Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2010, 09:49
Lullooo
Lullooo is offline
Vraagje.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 12:15
Verwijderd
niet echt, als het goed is schuift je voorhuid namelijk naar achteren (of eigenlijk je piemel naar voren) op het moment dat jij opgewonden raak (en zonder stijve piemel sowieso geen penetratie).
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 12:46
Naimin
Naimin is offline
Waarschijnlijk bedoelt ie dat z'n voorhuid niet over zijn eikel kan.
Daarom wilt hij waarschijnlijk weten of hij een condoom over zijn penis kan doen,
ondanks dat zijn voorhuid niet naar achter is geschoven.

Maar als antwoord..
Geen idee
Oud 10-10-2010, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Vraagje.
het kan wel, maar ik zou het niet aanrade XD

het betere antwoord is misschien wel gewoon ''nee''
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 07:10
Lullooo
Lullooo is offline
Dat is best wel jammer.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 09:58
Pluis
Pluis is offline
Je voorhuid moet idd gewoon over je eikel naar achteren te schuiven zijn, maar ik heb tijdens mijn co-schappen in het ziekenhuis mannen gezien die dat nooit konden, en er gewoon kinderen mee hebben gemaakt en alles. zo lang het geen pijn doet, is het geen probleem.
Oud 13-10-2010, 15:54
JUR-95
JUR-95 is offline
je kan het oprekken
elke dag 2 keer s'Ochtens en s'avonds
na 2 weken kan je voorhuid over je eikel
had ik ook
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 00:55
Verwijderd
Citaat:
Je voorhuid moet idd gewoon over je eikel naar achteren te schuiven zijn, maar ik heb tijdens mijn co-schappen in het ziekenhuis mannen gezien die dat nooit konden, en er gewoon kinderen mee hebben gemaakt en alles. zo lang het geen pijn doet, is het geen probleem.
Ik heb dat ook gezien en ik blijf dat echt raar vinden. Maarja, als t condoom er gewoon overheen gaat zie ik geen probleem!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 23:01
Danny-058
Danny-058 is offline
Citaat:
dus je hoeft niet worden besneden als je voorhuid over de eikel zit en het geen pijn doet??? dat heb ik.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 10:46
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
dus je hoeft niet worden besneden als je voorhuid over de eikel zit en het geen pijn doet??? dat heb ik.
dat zeg ik niet. Medisch gezien is het beter als je voorhuid terug te trekken is, omdat het het dan beter schoon kunt houden. Een niet terug te trekken voorhuid geeft een hogere kans op infecties, en daarom is een besnijdenis beter. Maar wat ik erbij wilde zeggen, wat dat als je het niet doet, het niet betekent dat je bijv. geen seks kunt hebben of kinderen kunt maken.
Oud 01-11-2010, 17:44
Dubbel A
Dubbel A is offline
Kan, Maar als je het erg gewend bent zal het wel moeilijk gaan
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 15:37
meknow
meknow is offline
Ik heb zegmaar half hetzelfde:
Als ik een stijve heb, is mn voorhuid over me eikel, maar ik kan deze de wel zonder problemen overheen schuiven en ook zonder pijn.
Maar zelf vind ik het altijd lekkerder om te masturberen door de voorhuid niet over de eikel te halen...
Is dit dan wel gewoon goed?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 18:16
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ik heb zegmaar half hetzelfde:
Als ik een stijve heb, is mn voorhuid over me eikel, maar ik kan deze de wel zonder problemen overheen schuiven en ook zonder pijn.
Maar zelf vind ik het altijd lekkerder om te masturberen door de voorhuid niet over de eikel te halen...
Is dit dan wel gewoon goed?
dat kan geen kwaad.
Oud 07-11-2010, 17:57
107727
107727 is offline
Ik ben toen ik 6 was ofzo naar de huisarts gegaan omdat ik me voorhuid er niet over heen kreeg om me pik te wassen en toen zeiden ze dat dat in de 'pubertijd' wel zou komen
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 18:31
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Citaat:
dat zeg ik niet. Medisch gezien is het beter als je voorhuid terug te trekken is, omdat het het dan beter schoon kunt houden. Een niet terug te trekken voorhuid geeft een hogere kans op infecties, en daarom is een besnijdenis beter. Maar wat ik erbij wilde zeggen, wat dat als je het niet doet, het niet betekent dat je bijv. geen seks kunt hebben of kinderen kunt maken.
Maar als ik douche heb ik geen stijve, en dan kan ik het gewoon schoonmaken... Maar als hij stijf is, krijg ik de voorhuid niet over mijn eikel heen...
Ik neem aan dat lullooo met een slappe zijn voorhuid er wel overheen kan krijgen, dus dan is er hygiënisch gezien toch geen probleem?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 19:23
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Maar als ik douche heb ik geen stijve, en dan kan ik het gewoon schoonmaken... Maar als hij stijf is, krijg ik de voorhuid niet over mijn eikel heen...
Ik neem aan dat lullooo met een slappe zijn voorhuid er wel overheen kan krijgen, dus dan is er hygiënisch gezien toch geen probleem?
hygiënisch gezien niet, maar je kan je voorstellen dat als je je voorhuid terugtrekt, en vervolgens een stijve krijgt, dat die huid dan niet terug krijgt en dan kun je een akelig fenomeen krijgen dat "spaanse kraag" heet, waarbij je eikel als het ware wordt afgeknepen door je te strakke voorhuid. Het is dan dus wel opletten geblazen.
Oud 07-11-2010, 19:42
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Citaat:
hygiënisch gezien niet, maar je kan je voorstellen dat als je je voorhuid terugtrekt, en vervolgens een stijve krijgt, dat die huid dan niet terug krijgt en dan kun je een akelig fenomeen krijgen dat "spaanse kraag" heet, waarbij je eikel als het ware wordt afgeknepen door je te strakke voorhuid. Het is dan dus wel opletten geblazen.
dat is ook wel zo... Maar zolang je niet met opwindende sponsjes aan de slag gaat, zal je wel geen stijve krijgen
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 16:24
k@rlijn
k@rlijn is offline
nou ik weet wel dat mijn ex zijn voorhuid gwn terug over zijn eikel kon schuiven toen hij een stijve had dus als dat bj jou ook zo is zou het wel kunnen maar ik zou idd wel oppassen met wat pluis enz ook schrijven.

Regels voor berichten