Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
[over de Tea Party]
Citaat:
Huhuhuhuhu ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Dat kan je ook laten' zeg je. Maar dat is nou juist wat een verslaving inhoudt, dat je het niet kan laten. Dus ja, het is natuurlijk ook 'zwakte', die wordt veroorzaakt door 'ziekte'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En iemand een zwakkeling noemen vind ik nogal vreemd, en helemaal als je diegene helemaal niet kent. Als iemand een zwakte heeft, maakt dat diegene nog geen zwakkeling. Als iemand stom doet, maakt dat diegene nog geen stommerd. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Daarnaast denk ik niet dat hij het gebruiken van cocaine belangrijker vindt dan zijn sport. Juist gezien het feit dat hij het tóch weer is gaan gebruiken, terwijl hij weet dat hij daarmee zijn carrriere vergooid, zegt wat mij betreft genoeg over de mate van verslaving, en dat hij er geen grip op heeft. Als hij het had gekund had hij het heus wel gelaten lijkt me.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als iemand wéét dat hij gevoelig is voor cocaine, als hij wéét dat hij daar verslaafd aan is geweest, daarvoor naar een afkickkliniek is geweest etc... dan zorg je er toch voor dat je nóóit meer in contact komt met cocaine? Ik snap dat een verslaving niet is opgelost met 'gewoon niet meer doen', maar uiteindelijk draait het wel om doorzetten en niet toegeven, als je dan toch na zo'n enorme kans niet die kracht hebt... tja, sorry, maar dan ben je gewoon zwak. Grote kans dat ik net zo zwak zou zijn hoor, maar dat maakt het niet minder zwak.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Verslaving een ziekte noemen is een belediging voor alle werkelijke ziektes (kanker, MS, etc.) waar je écht niks aan kunt doen. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
je wordt niet vaak uitgenodigd hoor, je moet bij elk onderzoek aan een bepaald profiel voldoen. Ik sta daar al 4 jaar ofzo ingeschreven en dit wordt mijn 3e onderzoek pas..maar goed, het is mooi meegenomen als je wel wordt uitgenodigd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iemand die niet in staat is om te leren van zijn fouten en toe te geven aan zijn drang, is zwak van geest. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ooit heeft Yuri de domme beslissing genomen om ondanks de topsport (of juist door de topsport) toch cocaine te gebruiken, wetende dat het verslavend spul kan zijn (zo intelligent schat ik hem wel in). En dat heeft tot deze inmiddels vergevorderde verslaving geleid. Eigen schuld dus. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We weten ook niet hoeveel en onder welke omstandigheden hij weer heeft gebruikt hè. Als het puur recreatief was, een keer per maand op een feestje, omdat hij dacht dat dat geen kwaad kon, dan vind ik dat ook best wel dom ja. Als hij het heeft gedaan omdat zijn verslaving sterker was dan hijzelf vind ik het dus een ander verhaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En een verslaving is te stoppen door het niet meer te doen. Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar iemand die echt wil genezen en gedisciplineerd is, zal het halen. Iemand die weer terugvalt, verliest het van de verslaving, en is dus zwak van geest, apparently. |
![]() |
|
Verwijderd
|
wat is deze titel
![]() |
![]() |
|
|