ik wou zeggen: goh die van de schoolgeboden heb ik wel eens gezien in een agenda in mijn middelbareschooltijd, old shit is old. maar dat topic is dan ook van 2002 ;x
08-10-2010, 19:50
Verwijderd
Doe je er twee van 15 den over elkaar aan, dan krijg je zo'n fancy visueel effectje.
08-10-2010, 19:51
Verwijderd
Ik ga maar voor de dunne, heb het liever op de fietst even te koud dan binnen de hele tijd te warm. En het staat natuurlijk mooier.
Jeeeeeeeeeeetje, alleen nog maar hele pantys van 60 en 15 denier, niks er tussenin! /wereldprobleem+dilemma.
een 20 vind ik het mooist. Ik wil zo eentje met in het blauw die op sommige plekken wat lichter is (doorschijnend).
08-10-2010, 19:56
Verwijderd
He Medeia, meid toch ik wens je veel wijsheid en sterkte in deze moeilijke tijden (}) Maare, zwart over huidkleur kan, maar dat effect is dus best lelijk imo. Dus ik zou gewoon voor 1 gaan, zo heel koud is het toch niet?
He Medeia, meid toch ik wens je veel wijsheid en sterkte in deze moeilijke tijden (}) Maare, zwart over huidkleur kan, maar dat effect is dus best lelijk imo. Dus ik zou gewoon voor 1 gaan, zo heel koud is het toch niet?
Ja, dat concludeerde ik ook al hè.
08-10-2010, 20:00
Verwijderd
Nou, voor hoe ik me voel zie ik er nog best acceptabel uit vanavond, en ik krijg zowaar een beetje zín in een feestje. Dus yes, tot later mensen! *zwaai*
Nou, voor hoe ik me voel zie ik er nog best acceptabel uit vanavond, en ik krijg zowaar een beetje zín in een feestje. Dus yes, tot later mensen! *zwaai*
have fun!