Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2010, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Ik kan beter zo'n metalen (?) flacon met whiskey meenemen, dat staat iets beter ja
Een platvink maar dat staat zo mogelijk nóg lomper. Ik vind drinken in de trein niet per se pauper of gek staan, hangt vooral van de drinker af
Advertentie
Oud 12-10-2010, 16:01
Verwijderd
Ik zie ook wel eens gewoon forensen aan het eind van de middag een biertje drinken, maar dan doorgaans geen halveliterblik. Of groepjes mensen die samen op weg zijn naar een voetbalwedstrijd of housefeest.

Maar de mensen die met een sixpack halveliters in de trein stappen, gaan zitten, meteen het eerste biertje openen en doorgaan met drinken tot ze op de plaats van bestemming zijn, zijn wel altijd van die verlopen types
Oud 12-10-2010, 16:02
Verwijderd
Misschien komt het omdat ik dan associaties heb met in je eentje bier drinken, en dan oogt het al gauw anti-sociaal. Want vaak zitten die bierdrinkers alleen.

Als men met zn vieren in een coupé zit en ze allemaal een biertje hebben, denk je wel weer: gezellig.
Oud 12-10-2010, 16:02
Verwijderd
Ik zag laatst in de ochtendspits een hele dikke jongen twee blikjes pasoa-jus achterover tikken. Dat vond ik wel grappig
Oud 12-10-2010, 16:04
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, was jij dat?
zelden alleen hoor! Maar ja, als ik vrijdagavond voor gezelligheid ergens naar toe ga dan gaat er wel eens een blik of 2 mee.
Oud 12-10-2010, 16:06
Verwijderd
Boven mijn hoofd is echt al de hele middag afwisselend geluid van een stofzuiger en een agressief gebruikte dweil. Nu allebei tegelijk. De vloeren kúnnen toch niet zo vies zijn dat je een hele middag nodig hebt om ze schoon te krijgen.
Verwijderd
Citaat:
Boven mijn hoofd is echt al de hele middag afwisselend geluid van een stofzuiger en een agressief gebruikte dweil. Nu allebei tegelijk. De vloeren kúnnen toch niet zo vies zijn dat je een hele middag nodig hebt om ze schoon te krijgen.
Misschien is er wel iemand vermoord en zijn ze nu de sporen aan het uitwissen.
Verwijderd
Citaat:
Oeh, misschien is er iemand vermoord en hebben ze zo'n stofzuiger die vloeistoffen kan opzuigen!
Oud 12-10-2010, 16:07
Verwijderd
Ik heb hier nog zo'n opblaasbare oranje duim liggen, maar die ga ik niet meenemen hoor :')
Verwijderd
Citaat:
Misschien heef diegene wel iemand vermoord en is hij of zij nu de sporen aan het uitwissen.
Citaat:
Oeh, misschien is er iemand vermoord en hebben ze zo'n stofzuiger die vloeistoffen kan opzuigen!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Verwijderd
Citaat:
Ik heb hier nog zo'n opblaasbare oranje duim liggen, maar die ga ik niet meenemen hoor :')
Waarom niet?
Verwijderd

Wat zijn jullie luguber

Misschien is bovenbuurman ook de muren aan het stofzuigen

Maar waarom hij dan de hele tijd de kamer recht boven mijn hoofd dweilt weet ik niet. Misschien zit er een schaduw en denkt hij dat het een vlek is.
Verwijderd
Oud 12-10-2010, 16:08
Verwijderd
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet?
Jaaa.. dan zit je met zo'n ding.
Verwijderd
Citaat:

Wat zijn jullie luguber

En ze zijn niet vloeren aan het opschuren ofzo?
Verwijderd
Citaat:
Kun je leuk mee zwaaien!
Verwijderd
Citaat:
Of je giet het bier in zo'n schoolbeker :')
Dat deed een vriend van mij altijd als we college had tot 10 uur 's avonds, met een samson&gert beker martini drinken

We hebben wel eens levendige discussies gehad tijdens dat vak, niet echt dronken ofzo maar wel mini mini tipsy
Oud 12-10-2010, 16:09
Verwijderd
Citaat:

Wat zijn jullie luguber

Misschien hebben ze wel vier kinderen en is de moeder jarig en hebben ze allemaal onafhankelijk van elkaar beloofd dat ze het huis schoon gaan maken. Nu komen ze een voor een thuis en maken het huis schoon, terwijl moeder en de al thuis zijnde kinderen niets zeggen en stille lol hebben.
Verwijderd
Hm ja dat kan natuurlijk. Hoewel een schuurmachine meestal wat feller klinkt, maar misschien is het een kalme schuurmachine. Ik hoorde wel dat de vriendin van bovenbuurman binnenkort bij hem in zou trekken, dus misschien moeten er nieuwe vloeren in van haar.
Verwijderd
Citaat:
Misschien hebben ze wel vier kinderen en is de moeder jarig en hebben ze allemaal onafhankelijk van elkaar beloofd dat ze het huis schoon gaan maken. Nu komen ze een voor een thuis en maken het huis schoon, terwijl moeder en de al thuis zijnde kinderen niets zeggen en stille lol hebben.
nee er woont 1 man van een jaar of vijfendertig.
Oud 12-10-2010, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Hm ja dat kan natuurlijk. Hoewel een schuurmachine meestal wat feller klinkt, maar misschien is het een kalme schuurmachine. Ik hoorde wel dat de vriendin van bovenbuurman binnenkort bij hem in zou trekken, dus misschien moeten er nieuwe vloeren in van haar.
Die buurman wou toch nooit samenwonen? Is het dan nu eindelijk wel zover?
Oud 12-10-2010, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Die buurman wou toch nooit samenwonen? Is het dan nu eindelijk wel zover?
Ik hoorde het van Theodoor en die hoorde het van de vriendin van de bovenbuurman! Dus ik weet niet of hij het zelf al weet
Verwijderd
Ik hoop dat iedereen weer

"RUUD! RUUD! RUUD!" gaat schreeuwen
Verwijderd
Citaat:
Ik hoorde het van Theodoor en die hoorde het van de vriendin van de bovenbuurman! Dus ik weet niet of hij het zelf al weet
Oud 12-10-2010, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Oud 12-10-2010, 16:14
Carn
Carn is offline
Citaat:

Ik sowieso. Ik aanbid Ruud nog net niet, maar het komt in de buurt.
Oud 12-10-2010, 16:15
Verwijderd
Citaat:
In de trein een biertje drinken met zo'n hand, dat is dan wel weer heersch!
Verwijderd
Citaat:
Je gaat dat voor de tv zitten roepen?
Verwijderd
Citaat:
Beter dan NIGEL! NIGEL! NIGEL!
Oud 12-10-2010, 16:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind voetbal een beetje stom.
Verwijderd
Citaat:

Je zou trouwens maar Klaas-Jan heten en dat moeten aanhoren, lekkere ego-dip
Verwijderd
Citaat:
Ik vind voetbal een beetje stom.
Oud 12-10-2010, 16:17
Verwijderd
Zijn meisjes/vrouwen die voetbal kijken en onderwijl bier drinken onaantrekkelijk?
Oud 12-10-2010, 16:18
Verwijderd
Nou ja, /care, dan maar onaantrekkelijk

*boert*
Verwijderd
Citaat:
Zijn meisjes/vrouwen die voetbal kijken en onderwijl bier drinken onaantrekkelijk?
Niet per definitie.
Verwijderd
Citaat:
Ligt aan de vrouw.
Oud 12-10-2010, 16:19
Verwijderd
Meisjes die geen bier willen drinken "omdat dat niet vrouwelijk is" zijn pas onaantrekkelijk.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Volgens mij kan dat best aantrekkelijk zijn, als je maar niet lomp achterovergezakt/hand in broek/boeren latend op de bank hangt .
Verwijderd
Als ik van voetbal en bier en vrouwen hield, zou ik vrouwen die voetbal kijken en bier drinken juist aantrekkelijk vinden, lijkt me.
Oud 12-10-2010, 16:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ook
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij kan dat best aantrekkelijk zijn, als je maar niet lomp achterovergezakt/hand in broek/boeren latend op de bank hangt .
Oh maar ik boer wel best veel!

Maar ik heb geen okselhaar.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar aangezien ik niet houd van voetbal, bier en vrouwen...
Oud 12-10-2010, 16:21
Verwijderd
Ik trek nog een blik open, anders moet het straks in de trein.
Oud 12-10-2010, 16:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh maar ik boer wel best veel!
Daarmee heb je toch echt je eigen vraag beantwoord
Oud 12-10-2010, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Meisjes die geen bier willen drinken "omdat dat niet vrouwelijk is" zijn pas onaantrekkelijk.
<3.
Oud 12-10-2010, 16:22
Verwijderd
Ja, maar van bier moet je gewoon boeren, ik ga dat niet zitten inhouden hoor.

Nou ja, wel in het openbaar.
Oud 12-10-2010, 16:23
Verwijderd
Ik hoef van bier niet te boeren hoor.
Oud 12-10-2010, 16:23
Verwijderd
Ik heb bier leren drinken tijdens het EK van 2008.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten