Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2010, 14:05
Verwijderd
Citaat:
De uitspraak!!
Oeh thanks for the reminder <3.
Advertentie
Oud 05-10-2010, 14:09
Verwijderd
Ik geloof niet dat wilders begrijpt wat er gezegd wordt.
Oud 05-10-2010, 14:12
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
"Jopen" is zo'n gaaf woord voor tieten he <3
Hoe staat het met jouw Jopen, Moz?

Op mijn werk zijn twee collega's in verwachting (allebei van een tweeling ) en gisteren was ik bij een andere collega op kraamvisite. Ik ben nu helemaal in babysferen.
Oud 05-10-2010, 14:13
Verwijderd
het forum doet raar.
Verwijderd
Ah, hij doet het weer.

Ik wilde dus zeggen:
Jammer maar helaas voor Wilders.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Iemand heeft in zijn msn naam: Wilders krijgt de doodstraf; vonnis 3 dagen zonder beveiliging.

Achja.
Oud 05-10-2010, 14:20
Verwijderd
Jammer? Nu wordt het alleen maar interesanter.
Oud 05-10-2010, 14:27
Verwijderd
Jezus wat een ongemotiveerde uitspraak. Mijn vertrouwen in de rechtsstaat neemt echt in hoog tempo af. Anders ga je even in op de argumenten van je tegenstander en geef je tenminste aan waarom je vindt dat de rechter niet de schijn van partijdigheid heeft. Maar bij mijn volgende snelheidsovertreding zeg ik ook: "Ja het was misschien wat onhandig gedaan, maar in het algemeen houd ik me aan de snelheid"
Oud 05-10-2010, 14:31
Verwijderd
Mwah, in je vorige post zei je dat veel rechtsgeleerden de uitspraak van de rechter misplaats vonden, de wrakingskamer zegt in principe hetzelfde. Ik wacht even tot morgen, dan zal de hele rechtspraak wel op rechtspraak.nl staan. Even rustig nalezen. Maar ik ben het niet met je eens dat de uitspraak ongemotiveerd was. Ze zijn alle stappen van objectieve en subjectieve criteria nagelopen en kennelijk tot deze uitspraak gekomen.

Bovendien wordt niet alles voorgelezen he, in Nederland wordt voor een groot deel op papier geprocedeerd.

Edit: ik zeg overigens niet dat ik het eens ben met de wrakingskamer.
Oud 05-10-2010, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Jammer? Nu wordt het alleen maar interesanter.
Vind je? Waarom?
Oud 05-10-2010, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Mwah, in je vorige post zei je dat veel rechtsgeleerden de uitspraak van de rechter misplaats vonden, de wrakingskamer zegt in principe hetzelfde. Ik wacht even tot morgen, dan zal de hele rechtspraak wel op rechtspraak.nl staan. Even rustig nalezen.
Ja, dus de uitspraak van de rechter heeft de schijn van partijdigheid. Maar hij mag wel blijven zitten omdat uit zijn overige opmerkingen die schijn niet blijkt. Wat is dat nou weer voor criterium

Bovendien vind ik het ook erg dom, aangezien een hoop prominenten zich al positief hebben uitgelaten over de schijn van partijdigheid. Nu kan deze rechtbank wel tot een oordeel komen, maar dat zal door iedereen als een partijdig oordeel worden gezien.
Oud 05-10-2010, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Ja, dus de uitspraak van de rechter heeft de schijn van partijdigheid. Maar hij mag wel blijven zitten omdat uit zijn overige opmerkingen die schijn niet blijkt. Wat is dat nou weer voor criterium
Dat is niet waar. Niet perse in ieder geval. Als je het op juridische gronden en wat daar over is uitgemaakt in de jurisprudentie bekijkt tenminste. Maar daarom wil ik de uitspraak nog even rustig nalezen om te kijken wat ik er van vind. Ik raad je aan het stuk in Corstens, Het Nederlands Strafprocesrecht (volgens mij staat ie op google books) over wrakingsgronden eens te lezen.
Oud 05-10-2010, 14:40
Verwijderd
moz naamzoek, ik had als baby donkerbruin haar en donkerblauwe ogen en kreeg later blond haar en lichtblauwe ogen (vanaf peutertijd) dus het kan ook de andere kant op veranderen!
Oud 05-10-2010, 14:43
Sherlock
Sherlock is offline
Ik begin nu echt ziek te worden
Oud 05-10-2010, 14:48
JJoosje
JJoosje is offline
Beterschap Sherlock!
Oud 05-10-2010, 15:06
Verwijderd
geen zin om te werken, ik wil verder met mijn kussen met vilten vogel.
Oud 05-10-2010, 15:09
JJoosje
JJoosje is offline
Nog 10 minuten school!
Oud 05-10-2010, 15:24
Verwijderd
Zo ik heb al 3 kwart van mijn fruitmandje opgegeten. Nu moet ik morgen wel weer beter zijn.
Oud 05-10-2010, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Hoe staat het met jouw Jopen, Moz?

Op mijn werk zijn twee collega's in verwachting (allebei van een tweeling ) en gisteren was ik bij een andere collega op kraamvisite. Ik ben nu helemaal in babysferen.
Mijn jopen varen er wel bij

Bij mijn volgende afspraak bij de verloskundige gaan we het hebben over bevallingsplannen en pijnstilling, het komt nu wel heeeel dichtbij ;x
Citaat:
moz naamzoek, ik had als baby donkerbruin haar en donkerblauwe ogen en kreeg later blond haar en lichtblauwe ogen (vanaf peutertijd) dus het kan ook de andere kant op veranderen!
Oh wat grappig, dat zie je niet vaak!
Oud 05-10-2010, 15:27
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Zo ik heb al 3 kwart van mijn fruitmandje opgegeten. Nu moet ik morgen wel weer beter zijn.
Mag ik een beetje van jouw beterheid?
Oud 05-10-2010, 15:28
Verwijderd
Oh en een voedingskussen is dus echt "chill" om mee te slapen het is een kussen in de vorm van een enorme unoxworst en het ene uiteinde doe je tussen je benen en het andere uiteinde sla je je armen omheen en leg je je hoofd op. Plus twee extra kussens. <3
Oud 05-10-2010, 15:28
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oh en een voedingskussen is dus echt "chill" om mee te slapen het is een kussen in de vorm van een enorme unoxworst en het ene uiteinde doe je tussen je benen en het andere uiteinde sla je je armen omheen en leg je je hoofd op. Plus twee extra kussens. <3
Oud 05-10-2010, 15:31
Verwijderd
Ik heb een kaartje gekregen voor Miss Kittin/ The Hacker/Nathan Fake omdat ik lief ben
Oud 05-10-2010, 15:34
Verwijderd
En weer een berg nieuwe afleveringen, . Hoe kom ik ooit aan studeren toe?
Oud 05-10-2010, 15:35
Verwijderd
Studeren is overrated en voor sukkels.
Oud 05-10-2010, 15:36
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Goed zo
Oud 05-10-2010, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Mijn jopen varen er wel bij

Bij mijn volgende afspraak bij de verloskundige gaan we het hebben over bevallingsplannen en pijnstilling, het komt nu wel heeeel dichtbij ;x

Oh wat grappig, dat zie je niet vaak!
Wanneer ben je ook al weer uitgerekend?

Citaat:
Mag ik een beetje van jouw beterheid?
Als ik morgen beter ben wel!

Citaat:
Studeren is overrated en voor sukkels.
qft.
Oud 05-10-2010, 15:41
Verwijderd
Rond 23 december hoop ik te WERPEN!
Oud 05-10-2010, 15:44
Lorelei
Lorelei is offline
Gaat het nog allemaal goed met de Mozbaby?
Oud 05-10-2010, 15:44
Verwijderd
Hij gaat toch wel Eric junior heten
Oud 05-10-2010, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Rond 23 december hoop ik te WERPEN!
Oh ja een kerstmisbaby werd het! Als de rest van het forum kilo's aankomt poep jij er een paar kilo aan baby uit
Oud 05-10-2010, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Oh ja een kerstmisbaby werd het! Als de rest van het forum kilo's aankomt poep jij er een paar kilo aan baby uit
Hell yea, lekker 15 kilo afvallen in een paar uurtjes
Oud 05-10-2010, 15:50
Verwijderd
meisje op seks: "we kunnen het niet doen in mijn bed, want dan zien mijn ouders het"
Eh ja, ik zou wel even wachten tot ze je kamer uit zijn
Oud 05-10-2010, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Gaat het nog allemaal goed met de Mozbaby?
Helemaal volgens het boekje
Citaat:
Hij gaat toch wel Eric junior heten
Ik vind Eric wel een leuke naam hoor, maar mijn prrtnrr ((c) Claudia de Breij) niet, sorry
Oud 05-10-2010, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Hell yea, lekker 15 kilo afvallen in een paar uurtjes
Vind je het niet eng?
Oud 05-10-2010, 15:52
Verwijderd
Vlot het al een beetje met het namenkiezen?
Oud 05-10-2010, 15:54
Verwijderd
Citaat:
meisje op seks: "we kunnen het niet doen in mijn bed, want dan zien mijn ouders het"
Eh ja, ik zou wel even wachten tot ze je kamer uit zijn

Misschien heeft ze een glazen kamermuur!
Oud 05-10-2010, 15:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De baby moet gewoon Moz gaan heten.
Oud 05-10-2010, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Helemaal volgens het boekje

Ik vind Eric wel een leuke naam hoor, maar mijn prrtnrr ((c) Claudia de Breij) niet, sorry
(c)

Eric is vooral gekozen omdat het makkelijk in alle talen kan worden uitgesproken

Oh en blijkbaar is Erikc ook een naam want een vrouw vroeg ooit een keer 'Eric met een K?' 'Met een C!' En toen spelde ze ERIKC. Eh ja héél logisch
Verwijderd
Citaat:
Vind je het niet eng?
Ik prent mezelf steeds in dat de halve wereld het kan, dus ik ook wel. En verder denk ik er maar niet over na
Citaat:
Vlot het al een beetje met het namenkiezen?
Hehe nee. Die onderhandelingen beperken zich een beetje tot
"we moeten eens opschieten met een naam eigenlijk. die moet hij toch uiterlijk binnen drie dagen na zijn geboorte hebben."
"mja. verzin eens wat"
"doe zelf, ik heb al een paar dingen voorgesteld"
"we hebben het er binnenkort wel over "
Verwijderd
Citaat:
(c)

Eric is vooral gekozen omdat het makkelijk in alle talen kan worden uitgesproken

Oh en blijkbaar is Erikc ook een naam want een vrouw vroeg ooit een keer 'Eric met een K?' 'Met een C!' En toen spelde ze ERIKC. Eh ja héél logisch
Erikc
Oud 05-10-2010, 15:56
Verwijderd
Citaat:
(c)

OMG

Mijn naam is ook heel internationaal maar niet zo mannelijk natuurlijk
Verwijderd
Oh en daarom heet mijn oom ook Eric en ik Katarina.
Verwijderd
Citaat:
Ik prent mezelf steeds in dat de halve wereld het kan, dus ik ook wel. En verder denk ik er maar niet over na

"we moeten eens opschieten met een naam eigenlijk. die moet hij toch uiterlijk binnen drie dagen na zijn geboorte hebben."
"mja. verzin eens wat"
Goeie instelling

En lol @ naamkiezen
Verwijderd
Citaat:
De baby moet gewoon Moz gaan heten.
Ik heb Morris wel even overwogen, maar ik voel aan mijn water dat dat een modenaam wordt en mijn kind krijgt geen modenaam
Oud 05-10-2010, 15:57
Verwijderd
Citaat:

"mja. verzin eens wat"

Nouja hij zal er toch een moeten hebben
hoewel je 'm altijd nog gewoon kunt inschrijven met bv. vernoemde namen en dan later een andere roepnaam kiezen.
Oud 05-10-2010, 15:57
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Mijn naam is ook prima internationaal te doen.

Tot gister twee Engelsen probeerden mijn naam uit te spreken. Dat werd redelijk interessant.
Oud 05-10-2010, 15:58
Verwijderd
Mijn naam wordt in het Engels iets wat lijkt op "Sohnne" ofzo, ze hebben nogal moeite met de a na de s.
Verwijderd
Citaat:
Mijn naam is ook prima internationaal te doen.

Tot gister twee Engelsen probeerden mijn naam uit te spreken. Dat werd redelijk interessant.
Je zou denken dat die jouw naam gewoon verengelsen, het op zijn NL's uitspreken is idd wel een uitdaging
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

"mja. verzin eens wat"
Namen kiezen is echt heel erg lastig Wij zijn maar vast begonnen

Regels voor berichten