niks aan zo'n vaag antwoord. Data, wetenschappers, uitvindingen? Vervolgens kom jij met dit:kijk maar naar india, indonesie , nigeria , israel. dat zijn een paar grensgebieden waar ik het over had. Echt bizar. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
in dat werelddeel. Citaat:
Wederom geschiedenisvervalsing. Lieg jij ook zoveel in je dagelijks leven? Citaat:
|
20-03-2002, 16:27 | |||||||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
mitsj schreef: Hoe kan jij spreken over de oh zo machtige islamitisch wereld hoewel het Derde Wereld Landen zijn? Mujahideen schreef ebiel, ik heb nooit beweerd dat de tegenwoordige islamitische wereld oh zo machtig is. Leer eens de woorden tot een zin te maken en te BEGRIJPEN. Mitsj schreef:En gelukkig besef je dat de Islamitische wereld niks voorstelt Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jeetje, ik mis die christenlui (Joel, JJzd, Elbizkit, Micha) van vroeger. Die gingen ook af en toe inhoudelijk op je in. Dit lijkt nergens op. Citaat:
|
20-03-2002, 16:43 | ||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
20-03-2002, 18:30 | ||||||||||||||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ook in die discussie kom je niet met argumenten , alle objectieve argumenten van de forummers benoem jij als onjuist hoewel je geen enkel bewijs naar voren hebt geschoven om dit aan te tonen. Daar wacht ik dus nog op. Citaat:
Maar ok , kzal het even over de wetenschap hebben. Ons getallen stelsel , ons tijdstelsel en al die wetenschappers waren babylonies en perzisch dus daar ken ik geen namen van . Het feit is dat van die regionen de eerste grote samenlevingen waren ontstaan en ook de machtigste. Maar na de komst van de islam is er niet meer veel gebeurd daar wat ontwikkeling betreft. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ongelovelijk dat je als muis zijnde met een kat gaat kloten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
tBlijft een bron van ellende. Citaat:
Citaat:
En ik vraag me af wie al die miljoenen mensen zijn die de ow zo gevaarlijke atheistische mensen dood hebben gemaakt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ik mis die christenen ook , ik lach niet meer zo vaak als ik dit forum lees . Enige met wie je een beetje kan lachen ben jij als je weer eens persoonlijk iemand gaat aanvallen of als je telkes iets zegt als : 'deze bewijzen zijn onjuist .....*stil*....'. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Lijkt me logisch , omdat ze frauderen. ( overigens niet elke marokkaan maar wel een groot aantal ) |
20-03-2002, 23:11 | ||
Citaat:
Voor de rechten die me ontnomen worden: Tja Mitsj zei het al. Ik mag niet eens meer beslissen over mijn eigen leven. |
21-03-2002, 14:43 | |||||||
Citaat:
Citaat:
In ROTTERDAM (niet amsterdam) waren 99% van de VERDACHTEN van STRAATROOF (niet alle misdaden) ALLOCHTOONS (niet alle allochtonen zijn moslim of andersom). Ik schrik er gewoon van zo een bericht zo verkracht terug te vinden.. Citaat:
Je doelt hiermee dus op allochtonen. Niet alle allochtonen zijn moslims en niet alle moslims zijn allochtoons. De islam is geen volk of ras maar een GELOOF. Sowieso een flutargument omdat je een groep niet voor het gedrag of de wil van een of twee mensen binnen de groep verantwoordelijk kunt maken. Citaat:
Geef je hier ook nog een bron of tenminste een paar voorbeelden bij of is dit alleen maar ongefundeerd gelul, gespeculeer op wat de buurman van een vriend van een broer van de buurvrouw van de melkman hoorde? Citaat:
Citaat:
21-03-2002, 18:53 | |
Hi all
Om my god wat zijn sommige mensen zo achterlijke hiero echt DreamMaster : waarom komen jullie allemaal hier naar toe Lol allemaal???? was da voor bullshit Als jij weet wat sommige arbeiders van noord africa hier hebben gewerkt zou je die grote bek van je wel dicht gehoud hebben Kanker onrecht allemaal. Weet je waarom mensen werden gehaald hier in de jaren 70 ? Zeker om een coole directeur te zijn he of een dikke zakenman terwijl die wel de diploma heeft om zelfs proffesor te worden en dan toch de kut werk moet opknapen waar in die tijd de hollandse mensen geen zin in hadde en dan ga je nu lullen wat doen ze allemaal hier ach wat weet jij over de history man fuck off ga met je piemeltje spelen hahaha ga nog wat melk uit je moeders borsten drinken man ONZIN van je en generaliseer niet als bevoorbeeld 1 jongen wat geflikt heeft of ie uit amsterdam komt of wat dan ook HOEf JE MIJ DAARVOOR GEEN SCHULD TE Geven wtf heb ik met hem te maken. ZOals ik al zei denk eerst hard na voor je Je Fooking Bek opentrekt ANIMAL Vriendelijke mazzels psorry voor type foutjes en Negatief taal
21-03-2002, 19:39 | ||
Citaat:
Gaat eerst eens Nederlands leren typen. |
22-03-2002, 16:36 | |||||||||||||||||||||||||||
Citaat:
[quote]mitsj schreef: dan verschil je heel erg van een moslim die in arabie woont Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bovendien zijn Arabische landen pas 40 a 50 jaren onafhankelijk en het kost tijd om je welvaartsniveau zonder de bovengenoemde dingen met dat van het Westen te evenaren. Citaat:
Citaat:
] Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tip twee: leer begrijpend lezen. In een tijdspan [b] van 50 jaar. George Bush Sr (1,5 miljoen Irakese kinderen),Nixon (honderdduizenden Vietnamezen,Carter (1 miljoen Iraniers en 1 miljoen Irakezen),Reagan (honderdduizenden Latino's in Midden en Zuid Amerika) , Charles de Gaulle ( miljoenen Algerijnen anno 1965) , Wilhelmina (1 miljoen Indonesiers anno 1946-1949), Franco (100.000 Marokkanen anno 1950), Elizabeth en Edward (miljoenen Indiers, Pakistanen, Arabieren, Turken,Koerden,ect... in een tijdsspan van 50 jaar. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
22-03-2002, 16:50 | |||
Citaat:
Citaat:
Zelfmoord lijdt tot niets anders dan tot verdriet bij familie en vrienden. Je hoort je problemen aan te vechten en niet te ontlopen. Als iedereen voor zijn problemen gaat ontvluchten, wat voor zin heeft het leven dan? Geen enkele. Leven hoor je te koesteren en daarmee wijs ik euthanasie en abortus( behalve als de moeder in gevaar is of als het om verkrachting gaat) van de hand af. |
22-03-2002, 16:54 | ||
Citaat:
|
22-03-2002, 17:32 | |
Hmm
dat gedoel over jongeren die hier in nederland beroven. het zijn niet alleen buitenlandse jongens in grote steden mischien dan maar hier waar ik woon ken ik geen allochtonen die aan criminaliteit deelnemen en ik ken er wel zat van die gewoon geboren en getogen zijn hier in holland. Dus dan moeten jullie niet de buitenlandse mensen zwart maken van bepaalde negatiefe actie's Want als je zo kijkt doen allochtonen dat ook niet tegen hollandse jongeren die bv: in een groepje staan of wat beroven dan zeggen we gewoon dat zijn wat stoute jongens. Maar hier is het zo als allochtonen het doen dan roepen sommige mensen "ach die buitenlanders weer" BahhHHHhhhhhhhhhh! vriendelijke Mazzels
22-03-2002, 19:35 | |||||||||||||||
Citaat:
ja en het hoofd mogen ze dan laten zien ... joepie Citaat:
Als je iets zegt moet je je er ook voor verantwoorden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij bent de gene die zegt dat de islam de wereld zal veroveren. Jij bent degene die provocerende taal uit spreekt. Ik zeg alleen dat ik niet bang ben en jij probeert het telkens te verdraaien. Ik zeg alleen dat ik zou willen dat niemand in die regio meer in zo'n dom idee als van een god zou geloven. Net zoals jij zou willen dat iedereen in allah zou geloven. Citaat:
welke 'statistieken' van jouw wijzen uit dat het omgekeerde het geval is ? Citaat:
Weet je uberhaupt wel wat atheist betekent. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
22-03-2002, 21:10 | ||||||||||||||||
Citaat:
Wat jij hierboven schrijft strookt ook niet met het volgende: mitsj schreef: vrouwen mogen geen huid meer laten zien etc etc. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
: Mitsj schreef:En als die landen zich ontwikkelen zal raar maar waar ook de islam langzamerhand verdwijnen. Mujahideen schreef: Waar baseer je dat op? Mitsj schreef p de manier waarop het christendom verdwijnt in de westerse wereld. Mujahideen schreef e statistieken wijzen daar niet op uit. Muitsj schreef:66% van nederland is agnost of atheist.welke 'statistieken' van jouw wijzen uit dat het omgekeerde het geval is ? bizar Citaat:
Citaat:
Ik geloof inderdaad niet dat onze voorouders apen waren, hahaha. Hier ga ik ook niet inhoudelijk verder op. Dit is een andere discussie. Citaat:
Citaat:
|
22-03-2002, 21:43 | |||||||||||||
Citaat:
Citaat:
Kom dan terug met je verwijten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En wie is er in hemelsnaam nou mijn leider Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
22-03-2002, 22:45 | ||||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mitsj zijn soort heeft de hypocrieten nodig om hun achterlijkheid en barbaarsheid wat goed voor mitsj zijn anti-islamitische propaganda uitkomt. Citaat:
Jouw idool:Hitler. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar in de Koran kan ik die uitspraken van die "moslimstrijder" terug vinden trouwens? |
22-03-2002, 22:54 | |||
Heej Mujahideen, doe ff normaal man!!
g*tver Citaat:
Citaat:
Ik heb genoeg buitenlanders als vriend maar zoals jij doet hierzo jeeeeeeeezzzzzz man. [Dit bericht is aangepast door Darkened Sky (22-03-2002).]
22-03-2002, 23:03 | ||||
Citaat:
Ik heb hem overigens overladen met objectieve bronnen in een andere topic, hij heeft dus niks in te brengen dan alleen maar leugens. Citaat:
Citaat:
|
22-03-2002, 23:12 | |||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er klopt wederom niks van en kap is met het demoniseren van je tegenstander Citaat:
Het kwam erop en dat kunnen meerdere mensen hier bevestigen. Citaat:
Beroep op een autoriteit heet zo'n argument. Is redelijk objectief. En ik heb het niet gezegd he ... |
22-03-2002, 23:31 | |||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
23-03-2002, 00:34 | |||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En het goed praten van ??? ... jij maakt hele rare hersenkronkels. Citaat:
Citaat:
alsteblieft... |
23-03-2002, 11:15 | |
Lol???
Als je over moslims praat wil het niet zeggen dat ik ook een synoniem ben. Ik geloof in god en in de Koran ja en ik mix nooit politiek met religie. Politiek sucks het is allemaal gemeene trucjes etc. etc. in het algemeen he. Als een bepaalde moslim of wat dan ook over politiek denkt wil niet zeggen dat ik precies het zelfde denk als hem omdat we dezelfde religie hebben DOHHHHHH!!!! Vriendelijke mazzels!!
24-03-2002, 19:50 | |
Ach man ,waarom al die oorlogen ruzie en shit
Allemaal door die hogen pieten de een vind die ander niet aardig en dat heeft het gevolg voor een oorlog bijna altijd gaat het zo En dan denk je amerika zijn peacemakers moet eigenlijk warmakers zijn DEZE hele kut wereld draaid om gemeenheid valsheid en oneerlijkheid Life's shit atm PeaCe
24-03-2002, 20:16 | ||
Citaat:
En de Moslims laten zich sturen door de aller ergste hoge pief die er bestaat. Eentje die geen oorlog wil, maar toch stiekum wel. |
25-03-2002, 19:27 | |
Huh!!?? :/
Beetje beter formuleren vriend Je bedoeldt de dictatoren Ja helaas wel They suck hard! Maar ooit zal er wel democratie in sommige arabiese landen komen. Het begint al een beetje optekomen Vriendlijke mazzels ps:wie wilt er nou oorlog niemand toch maar als het onrechtvaardig is,als praten niet helpt dan zou ik er wel om vechten!! [Dit bericht is aangepast door MoHaMeDJaLaL (25-03-2002).]
25-03-2002, 19:34 | ||
Citaat:
Jij nie naar mij luisteren zullen, jij pakslaag krijgen zullen! die was onder de gordel, sorry.
25-03-2002, 19:38 | ||
Citaat:
Nee jongen, die bedoelde ik dus niet. Ik wil oorlog. Ik kom er ten minste eerlijk voor uit. |
25-03-2002, 20:48 | |
Verwijderd
|
Ik kan de discussie die nu gevoerd wordt niet echt meer volgen. Ik ga dan maar ook in op de vraag van de topicstarter.
Op zich heb ik niks tegen mensen die Islamitisch zijn en dat er mensen in Nederland komen die Islamitisch zijn: Het zij zo. Maar als ik eerlijk ben, voor mij hoeft het niet zo. Ik zal uitleggen waarom. Over het algemeen hoeven die op God gebaseerde religies van mij niet zo. De religies zijn op papier allemaal heel sociaal en verdraagzaam maar in de praktijk valt dat toch heel erg tegen.de Gereformeerde kerk vind ik bijvoorbeeld afschuwelijk als ik dat zo mag zeggen. Maar het is maar een relatief kleine gemeenschap en verder geen bedreiging ofzow. Ik ben ervan overtuigd dat de Islam ook vol met goede bedoelingen zit. Maar net als met andere religies gaat het om de interpretatie ervan. En daar vind ik dat er nog wel eens gevaar in kan zitten. Ik vind de Islam een geloof waarbij je niet vrij bent als mens, als individu en er zijn genoeg mensen die vinden dat anderen dat geloof ook maar moeten gaan aanemen en dat ze moeten leven volgens de Islam. Juist omdat de Islam zo groot is en zoveel groeit zie ik daar wel een soort van bedreiging in. Ik wil mijn mening hier wel een keer verder over wkijt maar dat komt later misschien wel |
25-03-2002, 21:52 | ||
Citaat:
ps:Hmm ik verwacht dat wel van kinderen die grapjassen willen uithangen En sidi of hoe je ook heet LoL Zulke typetjes zoals jou die gaan dus helaas voor oorlog uit want daar valt niet goed meet te discuseren Vriendlijke mazzels !
26-03-2002, 10:55 | ||
Citaat:
Ik ben voor mensen die zich aanpassen en iedereen gelijkwaardig zien, en tegen moslims die zich door religie laten leiden.
26-03-2002, 18:48 | |
Fijn voor je Maar ik wil er wel bij zeggen je hebt kinderen en je hebt kinderen! En wie zegt dat moslims zich alleen laten leiden door de geloof? 100% Suckzin ik heb toch ook hersens om te denken dus als wat in de koran staat dan analyseer ik het ook en bestuuder ik het ook Kortom Generaliseer nooit want we zijn niet allemaal dezelfde
26-03-2002, 19:15 | ||
Citaat:
Niet echt rationeel. |
26-03-2002, 20:59 | |
Het probleem van veel islamieten is dat de oorspronkelijke levensstijl in enkele decennia is gebotst met de westerse welvaart en de daarbijhorende mentaliteit.
Qua beoefening heeft de islam een veel grotere invloed op de samenleving dan bij ons het christendom. In Europa gingen de (zeer langzame) veranderingen in de kerk (begin 16de eeuw, Luther) samen met de veranderingen in de maatschappij. Dus van feodaal systeem naar democratie, en van het theocentrische memento mori naar de moderne kapitalistische consumptiemaatschappij. Ik ben er al lang achter gekomen dat kruistochten bijzonder achterhaalt zijn en nog maar eens getuigen van het gebrek aan respect bij het katholicisme. Nee, ik heb liever dat bergstammen in landen die op -stan eindigen leren over gelijkheid, respect en tolerantie! Verder wil ik vragen of er naast Atatúrk nog bebekende islamitische hervormers/filosofen zijn, of voorkomt de islam dat dat soort personen ontstaan?
26-03-2002, 22:14 | |
Nigeriaanse vrouw ontloopt steniging
25 maart 2002 SOKOTO - De 35-jarige Nigeriaanse vrouw Safiya Husaini, die wegens overspel ter dood was veroordeeld, is maandag in hoger beroep vrijgesproken. De vrouw was in oktober vorig jaar veroordeeld tot de dood door steniging, ondanks dat zij volhield te zijn verkracht. Opperrechter Tambari-Uthman van een hogere islamitische rechtbank in de stad Sokoto, in het noorden van Nigeria, oordeelde maandag dat alle aanklachten tegen Husaini, een moeder van vijf kinderen, ongegrond waren. Volgens de rechter zijn er tijdens het proces te veel procedurele fouten gemaakt. Husaini werd bovendien veroordeeld volgens een wet die nog niet van kracht was toen zij het vermeende misdrijf beging. De vrouw bracht in februari 2001 een kind ter wereld, terwijl ze was gescheiden. Zij werd aangeklaagd nadat ze naar de rechter was gestapt om van de man die haar had verkracht geld te eisen voor de naamgevingsceremonie van haar dochter. De man werd vrijgesproken omdat zij de enige getuige was van de verkrachting. Volgens de sharia, de islamitische wetgeving, is in dat geval sprake van overspel. Een lagere islamitische rechtbank baseerde zich bij het bepalen van de strafmaat op de sharia. De veroordeling tot de dood door steniging leidde tot felle internationale protesten. Afgelopen vrijdag veroordeelde een rechtbank in de noordelijke stad Bakori, een andere vrouw tot de doodstraf wegens overspel. Ook zij kreeg na haar echtscheiding een kind. De Nigeriaanse regering gaf de staten die de sharia hebben ingevoerd, vooral in het islamitische noorden van het land, vorige week opdracht hun strikte toepassing van de wet, zoals steniging en het afhakken van ledematen, aan te passen. De helft van de 110 miljoen Nigerianen is moslim. De afgelopen jaren zijn honderden mensen in het land om het leven gekomen bij religieuze twisten. Vaak was een uitspraak van een islamitische rechtbank aanleiding tot rellen. © 1996-2001 Dagblad De Telegraaf. Alle rechten voorbehouden. Ik hoop dat dat binnenkort gauw 's mag veranderen. Hier worden er al homo-huwelijken gedaan. En daar?? Daar worden vrouwen vermoord omdat ze zijn verkracht waar ze niets aan konden doen! Geen abortus, geen medeleven, alleen moord. Laten we maar hopen dat de schade snel wordt ingehaald. En als je t wil zien: hier is de site.
28-03-2002, 09:09 | ||
Citaat:
Tuurlijk zijn die er alleen ik weet de namen niet ben niet zo'n filosoof En over toleratie etc. heb je hier ook in holland hoor laten we niet ver gaan.Sommig mensen die niet gemotiveerd zijn tolerenen ook niet buitenlanders oftewek andere huidskleuren slaat total nergens om maar het bestaat wel je ziet ook niet dat ze respect tonen dus laten we weer niet verdomme generaliseren van de problem met de moslims is.....!!! Want waar ik hekel aan heb dat is generaliseren !!! Vriendlijke mazzels PeaCe
28-03-2002, 12:28 | ||
Citaat:
Zo, dus je kent geen islamitiesche filosofen? Ik ken ook nauwelijks christelijke filosofen, simpelweg omdat deze religies mensen niet toestaan vrij te denken, en zich te onderscheiden van de rest. Mochten ze wel anders zijn werden ze tot ketter verklaard door de domme meerderheid en verbrand (Giordano Bruno!). Mischien maakt de islam nog een Renaissance en Verlichting door, en is over 100 jaar alles opgelost. Ik ben zelf Nederlander in Belgie (Nee, ik woon ni in Braschaat ) en ik vind het ook vervelend als je voor kaaskop wordt uitgemaakt, maar ik kan me ook enorm ergeren aan al die Nederlanders die een mentaliteit hebben van "Wij zij beter dan die domme Belgen"!!! Je moet je gewoon aanpassen, en met ze omgaan! saluukes, REIE
28-03-2002, 15:04 | |
Ben ik helemaaaaaal mee eens hoor
En ik kreeg dat shit al mee toen ik in groep 4 was ,van Een mop van belgen en een nederland bla bla bla Ik vond het ook niet leuk dat beledigingen ' Wat schiet je ermee op ingodsnaam Hhahaah ik ziet nu ijs te eten het is lekker warm buiten en heb geen zin meer in type hahahaha raar he maar ok ,ik moet het afronde We zijn allemaal mensen van vlees en bloed of je zwaar licht rood zwart bent boeit niet zo denk ik erover en dat is de gedachtenen van gemotivieerde mensen En gewoon schijt aan hebben snapje ik bedoel het help toch niet met achterlijke mensen discuseren over de cultuur of wat dan ook komt toch niet bij hun binnen Vriendlijke mazzels!!! ps: ff ijsje opeten
28-03-2002, 16:55 | |
Iedereen op de hele wereld precies hetzelfde dat zou echt goed zijn!
Jammer dat er nog steeds mensen die afwijkend denken. Die mensen hebben een andere mening, die ik eigelijk niet snap, maar daar hoef ik toch niet mee te discussieren, want mijn mamma heeft me verteld dat zij toch niet kunnen luisteren naar mij. |
28-03-2002, 23:24 | |
Dit bovenstaande bericht is sarcastisch bedoeld, neem ik aan.
Wat een gezeik zeg. Wat zijn sommige van jullie ontzettend bekrompen over abortus, euthenasie en zelfmoord! Ik ben niet rascistisch, maar ik hoop niet dat er al te veel buitenlanders zijn die zo denken. Dan mogen ze van mij fijn in hun eigen land blijven. En dan dat arrogante ondertoontje. Ga dan terug naar je eigen land als het je hier niet bevalt, maar ga nederlanders dan niet proberen te veranderen ofzo! Dat is echt ASO!
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Een op de drie moslims wil weg uit Nederland om Wilders Verwijderd | 442 | 14-09-2009 07:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Saudi Arabie verplicht niet moslim buitenlanders tot het gebed en het vasten van Rama Love & Peace | 23 | 15-06-2005 22:15 | |
In welke mate staat de Koran integratie van moslims in de weg? PGWR | 36 | 28-03-2005 16:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Voelen moslims zich sneller aangevallen dan andere gelovigen? Yab-Yum | 3 | 10-12-2004 13:23 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims Spray rebel | 3 | 06-12-2004 22:21 | |
'Nederlanders bang voor moslims' Atje85 | 396 | 11-07-2004 20:33 |