Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2010, 12:33
Verwijderd
Oh ik weet het niet, ik ging ervan uit dat het nog bestond

Ik had trouwens wel laatsts quorngehakt en dat was echt stukken lekkerder dan het vijf jaar geleden was
Advertentie
Oud 27-10-2010, 12:36
Verwijderd
Nja, naar mijn weten niet dus *laatste beetje hoop smelt weg*. Dat maaltijdpakket van Conimex, Kebab Bombay, bestaat ook niet meer. Dat was de ultieme combinatie <3 Kebabs van valessgehakt met garam masala gekruid, komkommerraita en kruidige rijst NOMNOM ik maak het nog wel eens zelf, maar dat is het toch niet helemaal.
Oud 27-10-2010, 12:41
Verwijderd
ik ben één en al striae (hihi goede spelling) al vanaf dat ik 12 ben. Ik heb het van mijn navel tot iets boven mijn knieeen.
en een beetje op mijn tietjes, maar dat is al zo oud dat je dat nauwelijks ziet.
Oud 27-10-2010, 12:44
Verwijderd
Ik heb ze vooral aan de binnenkant van mijn bovenbenen. Door op m'n 17e ongeveer in heel korte tijd nogal veel aan te komen en af te vallen. Die zijn nogal jammerlijk, die huid is daar helemaal verneukt. Verder alleen een beetje op mijn heupen en ass, maar daar maal ik niet zo om.
Mijn buik is nog ongeschonden gelukkig, ik vraag me of hoelang nog...
Rationeel
Rationeel is offline
een geschikte titel voor de sextape van barney volgens radio veronica:

the postman always comes twice
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hallo!
Oud 27-10-2010, 12:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
een geschikte titel voor de sextape van barney volgens radio veronica:

the postman always comes twice
Oud 27-10-2010, 12:47
Verwijderd
Wie the hell wil er nou seks met Barney en dat dan ook nog vastleggen op tape
Oud 27-10-2010, 12:48
Verwijderd
Hallo allemaal

Absinthe naamzoek: jij ging niet mee naar Beach House en Caribou of wel?
Oud 27-10-2010, 12:48
Verwijderd
Mijn huidje begon te knappen bij ongeveer 30 weken. Toen had ik er een paar en dacht ik dat het wel mee zou vallen. Maar toen werd ik vetter en vetter en had ik er duizend. Ik had voor ik zwanger was best een 'plat' buikje, of nou ja gewoon een vrouwlijke bobbel zeg maar, maar daarna hield ik een hangend vetschortje over, het is zo lelijk ;x Maar ja, ik heb het inmiddels wel geaccepteerd hoor. maar mooi is anders.

ziet er ongeveer uit zoals linkerplaatje.
Oud 27-10-2010, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Eerst hebben we flink gelachen, Wilders leent zich voor allerlei vrolijke stukken met zijn voorstellen en standpunten. We hadden het over een Buis & Haard met Henk en Ingrid ( 'Wij kijken nooit naar de publieke omroep), een kookrubriek ('Niet wéér goulash'), het kunsthoekje van Geert ('Dat kan mijn kleine zusje ook') of de VVV-wandeling 'Heerlijk dwalen door het Venlo van Geert'."

Toch kwam er meer ruimte en behoefte aan nuance en diepgang. Zo is er een bijdrage van een De Pers-columnist die ondermeer schrijft over hoe Geert al jaren het leven leidt van een generaal in oorlogstijd, een betogend stuk van de ex-hoofdredacteur van het Nieuw Israëlitisch Weekblad en een artikel over de Indische wortels van Wilders. Verder komt de nodige portie fashion aan bod (komt de kleur bruin terug?) meldt de krant.
komt bruin weer terug :""")
Oud 27-10-2010, 12:50
Verwijderd
Een moederbuikje. Hmm ik zit nu op 32 weken en ik vraag me af hoeveel mijn huid nog aankan. Ik ben al een behoorlijke walrus, vandaag zei iemand "Jij hoeft zeker nog maar even?!?!?!?" Nou, nog acht weken ;x
Oud 27-10-2010, 12:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
komt bruin weer terug :""")
Verwijderd
Citaat:
Een moederbuikje. Hmm ik zit nu op 32 weken en ik vraag me af hoeveel mijn huid nog aankan. Ik ben al een behoorlijke walrus, vandaag zei iemand "Jij hoeft zeker nog maar even?!?!?!?" Nou, nog acht weken ;x
Dan vind je dit vast herkenbaar:
http://opinie.volkskrant.nl/artikel/show/id/6994/Gat//
Chick Rock
Chick Rock is offline
Eigenlijk heb ik het wel een beetje koud. Toch maar douchen nu dan.
Oud 27-10-2010, 12:53
Verwijderd
Ik heb alleen wat striae op mijn heupen maar die vallen niet zo op ze blijven ook precies binnen mijn bikinibroekje.
Oud 27-10-2010, 12:56
Verwijderd
Ha, Aaf Brandt Corstius. Dat is wel een kek meidje, voor zover ik uit haar columns kan opmaken.
Maar eigenlijk krijg ik nooit commentaar van vreemden, ik word ook nooit zomaar aangesproken of bevoeld! Dat is dan weer het voordeel van zeer onbenaderbaar/gereserveerd overkomen denk ik
Als ik rijk was zou ik trouwens echt elke week naar een massagesalon gaan. Of een persoonlijke Helga in dienst nemen. Massages <3
Oud 27-10-2010, 13:00
Verwijderd
Mijn moeder heeft ook een beetje zo'n buik als op het linkerplaatje. Maar waarom krijgen sommigen dat, en herstellen anderen weer helemaal?

hoi
Oud 27-10-2010, 13:03
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb nu officieel een levensverzekering. zo dat staat zwart op wit. als ik ooit vermoord word, hebben jullie allemaal een motief
Oud 27-10-2010, 13:03
Verwijderd
Volgens mij heeft bijna iedereen striae. Als Sarah het al heeft. Ik vind dat wel een geruststellende gedachte.
Oud 27-10-2010, 13:04
Verwijderd
Citaat:
ik heb nu officieel een levensverzekering. zo dat staat zwart op wit. als ik ooit vermoord word, hebben jullie allemaal een motief
Zijn wij dan de begunstigden? Dat had je niet hoeven doen.
Oud 27-10-2010, 13:05
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Zijn wij dan de begunstigden? Dat had je niet hoeven doen.
er wordt uitgekeerd aan een ieder die dat wil
Oud 27-10-2010, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heeft bijna iedereen striae. Als Sarah het al heeft. Ik vind dat wel een geruststellende gedachte.
Het gaat er ook meer om hoe snel je groeit of aankomt dan hoe véél je groeit of aankomt ik kreeg ze toen ik op mijn 14e van 35 naar 50 kg ging in een jaar, wat natuurlijk ook wel nodig was
Oud 27-10-2010, 13:07
Verwijderd
Omdat niet iedereen een even rekbare huid heeft, lijkt me. En omdat niet iedereen een even grote buik krijgt. En ook niet even snel.

Ik heb geen striae En mijn moeder ook nauwelijks, dus mocht ik ooit aan het baren gaan dan zal het hopelijk wel loslopen. Oostblokhuidje Maar ja, ik heb wel een lekker karakteristieke neus, dus wat dat betreft hebben de Oostblokgenen me alsnog genaaid.
Oud 27-10-2010, 13:08
Verwijderd
Oh goeie, een "karakteristieke" neus Zoeen heb ik ook, ik heb er alleen geen excuus voor
Oud 27-10-2010, 13:09
Verwijderd
Godverdomme
Oud 27-10-2010, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Hallo allemaal

Absinthe naamzoek: jij ging niet mee naar Beach House en Caribou of wel?
Ik vrees van niet...
Want; uitverkocht én geen geld
Maar het klinkt verdorie als zoiets leuks, maar ja... Helaas zit het er gewoon even niet in.
Oud 27-10-2010, 13:11
Verwijderd
Niks mis met een karakteristieke neus.
Oud 27-10-2010, 13:11
Carn
Carn is offline
huhuhu geld. ik heb net mn salaris gehad en meer dan de helft is al weer weg
Oud 27-10-2010, 13:12
Verwijderd
Weten jullie nog dat lijstje met grappige namen van de Coen&Sander show? Daar staat ook een I.C. Notting bij. Kersje op de taart: ze is oogarts http://www.bronovo.nl/Bronovo/nl-NL/...oogartsen3.htm
Oud 27-10-2010, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Ik vrees van niet...
Want; uitverkocht én geen geld
Maar het klinkt verdorie als zoiets leuks, maar ja... Helaas zit het er gewoon even niet in.
Ja volgens mij had je dat vrijdagnacht ook gezegd, maar ik wist het niet meer zeker, jammer maar helaas, volgende keer beter!
Oud 27-10-2010, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Weten jullie nog dat lijstje met grappige namen van de Coen&Sander show? Daar staat ook een I.C. Notting bij. Kersje op de taart: ze is oogarts http://www.bronovo.nl/Bronovo/nl-NL/...oogartsen3.htm
oh leuk detail moet ze wel nog even verhuizen naar een Engelstalig land eigenlijk, om de grap te optimaliseren
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

con domen vind ik niet zo grappig als veel andere namen.
Verwijderd
Citaat:
huhuhu geld. ik heb net mn salaris gehad en meer dan de helft is al weer weg
ik dacht vanochtend, jeutje, wat heb ik nog bizar veel geld, maar ik moet nog huur, verzekering, telefoonrekening enzo betalen, en dan valt het toch vies tegen
Verwijderd
Oh djiez, ik zat echt heel lang te bedenken wat er grappig aan zou kunnen zijn
Oud 27-10-2010, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Oh goeie, een "karakteristieke" neus Zoeen heb ik ook, ik heb er alleen geen excuus voor
:karakteristiekeneusboks:

Misschien heb je 't Jodendom in je bloed. Joden zijn vaak erg grappig, dus dat zou verklaren waarom je één van de weinige grappige vrouwen bent.
Oud 27-10-2010, 13:18
Verwijderd
Oh, ik heb trouwens nog een leuk spelletje voor je. Namelijk, deze. Er komt een lief spook in voor.
Verwijderd
Citaat:
Mijn huidje begon te knappen bij ongeveer 30 weken. Toen had ik er een paar en dacht ik dat het wel mee zou vallen. Maar toen werd ik vetter en vetter en had ik er duizend. Ik had voor ik zwanger was best een 'plat' buikje, of nou ja gewoon een vrouwlijke bobbel zeg maar, maar daarna hield ik een hangend vetschortje over, het is zo lelijk ;x Maar ja, ik heb het inmiddels wel geaccepteerd hoor. maar mooi is anders.

ziet er ongeveer uit zoals linkerplaatje.
[afbeelding]
Plastic fantastic overwegen?
Verwijderd
Citaat:
Oud 27-10-2010, 13:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik dacht vanochtend, jeutje, wat heb ik nog bizar veel geld, maar ik moet nog huur, verzekering, telefoonrekening enzo betalen, en dan valt het toch vies tegen
ja dat dus; dat heb ik er dus ook maar even niet bijberekend. En ik heb nog een weekje vakantie dus dat zal er ook wel weer inhakken .
Verwijderd
Citaat:
Ja volgens mij had je dat vrijdagnacht ook gezegd, maar ik wist het niet meer zeker, jammer maar helaas, volgende keer beter!
Had ik gezegd ja.
Ja, let's hope... Ga jij ook nog naar Yeasayer deze week?
Verwijderd
Als ik later rijk ben ga ik misschien dingen laten doen
Oud 27-10-2010, 13:21
Verwijderd
Citaat:
:karakteristiekeneusboks:

Misschien heb je 't Jodendom in je bloed. Joden zijn vaak erg grappig, dus dat zou verklaren waarom je één van de weinige grappige vrouwen bent.
Niet dat ik weet iig!
En why thank you
Oud 27-10-2010, 13:22
Verwijderd
Citaat:
*Visuals*
Oud 27-10-2010, 13:22
Verwijderd
Citaat:
*Visuals*
wat dan?
Oud 27-10-2010, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik heb trouwens nog een leuk spelletje voor je. Namelijk, deze. Er komt een lief spook in voor.
Ty, ik zal eens kijken na het boodschappen doen
Citaat:
Wat dan?
Oud 27-10-2010, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Wat dan?
Dingen!
Oud 27-10-2010, 13:25
Verwijderd
Citaat:
wat dan?
Botox-hoofd en opgespoten lippen.
Oud 27-10-2010, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Botox-hoofd en opgespoten lippen.
Nee, niks aan m'n gezicht. Althans, dat heeft niet m'n prioriteit.
Oud 27-10-2010, 13:28
Verwijderd
Citaat:
ja dat dus; dat heb ik er dus ook maar even niet bijberekend. En ik heb nog een weekje vakantie dus dat zal er ook wel weer inhakken .
mweh Maar een week vakantie is natuurlijk wel leuk!

Citaat:
Had ik gezegd ja.
Ja, let's hope... Ga jij ook nog naar Yeasayer deze week?
Nee, ik weet niet meer waarom niet, maar ik ga niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten