Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2010, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Ik wil NU sporten. Maar ik heb nog steeds niks over de nieuwe teams van volleybal gehoord.

[filmpje]
anders fiets je er een keer heen en praat met ze?

Ik vind jou wel een volleybaltype trouwens.
Advertentie
Oud 08-10-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Jongens, wat gaan jullie eten vanavond? Ik ga eten met een huisgenootje en stiekem heb ik trek in patat met mayonaise en allemaal vette dingen, maar dat gaat 'm niet worden
iemand nog ideeen?
Iets van maiskolfjes met patatten? Hebben jullie gisteren de keuringsdienst van waarde over calve gezien?
Ik ga een pizzaatje bestellen.
Oud 08-10-2010, 17:36
Verwijderd
Citaat:
anders fiets je er een keer heen en praat met ze?

Ik vind jou wel een volleybaltype trouwens.
Haha hoezo dat dan? Ik stuur wel weer een mail.
Als het goed is ga ik morgen samen met een vriendin naar een feestje en ik ga morgen in de middag helpen bij een klein iets in de stad.
Soms heb ik het idee dat ik veel te weinig invulling heb in mijn dagelijks leven. Dat ik alle dingen die ik op mijn leeftijd zou moeten doen mis.
Oud 08-10-2010, 17:38
Verwijderd
Citaat:
dat is als je daaro woont he, super handig!
Yeyeye Als je dolgraag naar de voorstelling wil én binnen drie uur in Amsterdam kunt zijn kun je trouwens wel een kopie/foto van een identiteitsbewijs naar me mailen, dan kunnen we misschien ook een kaartje voor jou regelen. Maar misschien vind je die 'misschien' te eng om direct op de trein te springen, dat is best begrijpelijk.
Verwijderd
Citaat:
He, als jullie ergens voor gesolliciteerd hadden en het bedrijf laat te lang niks van zich horen, zouden jullie die mensen dan mailen om te vragen what's up? Of is dat te brutaal? Tevens, wat is 'te lang'?
Heb ik niet vaak gedaan, maar dat is meer door mijn recalcitrante 'ja, als jullie niet eens jullie mail checken, zijn jullie toch een pauperbedrijf met een kutadministratie'. Terwijl het vaak wel verstandig is om na 3 weekjes te bellen of de sollicitatiemail goed is aangekomen. Da's niet te indringend, en het toont initiatief.
Vaak raakt zo'n mail toch wel verloren in de enorme berg mailtjes dat een bedrijf krijgt. Of heeft de baas geen tijd gehad. Door te bellen breng je je sollicitatie weer onder de aandacht.
Verwijderd
Citaat:
Haha hoezo dat dan? Ik stuur wel weer een mail.
Als het goed is ga ik morgen samen met een vriendin naar een feestje en ik ga morgen in de middag helpen bij een klein iets in de stad.
Soms heb ik het idee dat ik veel te weinig invulling heb in mijn dagelijks leven. Dat ik alle dingen die ik op mijn leeftijd zou moeten doen mis.
Zoals, wat voor dingen?

Ik vind het trouwens wel herkenbaar, het 'idee dat ik alle dingen die ik op mijn leeftijd zou moeten doen mis'. Maar het komt vast nog wel en anders, ach, zo ben ik ook gelukkig.
Oud 08-10-2010, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Ik lees zojuist in het Esperanto dat de Etiopische oppositieleider is vrijgelaten en ik vind het zo cool dat ik dat na twee dagen oefenen kan
Esperanto is gaaf
Oud 08-10-2010, 17:42
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Dit is echt goed gedaan!

Dat stuk is er speciaal bijgeschreven.
Photoshop!
Oud 08-10-2010, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Esperanto is gaaf
ja! En mijn nieuwe hobby.
Oud 08-10-2010, 17:43
Verwijderd
Hoe kan je je startpagina veranderen op Chrome?
Oud 08-10-2010, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij hebben alle vijftienjarigen dat idee. Ik weet nog dat ik rond die tijd iets in m'n boze-gothic-dagboek schreef in de richting van 'vijftien is toch oud genoeg om tot 6 uur 's ochtends uit te gaan en waarom mag ik eigenlijk geen leren minirokje van m'n ouders, jezus, zo gaat m'n leven toch compleet aan mezelf voorbij'. () Dus.
Oud 08-10-2010, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Zoals, wat voor dingen?

Ik vind het trouwens wel herkenbaar, het 'idee dat ik alle dingen die ik op mijn leeftijd zou moeten doen mis'. Maar het komt vast nog wel en anders, ach, zo ben ik ook gelukkig.
Zo als sporten. Heel veel ondernemen, sommige mensen spreken altijd af met anderen. Gaan altijd de stad in, gaan vaak naar de film en zo kan ik nog wel meer opnoemen.
Ik heb het idee dat ik heel erg achterloop.
Oud 08-10-2010, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij hebben alle vijftienjarigen dat idee. Ik weet nog dat ik rond die tijd iets in m'n boze-gothic-dagboek schreef in de richting van 'vijftien is toch oud genoeg om tot 6 uur 's ochtends uit te gaan en waarom mag ik eigenlijk geen leren minirokje van m'n ouders, jezus, zo gaat m'n leven toch compleet aan mezelf voorbij'. () Dus.

Nouja, ik mag sowieso niet zo erg veel van mijn ouders. Als in, niet uit, niet alleen reizen, als het even fysiek mogelijk is thuis eten, altijd weten waar ik ben, geen blote kleding enzo. Al, ik snap het wel.
Oud 08-10-2010, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Yeyeye Als je dolgraag naar de voorstelling wil én binnen drie uur in Amsterdam kunt zijn kun je trouwens wel een kopie/foto van een identiteitsbewijs naar me mailen, dan kunnen we misschien ook een kaartje voor jou regelen. Maar misschien vind je die 'misschien' te eng om direct op de trein te springen, dat is best begrijpelijk.
nah, ik lig sowieso ziek in bed.
Oud 08-10-2010, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Heb ik niet vaak gedaan, maar dat is meer door mijn recalcitrante 'ja, als jullie niet eens jullie mail checken, zijn jullie toch een pauperbedrijf met een kutadministratie'. Terwijl het vaak wel verstandig is om na 3 weekjes te bellen of de sollicitatiemail goed is aangekomen. Da's niet te indringend, en het toont initiatief.
Vaak raakt zo'n mail toch wel verloren in de enorme berg mailtjes dat een bedrijf krijgt. Of heeft de baas geen tijd gehad. Door te bellen breng je je sollicitatie weer onder de aandacht.
Hm, dan bel ik er over een week of twee wel achteraan. Het ziet eruit als een erg tof en stabiel bedrijf dat daadwerkelijk aardige dingen maakt. Ik praat mezelf momenteel maar in dat ze de stageplek al vergeven hebben maar dat ze zo onder de indruk zijn van mijn brief dat ze de hele afgelopen week hebben zitten vergaderen over of er niet tóch iets te regelen valt.
Oud 08-10-2010, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Oud 08-10-2010, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Schreef je ook dingen als: "ik ben 15, maar ik voel me meer 17, 18"?
Oud 08-10-2010, 17:49
Verwijderd
Toen ik dertien was, schreef ik dat ik een tienermoeder van zestien was met drie kinderen met terminale ziektes e.d. ;(
Oud 08-10-2010, 17:52
Verwijderd
Citaat:
nah, ik lig sowieso ziek in bed.
In dat geval, beterschap

Citaat:

Nouja, ik mag sowieso niet zo erg veel van mijn ouders. Als in, niet uit, niet alleen reizen, als het even fysiek mogelijk is thuis eten, altijd weten waar ik ben, geen blote kleding enzo. Al, ik snap het wel.
Dat mocht ik ook allemaal niet zo vaak, hoewel ze over 't eten nooit zo moeilijk deden want doordat ik vegetariër was kookte ik toch altijd voor mezelf. In de puberteit vind je jezelf vaak volwassener dan je eigenlijk bent, en je ouders vinden je vaak jonger dan je eigenlijk bent, dus dat botst.

Troost je maar met dat je er over een paar jaar op terugkijkt met een gevoel van 'haha wat een stomme tijd was het eigenlijk ook', dus ook als je er nu best blij mee bent/kunt zijn, 't wordt allemaal alleen maar beter.
Oud 08-10-2010, 17:53
Verwijderd
Citaat:
In dat geval, beterschap

Dat mocht ik ook allemaal niet zo vaak, hoewel ze over 't eten nooit zo moeilijk deden want doordat ik vegetariër was kookte ik toch altijd voor mezelf. In de puberteit vind je jezelf vaak volwassener dan je eigenlijk bent, en je ouders vinden je vaak jonger dan je eigenlijk bent, dus dat botst.

Troost je maar met dat je er over een paar jaar op terugkijkt met een gevoel van 'haha wat een stomme tijd was het eigenlijk ook', dus ook als je er nu best blij mee bent/kunt zijn, 't wordt allemaal alleen maar beter.
Tenzij er een man met een kaasschaaf komt die je gezicht kapot schaaft en er zout instrooit.
Oud 08-10-2010, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Schreef je ook dingen als: "ik ben 15, maar ik voel me meer 17, 18"?
Niet letterlijk, maar ik vond mezelf uiteraard wel behóórlijk volwassen voor m'n leeftijd! Doordat ik zoveel meegemaakt had natuurlijk. :')
Verwijderd
Citaat:
Tenzij er een man met een kaasschaaf komt die je gezicht kapot schaaft en er zout instrooit.
Ja, in dat geval valt het wel tegen.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Godsamme, om de 20 minuten reclameblok tijdens Juno . Seriously.
Topfilm .
Oud 08-10-2010, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Niet letterlijk, maar ik vond mezelf uiteraard wel behóórlijk volwassen voor m'n leeftijd! Doordat ik zoveel meegemaakt had natuurlijk. :')
Uiteraard! En je had oude vrienden!
Oud 08-10-2010, 17:56
Verwijderd
Ach, wat IS volwassenheid eigenlijk. Hier op het forum komen een aantal 15-jarigen wel volwassen over. Ze lijken meer te weten 'what's up' in de wereld.

Had ik maar internet toen ik 15 was
Oud 08-10-2010, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Topfilm .
Juno een topfilm vinden is dan wel weer heel 15-jarig
Oud 08-10-2010, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Uiteraard! En je had oude vrienden!
Dat dan weer niet, ik ging voornamelijk om met andere altogothics van mijn leeftijd.
Verwijderd
Op naar Tori Tot later!
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Juno een topfilm vinden is dan wel weer heel 15-jarig
Topfilm is ook wel wat overdreven ja. Ik vond hem leuk. Mijn zus vond het een tópfilm, die is 22 .
Oud 08-10-2010, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Op naar Tori Tot later!
Veel plezier!
Oud 08-10-2010, 18:04
Verwijderd
Oud 08-10-2010, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Op naar Tori Tot later!
Veel plezier! Tot straks <3.
Oud 08-10-2010, 18:08
Verwijderd
Daar ga ik overmorgen heen
Oud 08-10-2010, 18:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
Op naar Tori Tot later!
enjoy!

Zo. boodschappen gehaald; geen enkele verplichtingen, heerlijk.
Oud 08-10-2010, 18:12
Verwijderd
carn, ik wil je nog bedanken voor de tip van 10 gold 90's hits, I love it!!
Oud 08-10-2010, 18:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
carn, ik wil je nog bedanken voor de tip van 10 gold 90's hits, I love it!!
de 80s variant is ook prima
Oud 08-10-2010, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Dat dan weer niet, ik ging voornamelijk om met andere altogothics van mijn leeftijd.
Nepperd.
Oud 08-10-2010, 18:16
Carn
Carn is offline
ah, ik ie nu pas dat die plaat ook op Spotify staat; eens aanzetten.
Oud 08-10-2010, 18:26
Verwijderd
jeetje mijn stiefvader is gister opeens geopereerd niks ernstigs, maar hij ligt nog wel in het ziekenhuis (mag morgen naar huis), dus ik ga mijn 24e verjaardag ouderloos doorkomen.
Oud 08-10-2010, 18:27
Verwijderd
Daarnet was er een vrouw aan het woord in het Journaal (zeker 2 minuten lang) en die knippert geen één keer met haar ogen!
Oud 08-10-2010, 18:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ach, dat idee had ik ook, maar ik ging ook echt nooit uit ofzo. Ik zat altijd alleen maar binnen, ook tijdens de zomervakantie, want vanaf m'n 14e WEIGERDE ik nog met m'n ouders mee te gaan.

Gelukkig vonden m'n ouders me wel volwassen genoeg om me 2 weken alleen te laten. Vanaf m'n 14e ging ik ook alleen naar concerten, op m'n 16e mocht ik alleen naar een Festival en op m'n 18e alleen naar het buitenland.
Ik vind 't wel fijn dat m'n ouders me zo vertrouwen, maar mss heeft dat er iets mee te maken dat ik veel op m'n moeder lijk en zij ook op haar 14 alles al zelf deed.
Oud 08-10-2010, 18:28
Verwijderd
Citaat:
jeetje mijn stiefvader is gister opeens geopereerd niks ernstigs, maar hij ligt nog wel in het ziekenhuis (mag morgen naar huis), dus ik ga mijn 24e verjaardag ouderloos doorkomen.
Sterkte! En ben je morgen jarig?
Oud 08-10-2010, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Oh wow toch wel even schrikken! (})

Mèn, stomme excursies zijn stom. Ik ben helemaal stuk.
Oud 08-10-2010, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Daarnet was er een vrouw aan het woord in het Journaal (zeker 2 minuten lang) en die knippert geen één keer met haar ogen!
Misschien is het een robot!
Verwijderd
Ik heb toch patat gehaald
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh wow toch wel even schrikken! (})

Mèn, stomme excursies zijn stom. Ik ben helemaal stuk.
waarbendehingewist?
Verwijderd
Citaat:
Ze knipperde vast precies tegelijk met jou, en daarom heb je het gemist!
Oud 08-10-2010, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Ik heb toch patat gehaald
Lekker! Met een frikadel erbij?
Oud 08-10-2010, 18:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
patat
Oud 08-10-2010, 18:36
Verwijderd