|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
anders fiets je er een keer heen en praat met ze?Ik vind jou wel een volleybaltype trouwens. |
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het goed is ga ik morgen samen met een vriendin naar een feestje en ik ga morgen in de middag helpen bij een klein iets in de stad. Soms heb ik het idee dat ik veel te weinig invulling heb in mijn dagelijks leven. Dat ik alle dingen die ik op mijn leeftijd zou moeten doen mis.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je dolgraag naar de voorstelling wil én binnen drie uur in Amsterdam kunt zijn kun je trouwens wel een kopie/foto van een identiteitsbewijs naar me mailen, dan kunnen we misschien ook een kaartje voor jou regelen. Maar misschien vind je die 'misschien' te eng om direct op de trein te springen, dat is best begrijpelijk.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vaak raakt zo'n mail toch wel verloren in de enorme berg mailtjes dat een bedrijf krijgt. Of heeft de baas geen tijd gehad. Door te bellen breng je je sollicitatie weer onder de aandacht. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het trouwens wel herkenbaar, het 'idee dat ik alle dingen die ik op mijn leeftijd zou moeten doen mis'. Maar het komt vast nog wel en anders, ach, zo ben ik ook gelukkig. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
) Dus.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het idee dat ik heel erg achterloop. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nouja, ik mag sowieso niet zo erg veel van mijn ouders. Als in, niet uit, niet alleen reizen, als het even fysiek mogelijk is thuis eten, altijd weten waar ik ben, geen blote kleding enzo. Al, ik snap het wel. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Troost je maar met dat je er over een paar jaar op terugkijkt met een gevoel van 'haha wat een stomme tijd was het eigenlijk ook', dus ook als je er nu best blij mee bent/kunt zijn, 't wordt allemaal alleen maar beter.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Gelukkig vonden m'n ouders me wel volwassen genoeg om me 2 weken alleen te laten. Vanaf m'n 14e ging ik ook alleen naar concerten, op m'n 16e mocht ik alleen naar een Festival en op m'n 18e alleen naar het buitenland. Ik vind 't wel fijn dat m'n ouders me zo vertrouwen, maar mss heeft dat er iets mee te maken dat ik veel op m'n moeder lijk en zij ook op haar 14 alles al zelf deed.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mèn, stomme excursies zijn stom. Ik ben helemaal stuk.
|
|
![]() |
|
|