FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2010, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Dan zou ik wel onrealistisch hoge verwachtingen hebben bij bananenconsumptie!///////////////////////////////88888888888888888888-+

huhu dat was een kat
geheime boodschappen achterlaten voor zijn kattenvrienden
Advertentie
Oud 28-09-2010, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Of bananen maken je gewoon erg gelukkig, dat kan natuurlijk ook

Lijkt me wel fijn, als iets heel simpels je echt intens gelukkig kan maken.
*denkt*

O ja, tegen de neus van meisjes aantikken maakt me echt intens gelukkig, maar doe dat maar niet te vaak, want is wel een beetje creepy ofzo
Of je bent aan de race en de banaan stopt het, dan ben je ook gelukkig (stoppen door hem te eten, geen andere malle dingen )

Als je dat bij random nietsvermoedende voorbijgangers doet is het wel een beetje creepy ja!
Oud 28-09-2010, 13:40
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Of je bent aan de race en de banaan stopt het, dan ben je ook gelukkig (stoppen door hem te eten, geen andere malle dingen )

Als je dat bij random nietsvermoedende voorbijgangers doet is het wel een beetje creepy ja!
Lol, nee, gelukkig wel mensen die ik ken, maja, zelfs dan

En ik ben niet zo'n dirty mind, en was gelukkiger geweest als je de optie ook niet had aangedragen (want ik ben wel iemand die dingen gemakkelijk voor me ziet)
Oud 28-09-2010, 13:41
Verwijderd
Citaat:

*denkt*

O ja, tegen de neus van meisjes aantikken maakt me echt intens gelukkig, maar doe dat maar niet te vaak, want is wel een beetje creepy ofzo
Ik heb dat met kusjes op het puntje van de neus
Oud 28-09-2010, 13:45
Rettich
Rettich is offline
Citaat:

*denkt*

bananen... rettich... alles kan een mens gelukkig maken
Oud 28-09-2010, 13:45
Verwijderd
Citaat:
bananen... rettich... alles kan een mens gelukkig maken
Ik vind het mooi dat je deze account blijft gebruiken
Oud 28-09-2010, 13:46
Verwijderd
Wat is iedereen hier altijd teerbezield, met al die "" en "" als er eens een viezig plaatje of gedachte wordt gepost dat is toch gewoon grappig jongens
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik heb dat met kusjes op het puntje van de neus
Ik dacht, he, wie weet hebben we een neus fetish of zoiets, dus ik doe google.....
..
.

Bah, was de wereld soms maar zo schattig als wij
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik vind het mooi dat je deze account blijft gebruiken
Het is na de moraal ridder en jezus christus wel mijn favo
Oud 28-09-2010, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht, he, wie weet hebben we een neus fetish of zoiets, dus ik doe google.....
..
.

Bah, was de wereld soms maar zo schattig als wij

Ik wil nu gaan googelen maar ik durf niet

Is je scriptie al beoordeeld?
Verwijderd
Citaat:
Wat is iedereen hier altijd teerbezield, met al die "" en "" als er eens een viezig plaatje of gedachte wordt gepost dat is toch gewoon grappig jongens
Nou nee, dan krijg je een ban en zal er massaal op de naziknop worden gedrukt.

Open ruggetjes, maden in een oog, operaties, agent orange slachtoffertjes etc
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ja zeg, met ava's als die van jou en sann waan ik me een beetje in een zachte lieve wereld, en dan gaan we bananen anaal in brengen, het verschil is gewoon te groot
Oud 28-09-2010, 13:49
Verwijderd
Nasolingus – iemand die snot uit de neus zuigt.
Verwijderd
ik liep zo door de Egon Schiel expositie van het Leopold museum en ik dacht "he, dit lijkt net de inspiratie voor Egon" en toen dacht ik " duh"
Verwijderd
Citaat:
Ja zeg, met ava's als die van jou en sann waan ik me een beetje in een zachte lieve wereld, en dan gaan we bananen anaal in brengen, het verschil is gewoon te groot

iedereen naamzoek: zien jullie nou dat deze ava veel beter is voor mijn imago!
Verwijderd
Citaat:

*denkt*

Meisjes tikken geven, dat doe ik ook graag.
Oud 28-09-2010, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Nou nee, dan krijg je een ban en zal er massaal op de naziknop worden gedrukt.

Open ruggetjes, maden in een oog, operaties, agent orange slachtoffertjes etc
ja dat soort dingen gaan mij ook te ver om zomaar te posten ;x maar een dikke vrouw of een banaan in een kont, kom nou
Verwijderd
Citaat:
Nasolingus – iemand die snot uit de neus zuigt.
lingus is toch latijn voor tong (of taal)? cunnilingus enzo
Verwijderd
Oh nee die eerste link als je neus fetisj bij google intikt
Oud 28-09-2010, 13:51
Verwijderd
Citaat:
lingus is toch latijn voor tong (of taal)? cunnilingus enzo
tong én taal
Verwijderd
Neus-lik-fetisj. Je moet af en toe iets nieuws proberen. Deze meiden lusten het iig wel.. Lekker pulkje op zijn tijd. Ze worden er ook nog eens geil van!

bovenstaande is de beschrijving van het filmpje
Verwijderd
Citaat:
tong én taal
ja dat bedoelde ik ook
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:

Ik wil nu gaan googelen maar ik durf niet

Is je scriptie al beoordeeld?
Nee, maar ik ben nu met de laatste 2 dingen van mijn studie bezig, die niet voor niets al 4 jaar op de plank liggen Hoop dat die klaar zijn als mijn scriptie beoordeeld, hoef ik alleen die nog te verbeteren
Het maken van een digitaal portfolio, waardoor ik al mijn mails, usb-sticks etc aan het doorspitten ben, en spaans (heel effe zeur modus, sorry)

En daarna rijbewijs halen en heel veel centjes sparen (maja, mocht er ergens een meevaller zijn, dan ga ik wel mee naar tivoli hoor)
Oud 28-09-2010, 13:52
Verwijderd
Citaat:
ik liep zo door de Egon Schiel expositie van het Leopold museum en ik dacht "he, dit lijkt net de inspiratie voor Egon" en toen dacht ik " duh"
Oud 28-09-2010, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Neus-lik-fetisj. Je moet af en toe iets nieuws proberen. Deze meiden lusten het iig wel.. Lekker pulkje op zijn tijd. Ze worden er ook nog eens geil van!

bovenstaande is de beschrijving van het filmpje

Dat doet me denken aan de beschrijvingen van producten op de Christine leDuc website, die zijn ook altijd zodanig geformuleerd dat je meteen niets meer met seks te maken wil hebben
Oud 28-09-2010, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar ik ben nu met de laatste 2 dingen van mijn studie bezig, die niet voor niets al 4 jaar op de plank liggen Hoop dat die klaar zijn als mijn scriptie beoordeeld, hoef ik alleen die nog te verbeteren
Het maken van een digitaal portfolio, waardoor ik al mijn mails, usb-sticks etc aan het doorspitten ben, en spaans (heel effe zeur modus, sorry)

En daarna rijbewijs halen en heel veel centjes sparen (maja, mocht er ergens een meevaller zijn, dan ga ik wel mee naar tivoli hoor)
Joh dit is echt geen zeurmodus . Over hoe lang wil je alles af hebben?

Je moest nog steeds vertellen waar je nu heen gaat! En ik hoop dat je meegaat, onze meet op lowlands was echt veel te kort.
Oud 28-09-2010, 13:53
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Meisjes tikken geven, dat doe ik ook graag.
Oud 28-09-2010, 13:55
Verwijderd
Citaat:
ik hield als richtlijn dat je een halve dag per ECTS kwijt was
Dat vond ik ook niet onredelijk.
Oud 28-09-2010, 13:56
Verwijderd
Citaat:

Dat doet me denken aan de beschrijvingen van producten op de Christine leDuc website, die zijn ook altijd zodanig geformuleerd dat je meteen niets meer met seks te maken wil hebben
haha mooi is dat altijd <3
Oud 28-09-2010, 13:57
Verwijderd
Citaat:

Oud 28-09-2010, 13:58
Verwijderd
http://www.pabo.nl/product/details/9...renstring.html wat een sexy string

eh ja, niet klikken als je een whiner bent iig
Oud 28-09-2010, 13:58
Verwijderd
hij is wel lekker afgeprijsd!
Oud 28-09-2010, 13:59
Verwijderd
haha
Oud 28-09-2010, 14:01
Verwijderd
Citaat:
http://www.pabo.nl/product/details/9...renstring.html wat een sexy string

eh ja, niet klikken als je een whiner bent iig

maar stel je toch voor dat mozman (oke mss niet realistisch want die kent je vast wat beter) denkt dat ie je daar een plezier mee doet en opeens in zo'n gevalletje verschijnt
Oud 28-09-2010, 14:02
Verwijderd
Citaat:

maar stel je toch voor dat mozman (oke mss niet realistisch want die kent je vast wat beter) denkt dat ie je daar een plezier mee doet en opeens in zo'n gevalletje verschijnt
stel je voor dat je een aantal dates hebt gehad, allemaal super gezellig, en na een etentje bij hem thuis belang je knuffelend op de bank en gaan de kleren uit... en zit DIT eronder!
Oud 28-09-2010, 14:03
Rationeel
Rationeel is offline
voor de prijs hoef je het niet te laten
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
stel je voor dat je een aantal dates hebt gehad, allemaal super gezellig, en na een etentje bij hem thuis belang je knuffelend op de bank en gaan de kleren uit... en zit DIT eronder!
*bergt weer op*
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
ja dat is het mooie eraan, dat er gewoon een kans bestaat dat er iemand rondloopt op deze aarde die dergelijke kledij serieus neemt <3
de pabo had eerst veel mooiere dingen, een heel raar model string en dat was dan een "pikante ZWEMstring voor heren" en een soort..body, oh het was zo geweldig
Oud 28-09-2010, 14:04
Verwijderd
Citaat:
*bergt weer op*
ik ken Lorelei's smaak natuurlijk niet...
Verwijderd
Citaat:
Ja dat bedoelde ik dus omg Dat je net echt verliefd bent geworden enzo
Verwijderd
Citaat:
ja dat is het mooie eraan, dat er gewoon een kans bestaat dat er iemand rondloopt op deze aarde die dergelijke kledij serieus neemt <3
de pabo had eerst veel mooiere dingen, een heel raar model string en dat was dan een "pikante ZWEMstring voor heren" en een soort..body, oh het was zo geweldig
ja je moet ook eens een kijkje nemen in de categorie 'fun' onder mode
Oud 28-09-2010, 14:05
Rationeel
Rationeel is offline
je weet wel direct wat voor vlees je in de kuip hebt
Oud 28-09-2010, 14:05
Verwijderd
Citaat:
ja je moet ook eens een kijkje nemen in de categorie 'fun' onder mode
die funstrings ja
Oud 28-09-2010, 14:06
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ik ken Lorelei's smaak natuurlijk niet...
die is meer van het boratje

Oud 28-09-2010, 14:07
Verwijderd
die wou ik ook net posten
Oud 28-09-2010, 14:08
Verwijderd
http://www.pabo.nl/product/details/51218-string.html
"Een herenstring is al lang niet meer aan leeftijd gebonden."

wat willen ze daarmee suggererenj?
Verwijderd
die tekst erbij ook

Een échte man durft het aan om zich te hullen in deze superverleidelijke, kobaltblauwe stringbody. Perfecte pasvorm door de elastische rug. Verras je partner ’s met deze retro-look!
Verwijderd
Deze string geeft een heel nieuwe betekenis aan het woord 'potloodventen'...

http://www.pabo.nl/product/details/01274-funstring.html

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten