FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2010, 14:10
Verwijderd
Citaat:
die tekst erbij ook

Een échte man durft het aan om zich te hullen in deze superverleidelijke, kobaltblauwe stringbody. Perfecte pasvorm door de elastische rug. Verras je partner ’s met deze retro-look!
ff aan Theodoor vragen of hij een échte man is
Advertentie
Oud 28-09-2010, 14:10
Rationeel
Rationeel is offline
tering, wat een leuning
Oud 28-09-2010, 14:11
Verwijderd
Citaat:
ff aan Theodoor vragen of hij een échte man is
Godver, om deze reden wil ik NU een vriendje
Oud 28-09-2010, 14:12
Verwijderd
Hij wilde pas antwoord geven nadat hij wist waarom ik het vroeg, de flauwerd.
Oud 28-09-2010, 14:14
Verwijderd
Hoi! Waar gaat het over?
Oud 28-09-2010, 14:15
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Joh dit is echt geen zeurmodus . Over hoe lang wil je alles af hebben?

Je moest nog steeds vertellen waar je nu heen gaat! En ik hoop dat je meegaat, onze meet op lowlands was echt veel te kort.
Ik zou 1 november klaar kunnen zijn qua stof, maar de toetsmomenten voor spaans zijn in oktober en januari, dus mijn papiertje zal op zijn vroegst februari gaan worden. Maar ik begin vanaf volgende week wel al met full time werken, dus dan is het opzich wel prima, alleen zonden dat ik een stuk minder college geld terug kan vragen

http://maps.google.nl/maps/ms?hl=nl&...087553a7014f6a

Mijn eerste experiment met google maps Alleen dat puntje bij groenland hoort niet bij mijn reis, maar die kreeg ik niet weg Hoe ik vanaf kirgizie thuis kom weet ik nog niet
Oud 28-09-2010, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Hoi! Waar gaat het over?
herenstrings
Oud 28-09-2010, 14:18
Verwijderd
ik liet mozman de roze string zien en hij vond hem ook heel mooi. ik zei ook dat ik het zeker zou kunnen waarderen als hij mij zou verrassen met zoiets, omdat het me grote vreugde zou bezorgen, maar dat seks er dan waarschijnlijk ondenkbaar zou zijn voor een aantal maanden
Oud 28-09-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Hoi! Waar gaat het over?
Onaantrekkelijke zogenaamd sexy kledij.
Oud 28-09-2010, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Ik zou 1 november klaar kunnen zijn qua stof, maar de toetsmomenten voor spaans zijn in oktober en januari, dus mijn papiertje zal op zijn vroegst februari gaan worden. Maar ik begin vanaf volgende week wel al met full time werken, dus dan is het opzich wel prima, alleen zonden dat ik een stuk minder college geld terug kan vragen

http://maps.google.nl/maps/ms?hl=nl&...087553a7014f6a

Mijn eerste experiment met google maps Alleen dat puntje bij groenland hoort niet bij mijn reis, maar die kreeg ik niet weg Hoe ik vanaf kirgizie thuis kom weet ik nog niet
Godver, wat gaaf <3. Als je ook nog door Mongolië zou gaan is het ongeveer de reis die ik wil maken
Oud 28-09-2010, 14:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
Alleen dat puntje bij groenland hoort niet bij mijn reis, maar die kreeg ik niet weg Hoe ik vanaf kirgizie thuis kom weet ik nog niet
http://en.wikipedia.org/wiki/European_route_E40

via de E40.
Oud 28-09-2010, 14:25
Verwijderd
Citaat:
herenstrings
Citaat:
Onaantrekkelijke zogenaamd sexy kledij.
Ik ging teruglezen en moest een beetje overgeven, en dit keer niet door m'n fysieke gesteldheid! Allejezus wat zullen die mannen spiiiiiijjjt krijgen later!!
Oud 28-09-2010, 14:27
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik zit in de knoop met mongolië. Ik wil sowieso deze dingen doen:

http://en.wikipedia.org/wiki/Altai_Mountains
http://en.wikipedia.org/wiki/Baikal_Amur_Mainline
Japan
http://en.wikipedia.org/wiki/Qingzang_railway
http://en.wikipedia.org/wiki/Pamir_Mountains

En ik heb zitten puzzelen, maar Mongolië past daar niet tussen zonder om te reizen
En gelukkig heeft centraal azië veel dingen die Mongolië ook heeft, en heb hele slechte verhalen gehoord over ulaanbaatar, dat speelt ook wel mee

Maar was jij vroeger dan ook zo'n fan van de peking express?
Oud 28-09-2010, 14:30
Verwijderd
Ooohhh Mongolië, daar ga ik ooit een half jaar zitten, als sabbatical of zo. <33333
Verwijderd
Citaat:
Ik zit in de knoop met mongolië. Ik wil sowieso deze dingen doen:

http://en.wikipedia.org/wiki/Altai_Mountains
http://en.wikipedia.org/wiki/Baikal_Amur_Mainline
Japan
http://en.wikipedia.org/wiki/Qingzang_railway
http://en.wikipedia.org/wiki/Pamir_Mountains

En ik heb zitten puzzelen, maar Mongolië past daar niet tussen zonder om te reizen
En gelukkig heeft centraal azië veel dingen die Mongolië ook heeft, en heb hele slechte verhalen gehoord over ulaanbaatar, dat speelt ook wel mee

Maar was jij vroeger dan ook zo'n fan van de peking express?
Ik wilde dat heel graag ja nog steeds.

Ik heb niet echt argumentatie waarom ik graag naar Mongolie wil, maar het lijkt me er zo prachtig <3. Dus ik zou er voor omreizen als ik jou was, zodat je me later kunt vertellen dat ik MOET gaan
Verwijderd
Citaat:
ik liep zo door de Egon Schiel expositie van het Leopold museum en ik dacht "he, dit lijkt net de inspiratie voor Egon" en toen dacht ik " duh"
Misleidende post. Ik was zo van "EGON SCHIELE EXPOSITIE IN NEDERLAND! *google* ..oh, Oostenrijk. "
Oud 28-09-2010, 14:31
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb de trans-siberïe express met een bezoek aan kamchatsky ook nog in mijn reislijstje staan
Oud 28-09-2010, 14:33
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Beetje saai, maar wel veilig en direct
Hangt ook van tijd en geld af. Wil mijn reis eigenlijk afsluiten op boom, maar dan kan het wel eens krap qua tijd gaan worden. En natuurlijk kijken hoe het met geld zit.

Ik kan natuurlijk ook via Turkenistan en de Kaspische zee via Turkije naar Chersonissos, en daar een spetterende afsluiter hebben
Oud 28-09-2010, 14:33
Verwijderd
Citaat:
ik heb de trans-siberïe express met een bezoek aan kamchatsky ook nog in mijn reislijstje staan
Ik zou gewoon het vliegtuig nemen. Ik wilde eerst ook met de trans-siberieexpress, maar ik heb nu zoveel verhalen gehoord. Het enige dat ik nu nog wil ik bij baikal instappen en dan door mongolie naar peking.
Oud 28-09-2010, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Beetje saai, maar wel veilig en direct
Hangt ook van tijd en geld af. Wil mijn reis eigenlijk afsluiten op boom, maar dan kan het wel eens krap qua tijd gaan worden. En natuurlijk kijken hoe het met geld zit.

Ik kan natuurlijk ook via Turkenistan en de Kaspische zee via Turkije naar Chersonissos, en daar een spetterende afsluiter hebben
<3.
Oud 28-09-2010, 14:35
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:

O ja, hou er rekening mee dat het of vliegen gaat worden, of heel lastig. Van Sachalin naar Kamchatsky gaat het lastigste deel van de reis worden
Oud 28-09-2010, 14:35
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik zou gewoon het vliegtuig nemen. Ik wilde eerst ook met de trans-siberieexpress, maar ik heb nu zoveel verhalen gehoord. Het enige dat ik nu nog wil ik bij baikal instappen en dan door mongolie naar peking.
ik hou van treintjes én van afzien én ik kan heeeeel goed niets doen. dus op zich zie ik het nog steeds wel zitten. maar of ik de hele rit van moskou naar verweggistan wil doen, weet ik nog niet
Oud 28-09-2010, 14:36
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Omdat je het al zo vaak heb gehoord, wil je het niet meer, of het is niet boeiend genoeg?
Wat voor verhalen zoal?
Oud 28-09-2010, 14:37
Verwijderd
Die aftakking van de trans-Siberische spoorlijn trouwens, die Baikal Amur Mainline, daar hebben mijn ouders nog aan gebouwd. Die spoorlijn was in aanbouw toen zij op de universiteit zaten, en als student kon je daar in de zomer voor een paar maanden heen om eraan te werken. En dat wilden ze wel, want voor een bijbaantje betaalde het behoorlijk flink. Doordat het belachelijk zwaar werk was natuurlijk, maar goed.

Dus jij gaat straks over een stukje spoorlijn rijden dat mijn ouders hebben gemaakt, Metroid. Dat vind ik wel een gaaf idee.
Oud 28-09-2010, 14:37
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
ik hou van treintjes én van afzien én ik kan heeeeel goed niets doen. dus op zich zie ik het nog steeds wel zitten. maar of ik de hele rit van moskou naar verweggistan wil doen, weet ik nog niet
Als je niet uitstapt is het maar een week, valt relatief wel mee, als je geen belangrijk leven hebt verder
Oud 28-09-2010, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Omdat je het al zo vaak heb gehoord, wil je het niet meer, of het is niet boeiend genoeg?
Wat voor verhalen zoal?
Nou dat je het na een paar km wel gezien hebt en dat het verder niet boeiend is om de omgeving te bekijken en dat je dus gewoon zinloos een week in de trein zit. Maar aan de andere kant heeft hij met wel met allemaal russen de hele week in de kantine/barcoupe zitten zuipen
Oud 28-09-2010, 14:43
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Die aftakking van de trans-Siberische spoorlijn trouwens, die Baikal Amur Mainline, daar hebben mijn ouders nog aan gebouwd. Die spoorlijn was in aanbouw toen zij op de universiteit zaten, en als student kon je daar in de zomer voor een paar maanden heen om eraan te werken. En dat wilden ze wel, want voor een bijbaantje betaalde het behoorlijk flink. Doordat het belachelijk zwaar werk was natuurlijk, maar goed.

Dus jij gaat straks over een stukje spoorlijn rijden dat mijn ouders hebben gemaakt, Metroid. Dat vind ik wel een gaaf idee.
Dit is gewoon fucking vet
Welk stuk, als het in de buurt van een station was, dan kan ik wel fototje maken

O ja, van alle kijk ik hier nog wel het meest naar uit denk ik
http://en.wikipedia.org/wiki/Pamir_Highway

*Kwijl kwijl kwijl*
Verwijderd
Metroid waar woon jij eigenlijk?
Verwijderd
Vanaf morgen sta ik op de hatelist bij de UB
Ik ben vandaag al 2x gebeld waarom login's van mensen die er al 2-3 jaar niet meer werken zijn uitgeschakeld Ik heb er net een stuk of 20-30 verwijderd van het afgelopen jaar.
Oud 28-09-2010, 14:45
Verwijderd
En slapen in de trein is supergaaf! Ik denk dat ik nergens zo goed heb geslapen als op de transsiberische express. Hij wiegt lekker treinig heen en weer, en er is rustgevend ritmisch achtergrondgeluid, en als je je verveelt kun je uit het raam kijken. In het raam is ook alles ritmisch, want er komen telkens van die palen langs.
Oud 28-09-2010, 14:46
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Nou dat je het na een paar km wel gezien hebt en dat het verder niet boeiend is om de omgeving te bekijken en dat je dus gewoon zinloos een week in de trein zit. Maar aan de andere kant heeft hij met wel met allemaal russen de hele week in de kantine/barcoupe zitten zuipen
Op die manier, snap ik wel ja
Is volgens mij wel de goedkoopste manier aan de andere kant van de wereld te raken
Oud 28-09-2010, 14:48
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Metroid waar woon jij eigenlijk?
Oeh sann, rrrrrrrrrrrrr

Amsterdam
Verwijderd
Citaat:
Is volgens mij wel de goedkoopste manier aan de andere kant van de wereld te raken
Een Chinese vriendin van mij vloog anders regelmatig Stockholm - Honkong voor 350 à 400 euro.
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
En slapen in de trein is supergaaf! Ik denk dat ik nergens zo goed heb geslapen als op de transsiberische express. Hij wiegt lekker treinig heen en weer, en er is rustgevend ritmisch achtergrondgeluid, en als je je verveelt kun je uit het raam kijken. In het raam is ook alles ritmisch, want er komen telkens van die palen langs.
mmmm, zin in, wat duurt een jaar nog lang
Verwijderd
Citaat:
Oeh sann, rrrrrrrrrrrrr

Amsterdam
Nou ja zeg
Oud 28-09-2010, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Nou ik denk dat het nog wel meevalt. Bovendien duurt je reis gewoon 7 dagen korter en kan je die 7 dagen dan ook werken om het verschil terug te verdienen. Maar verder vind ik het ook niet erg om extra te betalen voor significante tijdwinst.
Oud 28-09-2010, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Dit is gewoon fucking vet
Welk stuk, als het in de buurt van een station was, dan kan ik wel fototje maken

O ja, van alle kijk ik hier nog wel het meest naar uit denk ik
http://en.wikipedia.org/wiki/Pamir_Highway

*Kwijl kwijl kwijl*
Haha, ik zal het eens navragen.

En als ik jouw reis deed zou ik niet weten waar ik naar zou moeten uitkijken, denk ik. Het is allemaal behoorlijk, hoe zeg je dat, oja, AWESOME.

Toen je zei dat je een jaar wegging dacht ik overigens dat je daarmee gewoon 'lang' bedoelde, maar 't is dus echt een jaar geloof ik.
Oud 28-09-2010, 14:51
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Een Chinese vriendin van mij vloog anders regelmatig Stockholm - Honkong voor 350 à 400 euro.
Wow. In stockholm zit je al voor 3 tientjes
Maja, op elk opzicht is in de geval de trein een betere optie, maar leuk om te weten dat het zo goedkoop is. Zeker aangezien er misschien mensen willen langs komen al ik in Japan en Nepal zit, en Thailand mocht ik daar om wat voor reden 'toch' nog belanden
Oud 28-09-2010, 14:52
Verwijderd
Citaat:

En als ik jouw reis deed zou ik niet weten waar ik naar zou moeten uitkijken, denk ik. Het is allemaal behoorlijk, hoe zeg je dat, oja, AWESOME.
Dit.

Hoewel ik nu ook héél blij ben dat we naast een trein nu ook een hostel in Londen hebben en dat we dus echt gáán. Duurt nog wel even, maar voorpret ftw.
Oud 28-09-2010, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Misleidende post. Ik was zo van "EGON SCHIELE EXPOSITIE IN NEDERLAND! *google* ..oh, Oostenrijk. "
Oh sorry ik was dus op vakantie
Oud 28-09-2010, 14:53
Verwijderd
hoe was Wenen Sarah?
Oud 28-09-2010, 14:53
Verwijderd
Wat een hoop gaaf gereis hier ik ben jaloers.
Oud 28-09-2010, 14:54
Verwijderd
wisten jullie dat Okapi's de binnenkant van hun eigen oor kunnen likken?
Oud 28-09-2010, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Wow. In stockholm zit je al voor 3 tientjes
Maja, op elk opzicht is in de geval de trein een betere optie, maar leuk om te weten dat het zo goedkoop is. Zeker aangezien er misschien mensen willen langs komen al ik in Japan en Nepal zit, en Thailand mocht ik daar om wat voor reden 'toch' nog belanden
Het zal niet speciaal aan Stockholm hebben gelegen dat het zo betaalbaar was, ze zei dat het vooral goed opletten was, bepaalde data zijn aanmerkelijk goedkoper en als het je dus niet zoveel uitmaakt wanneer je precíes gaat... en vroeg boeken scheelt natuurlijk ook altijd. Trein lijkt mij ook heel leuk hoor, heb je veel meer het ''reisgevoel'' vind ik, ipv dat je zo even naar een andere cultuur/klimaat/tijdzone wordt geteleporteerd.
Oud 28-09-2010, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Wat een hoop gaaf gereis hier ik ben jaloers.
Maar jij krijgt een baby.
Oud 28-09-2010, 14:55
Verwijderd
Citaat:
hoe was Wenen Sarah?
Heel leuk
Ik was alleen ziek, dus dat was jammer, maar daar heb ik niet veel om hoeven laten!
Oud 28-09-2010, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Maar jij krijgt een baby.
Ja dat is stiekem nóg gaver
Oud 28-09-2010, 14:58
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:

Toen je zei dat je een jaar wegging dacht ik overigens dat je daarmee gewoon 'lang' bedoelde, maar 't is dus echt een jaar geloof ik.
Dat is wel de luxe ja. Omdat ik zo veel vette shit ga zien, is het ook niet erg als ik iets mis. Als ik in tijdnood ben, kan ik Nepal bijvoorbeeld gewoon skippen, en zo is het al gegaan met Mongolië

En qua tijd, tja, ik verwacht 2 maanden in Rusland te zitten, waarvan toch al snel een maand op de rechter eilanden, en een week Altai. En dan 3 maanden japan (inc Wooff'en)

Dan moet ik me ineens gaan haasten Maja, genoeg geld sparen is wel belangrijker, tijd doet er eigenlijk iets minder toe

(en echt leuk dat je ouders daaraan gewerkt hebben, geeft al die dingen die ik er over gelezen heb ineens een hele nieuwe dimensie)

Citaat:
Nou ik denk dat het nog wel meevalt. Bovendien duurt je reis gewoon 7 dagen korter en kan je die 7 dagen dan ook werken om het verschil terug te verdienen. Maar verder vind ik het ook niet erg om extra te betalen voor significante tijdwinst.
Tja, als Japan echt het doel was, dan zou ik denk ik wel jouw gedachtengang hebben gevolgd En zoals ik al zei, als je een belangrijk leven heb, is die tijd belangrijk. Ik heb dan geen werk, geen kind, dus tijd doet er niet echt toe
Oud 28-09-2010, 14:59
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
wisten jullie dat Okapi's de binnenkant van hun eigen oor kunnen likken?
interessanter is dan eigenlijk dat ze ook naar het puntje van hun tong kunnen luisteren
Oud 28-09-2010, 15:00
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Duurt nog wel even, maar voorpret ftw.
Precies dit
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten