Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind verliefd zijn vooral leuk. Of in elk geval de vlinders, zegmaar. Toen mijn ouders in een scheiding lagen en ik daar de hele dag mee bezig was, hoopte ik echt heel erg dat ik iemand tegen zou komen waar ik verliefd op zou worden. Puur omdat ik dan niet meer de hele dag aan m'n ouders dacht, maar aan iets leuks
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Stefanie; dat gevoel bij bekende mensen ken ik wel. Ik heb het gelukkig niet zo extreem hoor, maar ik heb wel eens gehad dat ik echt helemaal weg was van zo iemand, en dat ik dan dacht "als ik hem maar één keer zou kunnen ontmoeten, zou hij toch ook zien dat we zó goed bij elkaar passen" enzo
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nja, ik wil dan wel en niet bij die persoon zijn. Wel want jeetje, hallo, object van obsessie. Maar ook weer niet want ik word er ook maar heel nerveus van om bij die persoon in één ruimte te zijn. Het liefste was ik een soort vlieg op de muur die gewoon een beetje toekijkt hoe iemand door zijn of haar papieren loopt te rommelen en met handen door het haar gaat, een liedje fluit of een boek leest ofzo /saai.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: