Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2002, 15:03
bambykill
bambykill is offline
Ik snap niet waarom al die rijke stinkers in Nedereland zo veel spullen aanschaffen die ze eigenlijk maar amper gebruiken. Zou het kunnen dat er zoveel gekocht wordt om de saaiheid van die mensen maar zo goed mogelijk te compenseren of zijn ze gewoon dom.
Mijn ouders doen er net zo hard aan mee, zeilboot: 6 keer gebruikt
motor: 20 keer mee gereden
paard: zwaar verwaarloosd
caravan: nooit gebruikt
bubbelbad: mmm, af en toe dan
tweede auto: nergens voor nodig
Enz Enz Enz...

Ik vind het echt verspilling
Oud 29-03-2002, 15:13
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
ja...vind ik ook......ik vind de spulletjes die je echt nodig heb ...wel belangrijk ik vind dat je helemaal gelijk hep mja moete die menskes allemaal zelf maar gaan beseffen....gaak me ook nie druk om maken ofzo...ik zelf denk lang na voor dat ik iets onzinnigs koop---> meestal is ut dan wel zinnig dus ach ja...mja......sommige dingen zijn gewoon leuk om te hebben denkik
Oud 29-03-2002, 15:21
legatus
legatus is offline
Als je het geld er voor hebt.

Mensen weten soms niet waar ze het moeten laten.
Oud 29-03-2002, 20:52
ganralph
ganralph is offline
het KAN, dus het MOET of zo...

de commercie speelt er makkelijk op in; zde verzinnen iets totaal overbodig, zorgen dat een paar rijke stinkers het kopen, en dan wil iedereen het.

maar vader is daar ook een kei in; als 'ie iets op het werk hoort, moet het hier ook komen
Oud 30-03-2002, 10:33
ExeCute
ExeCute is offline
Citaat:
bambykill schreef:
Ik snap niet waarom al die rijke stinkers in Nedereland zo veel spullen aanschaffen die ze eigenlijk maar amper gebruiken. Zou het kunnen dat er zoveel gekocht wordt om de saaiheid van die mensen maar zo goed mogelijk te compenseren of zijn ze gewoon dom.
Mijn ouders doen er net zo hard aan mee, zeilboot: 6 keer gebruikt
motor: 20 keer mee gereden
paard: zwaar verwaarloosd
caravan: nooit gebruikt
bubbelbad: mmm, af en toe dan
tweede auto: nergens voor nodig
Enz Enz Enz...

Ik vind het echt verspilling
Sorry hoor maar ik ken heel veel rijke nederlanders die juist heel weinig geld uigeven en wie ben jij om te bepalen wat mense met hun geld doen. Dat gaat jou helemaal niets aan sterker nog als je het geld zou hebben zou je ook zulke dingen kopen

Oud 31-03-2002, 00:22
soulless
soulless is offline
Citaat:
ExeCute schreef:
Sorry hoor maar ik ken heel veel rijke nederlanders die juist heel weinig geld uigeven en wie ben jij om te bepalen wat mense met hun geld doen. Dat gaat jou helemaal niets aan sterker nog als je het geld zou hebben zou je ook zulke dingen kopen
Haha, hij zou 40 kilo cocaine kopen voor elke zwerver in Groningen...

Ik vind het ook verspilling. Jammer dat deze mensen zich nooit afvragen waar hun rijkdom op gebaseerd is... Meestal namelijk op een extreem onrechtvaardige produktieverhouding. Managers die elk jaar voor miljarden aan vroeger gezonde bedrijven naar de tering helpen krijgen miljoenen en de mensen die al jaren en jaren bijv. de rotbaan van anesthesist of hovenier uitvoeren en daarmee honderden mensen helpen en bijdragen aan hun geluk krijgen een schijntje... En dan moet je zo'n klootzak ook nog met z'n arrogante kop voorbij zien komen en een opmerking over je vrienden naar z'n geldbeluste hoer van een vriendin fluisteren... "wat een rare mensen hier"... Val dood.

En wie zijn wij om te bepalen wat mensen met hun geld doen? wat denk je? Wij zijn de mensen die de maatschappij in stand houden alles voor die etters versieren. Rot op man.
Reageren

Regels voor berichten