Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2010, 17:48
Verwijderd
Citaat:
die wil ik nog een keer karaokeeeeëëeen
Ik doe niet aan karaoke, maar hiervoor wil ik wel een uitzondering maken ja
Advertentie
Oud 28-09-2010, 17:49
Verwijderd
Citaat:
SPW kan ook he? Dat is mbo.
Dan zou ze sociaal pedagogisch werker worden Maar desnoods doet ze dat, ook dán verslaat ze de anderen wel met haar intelligentie
Oud 28-09-2010, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Dan zou ze sociaal pedagogisch werker worden Maar desnoods doet ze dat, ook dán verslaat ze de anderen wel met haar intelligentie
Ik weet eigenlijk niet over wie we het hebben
Oud 28-09-2010, 17:50
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik doe niet aan karaoke, maar hiervoor wil ik wel een uitzondering maken ja
er heb er al een keer op gelinedanst

Spoiler

Oud 28-09-2010, 17:50
Verwijderd
Citaat:
er heb er al een keer op gelinedanst

Spoiler

Pics or it didn't happen!
Oud 28-09-2010, 17:52
Rationeel
Rationeel is offline
geen pics, idioot
Oud 28-09-2010, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Ik weet eigenlijk niet over wie we het hebben
Elize van Oh Oh Cherso.
Para beweerde dat Bibi en Sniper de minst domme zouden moeten zijn, en ik ben het daar absoluut niet mee eens.
Oud 28-09-2010, 17:54
Verwijderd
Citaat:
geen pics, idioot
Pretty please? Je moet nog steeds wat goedmaken!
Citaat:
Elize van Oh Oh Cherso.
Para beweerde dat Bibi en Sniper de minst domme zouden moeten zijn, en ik ben het daar absoluut niet mee eens.
Ik geloof dat ik met para ben wat betreft bibi. Elize vind ik echt waanzinnig dom
Oud 28-09-2010, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Elize van Oh Oh Cherso.
Het is allemaal menselijk schroot
Verwijderd
Ik ken die wijven eigenlijk nog steeds niet. Ik kan ze niet uit elkaar houden, alleen Barbie.
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat ik met para ben wat betreft bibi. Elize vind ik echt waanzinnig dom
Haal je ze serieus niet door elkaar? Bibi is echt heel erg dom, Elize valt me reuze mee. Wat zie ik niet dat jullie wel zien?
Oud 28-09-2010, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Elize van Oh Oh Cherso.
Welke is Elize?

Sniper lijkt tot dusver wel de grootste woordenschat van het gezelschap te hebben, en hij praat enigszins normaal. En Bibi heeft 't meeste gezonde verstand, behalve dat ik eigenlijk niet helemaal zeker weet of ik wel Bibi bedoel, want ik houd de drie meisjes die niet Barbie zijn niet goed uit elkaar. De jongens ook trouwens, alleen Jokertje en Sniper zijn herkenbaar. Sterretje herken ik alleen als 'ie geen shirt aan heeft en dan is Matsoe Matsoe 'die andere'.
Oud 28-09-2010, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Het is allemaal menselijk schroot
Dat is natuurlijk waar.
Oud 28-09-2010, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Haal je ze serieus niet door elkaar? Bibi is echt heel erg dom, Elize valt me reuze mee. Wat zie ik niet dat jullie wel zien?
Vind jij elize niet slim omdat je dénkt dat ze vwo heeft gedaan? Bibi is die donkere toch? Elize weet ik zeker ja want ik heb d'r net gegoogled.
Verwijderd
Haha, Stefenootje kan ze ook niet uit elkaar houden. Zie, al die mensen zijn gewoon exact hetzelfde.
Verwijderd
Ik bedoel bibi met de slimste ja.
Oud 28-09-2010, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Welke is Elize?

Sniper lijkt tot dusver wel de grootste woordenschat van het gezelschap te hebben, en hij praat enigszins normaal. En Bibi heeft 't meeste gezonde verstand, behalve dat ik eigenlijk niet helemaal zeker weet of ik wel Bibi bedoel, want ik houd de drie meisjes die niet Barbie zijn niet goed uit elkaar. De jongens ook trouwens, alleen Jokertje en Sniper zijn herkenbaar. Sterretje herken ik alleen als 'ie geen shirt aan heeft en dan is Matsoe Matsoe 'die andere'.
Matsoe matsoe is de gaafste!

En Elize is die blonde die het jongst is. Bibi is die muts die verslaafd is aan epileren
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel bibi met de slimste ja.
Ik vind haar echt waanzinnig dom.
Verwijderd
Ik kan ze wel uit elkaar houden hoor. Ze lijken niet eens op elkaar
Oud 28-09-2010, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Vind jij elize niet slim omdat je dénkt dat ze vwo heeft gedaan? Bibi is die donkere toch? Elize weet ik zeker ja want ik heb d'r net gegoogled.
Nee, omdat ik haar het meest volwassen vind overkomen van alle types die er in dat huis zitten. En ze is de jongste. Echt hoor.
Verwijderd
Citaat:
Dat mag. Ik ook maar op verhouding van de rest het slimst. Elize vind ik na barbie de domste.
Verwijderd
Citaat:
Ze wist wel hoeveel 4 faculteit was
Verwijderd
bibi is toch die met het vriendje thuis? die er een beetje buiten valt? oh nee dat is die andere. bibi doet het met sniper. elize is iig die blonde (en dan dus niet barbie) en die andere donkere is die eigenlijk naar huis wil. die leek me het minst dom.

en wat heb ik scatman john gemist?
Verwijderd
Citaat:
En Elize is die blonde die het jongst is. Bibi is die muts die verslaafd is aan epileren

Is Elize die linker? Haar vind ik het meest nietszeggend van allemaal. Ik kan geen enkele eigenschap van haar opnoemen.
Oud 28-09-2010, 18:00
Verwijderd
Citaat:
bibi is toch die met het vriendje thuis? die er een beetje buiten valt? oh nee dat is die andere. bibi doet het met sniper. elize is iig die blonde (en dan dus niet barbie) en die andere donkere is die eigenlijk naar huis wil. die leek me het minst dom.

Nee bibi is met vriendje? Toch?! Hahaha ik kan ze ook niet uit elkaar houden Maar ik bedoel die donkere met dat vriendje
Verwijderd
Citaat:
Dat mag. Ik ook maar op verhouding van de rest het slimst. Elize vind ik na barbie de domste.
Ik vind: Barbie - Bibi - Roos - Elize, in volgorde van dom naar minder dom.
Verwijderd
Ik weet ook niet de echte namen bij de bijnamen van die meisjes. Ik let eigenlijk niet zo op ze.
Verwijderd
Volgens mij doet Roos Sniper!
Oud 28-09-2010, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Bibi is de tweede van links op de foto. Met het vriendje, ja.

..volgens mij.
Verwijderd
Citaat:

Nee bibi (kabouter, de kleinste) is met het vriendje thuis. Roos (little princess) doet het met sniper.
Verwijderd
Citaat:
Ik kan ze wel uit elkaar houden hoor. Ze lijken niet eens op elkaar
Nou, wel een beetje hoor. Ik heb geen idee welke Bibi of Kabouter is, en wat haar bijnaam dan is, enzo.

edit: oh Bibi is kabouter
Verwijderd
Citaat:
Ik weet ook niet de echte namen bij de bijnamen van die meisjes. Ik let eigenlijk niet zo op ze.
ik wist na de eerste aflevering al van iedereen de naam en bijnaam
Oud 28-09-2010, 18:02
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Is Elize die linker? Haar vind ik het meest nietszeggend van allemaal. Ik kan geen enkele eigenschap van haar opnoemen.
Ze komt ook niet zoveel in beeld omdat ze niet zo spannend is, denk ik.
Verwijderd
Citaat:
Nou, wel een beetje hoor. Ik heb geen idee welke Bibi of Kabouter is, en wat haar bijnaam dan is, enzo.
Bibi en kabouter kan je ook niet uit elkaar houden
Verwijderd
Citaat:
Doe er wat mee!
Verwijderd
Ooh ja Roos was met Sniper, Bibi met vriendje!
Verwijderd
Citaat:
Ik ook.
Maar ja, ik wist ook na één rondje alle 17 namen van de kinderen uit m'n groep 5.
Oud 28-09-2010, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Doe er wat mee!
Ik ben er een artikel over aan het schrijven
Oud 28-09-2010, 18:04
Verwijderd
Ik onthou alleen namen van mensen die ik (semi) interessant vind of die zo bizar zijn dat je ze niet kunt vergeten
Oud 28-09-2010, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Ik onthou alleen namen van mensen die ik (semi) interessant vind of die zo bizar zijn dat je ze niet kunt vergeten
Ja precies.
Oud 28-09-2010, 18:05
Verwijderd
Ik ben slecht in namen, moet ze minstens twee keer horen voor ik het onthou Maar dan vergeet ik ze ook (bijna) nooit meer!
Rationeel
Rationeel is offline
jokertje
Verwijderd
oh en namen van forumers onthoud ik wel blijkbaar blijft het wel hangen als ik het lees ipv hoor. Zo weet ik de naam van duckdog
Oud 28-09-2010, 18:06
Verwijderd
Ik weet niet of ik in het dagelijks leven slecht ben in namen.

Wel in gezichten! Ik was wezen kijken bij m'n nieuwe kamer (in dat stomme huis toen) en een paar dagen later kwam ik dat vreselijke kind tegen in de bus, en toen wist ik niet wie ze was.
Oud 28-09-2010, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of ik in het dagelijks leven slecht ben in namen.

Wel in gezichten! Ik was wezen kijken bij m'n nieuwe kamer (in dat stomme huis toen) en een paar dagen later kwam ik dat vreselijke kind tegen in de bus, en toen wist ik niet wie ze was.
Ik onthoud juist heel goed gezichten, ik vergeet alleen altijd van waar ik mensen ken
Oud 28-09-2010, 18:07
Verwijderd
Citaat:
oh en namen van forumers onthoud ik wel blijkbaar blijft het wel hangen als ik het lees ipv hoor. Zo weet ik de naam van duckdog
Ik ken ze wel van de meeste regulars, maar dat bijv. biertank rense is weet ik pas ehm sinds ie het in het meettopic heeft gezet.
Oud 28-09-2010, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Ik onthoud juist heel goed gezichten, ik vergeet alleen altijd van waar ik mensen ken
Huhu dat heb ik ook
Oud 28-09-2010, 18:08
Verwijderd
Zal ik pastasalade maken of gewoon pasta?
Verwijderd
Citaat:
Huhu dat heb ik ook
T.eu.n K.uil.bo.er
Verwijderd
Gewoon pasta. Tenzij het heel lekkere pastasalade is.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten