Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Gistermiddag: -hele.leuke.zwarte.schoentjes,open,.met.een.punt.en.een.dichte.hiel.en. een. heel.klein.hakje -pareloorbellen -dunne.ringoorbellen.(paar.cm).zilver -nog.een.paar.kleine.zilver.ringoorbellen.met.een.soort.glitter -hele.gave.strass.armband. Gisteravond: -te.veel.drankjes.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
- banketletter (P?), van schoonmammie voor mijn mammie, ook al heeft niemand bij ons in de familie een P in zijn naam
- bos bloemen, van schoonmammie voor mijn mammie - eng glimmend enkelbandje, van schoonoma (ja?) voor mijn verjaardag - gitaarles, van vriendlief voor mij ![]()
|
ehm een aantal tel.nrs maar ik weet de gezichten niet meer bij de namen te plaatsen, vanochtend paar keer wakker gebeld door mensen die ik mijn nr blijkbaar gegeven heb, het was weer heftig blijkbaar
![]() verder gisteren overdag wat make up en een cadeau voor iemand...
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het is niet mijn laatste aankoop, maar wel de meest noemenswaardige
![]() Ik heb een zalmroze/gele/witte streepjesbroek (verticaal uiteraard) gekocht, bij de coolcat, met voor van die Britney touwtjes. Echt gruwelijk! Ik ga eind deze maand naar Tom Harding, en wou even iets ontzettend geks kopen. Oh Roos: Merlijn vertelde me dat het hem deed denken aan een pyjama broek van jou ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mijn laatste aankoop was een sinterklaaskadootje, een zwarte gaten panty voor m'n zusje ![]() Zelf heb ik een mooie zwart/rode rok gekregen, met versiersels aan de onderkant (schuin) etc..niet iets wat ik zelf gauw zou kopen dus wel apart ![]() wat ik btw wel heel graag zou willen kopen maar gwoon TE duur is, is een rok bij de sps...soort zwarte galarok..met kant eraan en verschillende laagjes..ow hijs zo mooi ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
And all I can taste is this moment, and all I can breathe is your life... zegt: wat heb je met je haartjes gedaan? bart zegt: ojee... bart zegt: nou... bart zegt: ik zou naar een hippe kapper gaan.. bart zegt: maar die was maandag dicht... bart zegt: dus ik ben naar de kapper in de bijenkorf gegaan... bart zegt: er stond een oude ordinaire nicht en er stond sky-radio op... And all I can taste is this moment, and all I can breathe is your life... zegt: ![]() bart zegt: dus ik had al zo'n voorgevoel deze mensen gaan mijn haar verpesten... bart zegt: ![]() bart zegt: het is boven op een stuk kotter, en hij heeft mijn haar met een mesje gesneden, dus het heeft een slordige aanblik en hij heeft mijn matje uitgedund...
||
![]() |
Citaat:
Bart kopieert zijn gesprekken!!! ![]() ![]() ![]() bart zegt: het is boven op een stuk kotter, en hij heeft mijn haar met een mesje gesneden, dus het heeft een slordige aanblik en hij heeft mijn matje uitgedund... bart zegt: ik zou naar een hippe kapper gaan, maar die was op maandag gesloten... ...:::Blythe:::.... zegt: hmmz hoezo niet blij.. bart zegt: dus ik helemaal naar de bijenkorf... ...:::Blythe:::.... zegt: aha bart zegt: stind daar een ordinaire ouwe nicht en vrouw... ...:::Blythe:::.... zegt: omg bart zegt: en sky-radio stond op... bart zegt: en ik dacht... bart zegt: omg... ...:::Blythe:::.... zegt: omg! bart zegt: die mensen gaan mijn haar verpesten... bart zegt: en idd ![]() btw moondance: googoo dolls ![]() |
![]() |
|
(S)
Waarom, waarom, waarom moet ik altijd nou zo moeilijk doen bij de aanschaf van iets nieuws? Waarom ben ik zo onzeker? Vanmiddag had ik hele mooie, hoge Prada's aan en ik kon weer eens niet beslissen. Ik heb ze 2 keer aangehad, 2 keer rondgelopen door die winkel, 15 minuten staan na te denken in de winkel, 1.5 door de stad verder gelopen en nagedacht... Ik ben er nog niet helemaal uit. De verkoper geeft me 20% korting en hij kan me niet verder tegemoet komen. Ach, ik denk dat ik ze morgen dan maar ga halen, ik heb het er al zo lang op staan, op die Prada's... Grrr... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
- Een cijferlijst waarop 8 cijfers ontbreken omdat ik toevallig altijd ziek ben met toetsen. :/ Wel 2 voldoendes.
![]() ![]() - Mandarijnen. - Een legerbroek met rood-witte strepen aan de zijkant en aan de bovenkant een camel band met een rood touwtje. *logisch* - 4 zakken lolly's. ![]() - Milkshake. - Swirl. Oef. Zie de mandarijnen. Ik lijn echt wel. *rolt fanatiek met ogen* |
![]() |
||
Citaat:
Er moet nog met nadruk tussen Een kus is een afdruk van een indruk die met nadruk vraagt om herdruk. |
![]() |
||
Citaat:
Nou toen ik m'n beruchte schoenen ( ![]() ![]() Wel kopen hoor!!! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Witte G-star coltrui met raw in een cirkel erop gestikt: (Cubano col art raw knit) met lekkere korting van mijn vriendinnetje die bedrijfsleidster in kledingzaak is
![]() Zwart Energie vest. Zwart vest lage hals rits in het midden en met leren letters energie erop gestikt a 99,95 (slik helaas verkopen ze in haar winkel geen Energie ![]() 5 zakken chips pot creatine Zak fruit voor in mijn blender potje multivit sporters preparaat van biolina Billy elliot op video voor girlfriend (die muts weigert een dvd speler te kopen zucht......) boodschappen voor deze week maar das teveel om op te noemen
|
|