Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik stel me dan ook zo voor dat je dan jarig bent, en dat je dan aan de hospita moet vragen of je je verjaardag wel mag vieren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En heb je een andere woning op het oog of wil je gewoon weg van waar je nu zit? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik woon nu wel in leuk huis met iig 4 vriendinnen met wie ik het goed kan vinden (en daarbij nog 12 anderen..) maar het is 40 min reizen naar mijn school, meer dan half uur fietsen naar de stad en eigenlijk in Amstelveen. En via studentenwoningen kan ik nu wonen in Amsterdam Oost en vet mooie plek en een keer midden in de stad en dat lijkt me wel gaaf ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat klinkt ook wel als een lastige kwestie inderdaad... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja argh ik ben al zo'n held met kiezen (maarnietheus ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar absinthe jij kan best heel erg goed acteren toch? Als dat echt je droombaan is en je weet van jezelf dat je het goed kan. Waarom trek je dan niet wat extra tijd uit om audities te regelen, theatergezelschappen te zoeken, desnoods stuur je tapes mee. Als dat je droombaan is dan is het niet geschoten altijd mis.
En heb je al wat over die soll. gehoord? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben absoluut niet goed in het ellebogenwerk en een plek bij een theatergezelschap krijg je niet makkelijk als je geen acteursopleiding gedaan hebt. Soms openen zich wel deuren hoor, en daar loop ik dan ook wel naar binnen ![]() ![]() Nee, heb hem ook nog niet opgestuurd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En CreativeMusic, de economie van Ierland is wel ontzettend naar de klote. Betekent niet dat je geen baan kan vinden maar ik zou alvast via internet solliciteren! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|