Toen ik nog heel actief en tamelijk persoonlijk op seksualiteit postte kreeg ik ook wel elke week een sekspm.
Ik idd ook, en nu heel soms nog naar aanleiding van oude posts
27-10-2010, 16:09
Verwijderd
Oke, ik heb nu een seks-pm gehad van óf een meelezer of een UC
27-10-2010, 16:09
Verwijderd
Hahahahah YES ik heb er 1!
Getiteld: hoi geil sletje:
Citaat:
VencoBoy schreef:
zal ik je eens lekker je genotsgrotje uitlikken? mjammjamjama en daarna stop ik mijn harde staaf in je doosje en pomp ik je helemaal het gekkenhuis in.
Pm me maar voor een afspraak.
kusje op je clitje,
VencoBoy
wie is dit jongens?
27-10-2010, 16:10
Verwijderd
ja die kreeg ik dus ook
27-10-2010, 16:10
Verwijderd
Mja al te openhartig op Seksualiteit posten brengt hetzelfde effect teweeg als in een minibikini met Daisy Duke broekje over de binnenplaats van een (mannen)gevangenis lopen
Eh. Maar dan digitaal.
27-10-2010, 16:11
Verwijderd
27-10-2010, 16:11
Verwijderd
Hm, wat speurwerk vertelt me dat het iemand is van het deslyxie-forum. Gezien de nick neig ik naar Topdrop
Ik heb ooit in RTL Boulevard bekend gemaakt (toen jij nog in de luiers zat) dat ik voortaan door het leven wil gaan als Jet, omdat ik dat volwassener vind klinken.
En google heeft ook een rekenmachine, waarbij je 'answer to' typt en dan een rekenopgave. Vraag 'm maar eens om 'life the universe and everything' uit te rekenen
En google heeft ook een rekenmachine, waarbij je 'answer to' typt en dan een rekenopgave. Vraag 'm maar eens om 'life the universe and everything' uit te rekenen