Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2010, 18:36
Verwijderd
JAAAAAAAAAAAAA Casanova Casanova!!! Mijn ultieme 90s-plaat <3333
Advertentie
Oud 28-09-2010, 18:37
Carn
Carn is offline
oh, het ging mij meer om de vergelijking met een pastasalade, want als je daar bv flink wat pesto, feta en olijfolie in gebruikt dan zit je volgens mij qua vetten en kcal niet ver van een pizza verwijderd.
Oud 28-09-2010, 18:39
Verwijderd
Goedenavond
Verwijderd
Oh ja, ik ging vanavond naar een voorstelling. Fuck, vergeten. En geen zin.
Verwijderd
Citaat:
oh, het ging mij meer om de vergelijking met een pastasalade, want als je daar bv flink wat pesto, feta en olijfolie in gebruikt dan zit je volgens mij qua vetten en kcal niet ver van een pizza verwijderd.
Mjah dat is wel waar, maar je kunt ook pastasalade maken met veel groenten en bescheiden hoeveelheid olijfolie.
Oud 28-09-2010, 18:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mjah dat is wel waar, maar je kunt ook pastasalade maken met veel groenten en bescheiden hoeveelheid olijfolie.
ja, en je kan ook pizza's eten waar geen kilo's kaas op zitten Maar goed, ik vreet lekker waar ik zin in heb, ADH's etc kunnen aan mijn reet roesten
Oud 28-09-2010, 18:41
Verwijderd
Ik ben foto's aan het bestellen van afgelopen half jaar. Het zijn er echt like, 600 ofzo
Oud 28-09-2010, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Ik ben foto's aan het bestellen van afgelopen half jaar. Het zijn er echt like, 600 ofzo
Ga je echt ook die ene bestellen?
Oud 28-09-2010, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Ik haat dit hele topic atm. Discussies over Oh Oh Cherso zijn een flinke facepalm waard.
Of een BAN!
Eens. Dus vertel eens, hoe gaat het schoolgaan de laatste tijd en zo?

Citaat:
+ dat (een koudgeperste) olijfolie juist wél de goede vetten bevat.
Oud 28-09-2010, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Ga je echt ook die ene bestellen?
Jaaaaaaaaaa

Op a4. Denk ik. En inlijsten, mijn a4lijsten hebben nieuwe foto's nodig
Oud 28-09-2010, 18:45
Carn
Carn is offline
vetten schmetten, je kan beter n half uur gaan hardlopen!
Oud 28-09-2010, 18:46
Verwijderd
Ik wil echt heel graag dat Solid HarmoniE komt
Oud 28-09-2010, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Nee, niet beter, beter kun je redelijk wat onverzadigde vetten eten, een kleine hoeveelheid verzadigde als comfortfood én een half uur hardlopen. Maar dat weet je natuurlijk best en je lokt alleen maar reacties uit wat ik dan pas na het typen van een betoog besef.
Verwijderd
Citaat:
Jaaaaaaaaaa

Op a4. Denk ik. En inlijsten, mijn a4lijsten hebben nieuwe foto's nodig
Godallemachtig. Dan durf ik vast nooit meer bij je langs te komen (hoewel ik er trouwens best onherkenbaar op ben )
Verwijderd
Citaat:
Nee, niet beter, beter kun je redelijk wat onverzadigde vetten eten, een kleine hoeveelheid verzadigde als comfortfood én een half uur hardlopen. Maar dat weet je natuurlijk best en je lokt alleen maar reacties uit wat ik dan pas na het typen van een betoog besef.
<3
Verwijderd
Citaat:
Dat is te vermoeiend
Oud 28-09-2010, 18:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Verwijderd
Nou laat ik maar eens de nieuwe house gaan kijken, ik hoop niet dat het weer zo'n klef zooitje wordt als tijdens de eerste aflevering
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat is te vermoeiend
Mens sana in corpore sano!
Oud 28-09-2010, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Godallemachtig. Dan durf ik vast nooit meer bij je langs te komen (hoewel ik er trouwens best onherkenbaar op ben )
Welke welke??

Citaat:
Oud 28-09-2010, 18:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Goed bezig
maar ik dacht dat je al afgestudeerd was omdat je fulltime werkt toch?

oh nu ben ik trouwens eten dus ik lees straks het antwoord!
Nee, maar het had allang klaar kunnen zijn mits afstudeerpartner de laatste tijd had meegewerkt. Maarja, volgende week is het theoretische gedeelte af, dan nog wachten op de goedkeuring en een artikel schrijven, maar dat is de moeite niet zo.
Oud 28-09-2010, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Mens sana in corpore sano!
Dat heeft Juvenalis niet in deze context zo bedoeld
Oud 28-09-2010, 18:52
Carn
Carn is offline
Ik denk niet dat de beste man zich daar nu nog zorgen over maakt
Oud 28-09-2010, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Welke welke??

Sannes blik die óf WTF óf OMGwatskeburt óf Hell yeah zegt, voor een tafereeltje waar ik onderdeel van ben.
Oud 28-09-2010, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat de beste man zich daar nu nog zorgen over maakt
Als ik lees 'beste man' moet ik altijd aan Sinterklaas denken
Oud 28-09-2010, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Sannes blik die óf WTF óf OMGwatskeburt óf Hell yeah zegt, voor een tafereeltje waar ik onderdeel van ben.
Die staat dan geloof ik niet of facebook! Jammer!
Oud 28-09-2010, 19:00
Verwijderd
Nee, dat staat ie niet nee
Oud 28-09-2010, 19:01
Verwijderd
Nou ik ben benieuwd of het voetbal enigszins interessant wordt vanavond
Oud 28-09-2010, 19:01
Verwijderd
Hebben jullie elkander nu ook op facebook?
Oud 28-09-2010, 19:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Eens. Dus vertel eens, hoe gaat het schoolgaan de laatste tijd en zo?
Mja, ok'ish. Ik zit nu in week 3 en heb al wat achterstand, omdat het me gewoon niet lukt om alles op tijd te lezen.
Over 1,5 uur heb ik literatuur en morgen vrij om te lezen enzo. (Hemingway, nice!)
Mijn grootste probleem is eigenlijk dat ik nooit optijd begin met essays schrijven en tentamens leren, dus dat ga ik nu maar wel proberen. *fingers crossed*
Verwijderd
Citaat:
beter ga je een uur zwemmen in plaats van een halfuur hardlopen, want van hardlopen krijg je maar artrose!

Het kan altijd beter
Carn
Carn is offline
Citaat:
Die staat dan geloof ik niet of facebook! Jammer!
Zeg, post-edit-wonder, hou daar eens mee op!
Oud 28-09-2010, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Veel wel ja. Al een tijdje hoor.
Carn
Carn is offline
Citaat:
beter ga je een uur zwemmen in plaats van een halfuur hardlopen, want van hardlopen krijg je maar artrose!

Het kan altijd beter
Lekker in het chloor dobberen, mij niet gezien

Ja, een vechtsport
Verwijderd
Citaat:

Het kan altijd beter
zwemmen schijnt inderdaad de beste sport te zijn
Oud 28-09-2010, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Uiteraard. Het stalken houdt niet hier op.

Citaat:
Mja, ok'ish. Ik zit nu in week 3 en heb al wat achterstand, omdat het me gewoon niet lukt om alles op tijd te lezen.
Over 1,5 uur heb ik literatuur en morgen vrij om te lezen enzo. (Hemingway, nice!)
Mijn grootste probleem is eigenlijk dat ik nooit optijd begin met essays schrijven en tentamens leren, dus dat ga ik nu maar wel proberen. *fingers crossed*
Zelfde als hier dus! Ik duim voor ons!

Citaat:

Het kan altijd beter
Behalve als je van zwemmen ongelukkig wordt en van hardlopen gelukkig!
Oud 28-09-2010, 19:05
Carn
Carn is offline
tijdens zwemmen is het bijvoorbeeld lastig muziek luisteren!
Oud 28-09-2010, 19:06
Miekje*
Miekje* is offline
Hallo menschen! Ik ben weer eens op het forum na een week of wat .
Oud 28-09-2010, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Ik ging gisteren klagen bij de buren over de veel te harde muziek, en nu lijkt het alsof de persoon in kwestie wraak neemt en alles nóg wat harder heeft gezet. Zelfs met mijn raam dicht is het niet te harden.
Langsgaan dan, lekker rellen! Of bel de wouten
Oud 28-09-2010, 19:07
Verwijderd
O ik heb jullie nu ook gevonden of facebook
Oud 28-09-2010, 19:08
Verwijderd
Hee, Miekje leeft ook nog!
Oud 28-09-2010, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Zeg, post-edit-wonder, hou daar eens mee op!
Ehm?
Oud 28-09-2010, 19:09
Verwijderd
Zo, ik heb alvast m'n flesje wijn open getrokken
Oud 28-09-2010, 19:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ehm?
ja je had een smiley gequote en ik was bezig met een, al zeg ik het zelf, episch antwoord welke nu de digitale beerput in is gegaan
Oud 28-09-2010, 19:10
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hee, Miekje leeft ook nog!
Ja, ik was bijna dood, maar ik leef nog .
Oud 28-09-2010, 19:11
Verwijderd
Citaat:
tijdens zwemmen is het bijvoorbeeld lastig muziek luisteren!
Dat valt ook wel mee
Oud 28-09-2010, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik was bijna dood, maar ik leef nog .
hoeveel beren heb je het hoofd ingeslagen om bij ons terug te komen?
Oud 28-09-2010, 19:12
Verwijderd
Citaat:
ja je had een smiley gequote en ik was bezig met een, al zeg ik het zelf, episch antwoord welke nu de digitale beerput in is gegaan
Oh maar dat was de tweede keer dat ik 'm quote maar dat was een foutje, hij stond nog onder de multiquote! Mijn eerste reactie staat er nog, als het goed is.
Oud 28-09-2010, 19:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat valt ook wel mee
och, eigenlijk zou ik ook moeten zwemmen ivm met mn rug (het zal iig wat beter zijn), maar ik heb een hekel aan zwembaden, baantjes trekken, de muffe chloorlucht etc; dus ik ga liever hardlopen. Goedkoper, sneller, en je ziet nog eens wat .
Oud 28-09-2010, 19:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh maar dat was de tweede keer dat ik 'm quote maar dat was een foutje, hij stond nog onder de multiquote! Mijn eerste reactie staat er nog, als het goed is.
Spoiler

Regels voor berichten