Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Andere maatregelen die in de media genoemd worden: de AOW gaat naar 66 jaar, er komen 2500 agenten bij, er wordt een dierenpolitie van 500 agenten opgericht, het aantal koopzondagen wordt niet uitgebreid, het budget van ontwikkelingssamenwerking gaat terug naar 0,7% bbp (nu 0,8%) en het rookverbod voor kleine cafés wordt geschrapt.
Hm, klinkt eh, sja. ik weet het niet. Maar als het totale ontwikkelingsgeld slechts 0,8% BBP was, waarom bleef Wilders daar dan zo over zeiken? Een tiende procent minder, nou whoopie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoorde dat er ook flink wat geld bij de publieke omroep werd weggehaald? Een algeheel burkaverbod dus. Hmz. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Voor Egon:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nu moet ik eigenlijk naar de winkel, voor schuurmiddel, zodat ik de keuken kan schoonmaken. Wat een dag. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Btw, PVV-Tweede Kamerlid Marcial Hernandez is woensdagavond in Den Haag aangehouden. De PVV'er zou op het Plein een kopstoot hebben uitgedeeld aan een 30-jarige Hagenaar. Het incident vond plaats in café Berger. De politie Haaglanden bevestigt donderdag dat een 36-jarige man uit Kampen is aangehouden. Ingewijden zeggen dat het om Hernandez gaat. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En same here, ik moest de afsprakendame van het ziekenhuis een heleboel informatie over mezelf geven. Bij mijn lengte moest ik al lang nadenken, bij mijn gewicht kon ik alleen een ruwe schatting geven. Ze keek me een beetje vreemd aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |