| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Jezus wat een ongemotiveerde uitspraak. Mijn vertrouwen in de rechtsstaat neemt echt in hoog tempo af. Anders ga je even in op de argumenten van je tegenstander en geef je tenminste aan waarom je vindt dat de rechter niet de schijn van partijdigheid heeft. Maar bij mijn volgende snelheidsovertreding zeg ik ook: "Ja het was misschien wat onhandig gedaan, maar in het algemeen houd ik me aan de snelheid"
|
|
|
|
Verwijderd
|
Mwah, in je vorige post zei je dat veel rechtsgeleerden de uitspraak van de rechter misplaats vonden, de wrakingskamer zegt in principe hetzelfde. Ik wacht even tot morgen, dan zal de hele rechtspraak wel op rechtspraak.nl staan. Even rustig nalezen. Maar ik ben het niet met je eens dat de uitspraak ongemotiveerd was. Ze zijn alle stappen van objectieve en subjectieve criteria nagelopen en kennelijk tot deze uitspraak gekomen.
Bovendien wordt niet alles voorgelezen he, in Nederland wordt voor een groot deel op papier geprocedeerd. Edit: ik zeg overigens niet dat ik het eens ben met de wrakingskamer. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bovendien vind ik het ook erg dom, aangezien een hoop prominenten zich al positief hebben uitgelaten over de schijn van partijdigheid. Nu kan deze rechtbank wel tot een oordeel komen, maar dat zal door iedereen als een partijdig oordeel worden gezien. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij mijn volgende afspraak bij de verloskundige gaan we het hebben over bevallingsplannen en pijnstilling, het komt nu wel heeeel dichtbij ;x Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Eric is vooral gekozen omdat het makkelijk in alle talen kan worden uitgesproken Oh en blijkbaar is Erikc ook een naam want een vrouw vroeg ooit een keer 'Eric met een K?' 'Met een C!' En toen spelde ze ERIKC. Eh ja héél logisch
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
"we moeten eens opschieten met een naam eigenlijk. die moet hij toch uiterlijk binnen drie dagen na zijn geboorte hebben." "mja. verzin eens wat" "doe zelf, ik heb al een paar dingen voorgesteld" "we hebben het er binnenkort wel over |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn naam is ook heel internationaal maar niet zo mannelijk natuurlijk
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En lol @ naamkiezen
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nouja hij zal er toch een moeten hebben ![]() hoewel je 'm altijd nog gewoon kunt inschrijven met bv. vernoemde namen en dan later een andere roepnaam kiezen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Wij zijn maar vast begonnen
| Advertentie |
|
|
![]() |
|