| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind ze allemaal erg lelijk, die Cherso-gangers. Ze stralen zo'n immense domheid uit. Alsof je gerust een baksteen op hun hoofd kapot zou kunnen slaan zonder dat ze hersenschade oplopen. Vooral Barbie, haar wil ik erg graag met haar gezicht op een heet wafelijzer duwen.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Matsoe Matsoe is liefde, natuurlijk. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Maar dat is een tvprogramma, je staat daar om afgerekend te worden op je uiterlijk dus dan doe ik het ook En zodra ze zeggen "ik woon nog bij mijn ouders" zou ik ook op rood drukken. (Als ze 20+ zijn) |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja ik weet dat dit enorm generaliserend is en dat ze heus niet allemaal zo zijn, maar ik heb er echt trauma's aan over gehouden .
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() GODVERDOMME KUTBUURJONGEN DOE EENS EVEN NORMAAAAAAAAAAAL!!!! ![]() Ik moet studeren met geluidsoverlast van kutmuziek, straks wordt de UB nog aantrekkelijk.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Elize is overduidelijk de minst domme. VWO-diploma gehaald, de enige die studeert en de enige die zich redelijk normaal gedraagd. Bibi is gruwelijk dom en Sniper heeft geen zelfspot en dat is wel het domste dat je (niet) kan hebben. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|