Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2010, 13:11
Verwijderd
kiek moar
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg geert.jpg (486.6 KB, 10x gelezen)
Advertentie
Oud 28-10-2010, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Oh hey para hoe was EN? Ik las wat reviews, en die waren niet zo lovend.
Nou, het eerste concert was even briljant als altijd, met allemaal dingen die ze nog nooit live gespeeld hadden. En het solo-optreden van Blixa was ook extreem gaaf en indrukwekkend. Maar op de dag van het 'echte' concert was er een roadie of een medewerker van de Melkweg die het geluid verkeerd had afgesteld, dus toen klonk het allemaal een stuk minder. Daar stoorden de bandleden zich ook zichtbaar aan, dus na het eerste nummer ging Blixa ruzie maken met 'm en zeggen dat hij het moest fixen omdat hij er anders mee zou stoppen. Die jongen drukte toen op wat knopjes en daar werd het wel iets beter van, maar het was toch verre van hoe ze normaal spelen. Het was wel grappig om te zien hoe ze 'm soms uitkafferden (ik stond beide dagen op de eerste rij, op like een meter afstand van de band, dus ik kon hun gesprekken enigszins volgen) maar wel jammer dat 't concert zo enigszins in duigen viel. Ze sloegen ook twee nummers van hun toegift over, zag ik later op de setlist. Het was alsnog erg mooi hoor, daar niet van, maar gewoonlijk spelen ze wel duizend keer beter.

Oh, en wat ook jammer was, was dat ze voor deze tour bij een bepaald nummer een vliegtuigmotor nodig hebben, en die hadden ze nu nog niet want er was iets met het inhuren van de vrachtwagen ofzo.
Verwijderd
Citaat:
kiek moar
voor de makers, klik hiero
Verwijderd
Kalkaanslag is een beetje een bitch. Van dat antikalkaanslagspul werkt voor geen kut. Nou ja, misschien als je het wekelijks gebruikt en netjes bijhoudt en what not. Ik krijg het er iig nooit af ;x
Oud 28-10-2010, 13:14
Verwijderd
Citaat:
kiek moar
Oud 28-10-2010, 13:15
Verwijderd
haha die vieze grot
Oud 28-10-2010, 13:15
Verwijderd
Citaat:
haha die vieze grot
Ahaha ik wilde net hetzelfde posten.
Oud 28-10-2010, 13:16
Verwijderd
Dan gaan wij het er gewoon nu over hebben

Is alleen lang niet zo leuk
Oud 28-10-2010, 13:17
Verwijderd
Mijn shake is mislukt de pol lepel is in stukjes gehakt
Oud 28-10-2010, 13:17
Verwijderd
Ik heb last van een ruwe keel. Akker ik rook dus echt nooit meer. :x
Oud 28-10-2010, 13:18
Verwijderd
Nico Dijkshoorn is toch die knakker over wie jullie zeiden dat hij werkwoorden op -on laat eindigen? Is hij in motion ook grappig? Ik kom wel eens losse tweets van hem tegen en die vind ik altijd heel grappig. Zoals deze

Klaas had een vriendin. Met 1 kut en 2 borsten. Dan zeiden wij: beter dan omgekeerd. Sloeg hij je op je bek. Zoiets zei je niet over vrouwen

en uit de bundel Alleen in Salou; het gedicht wraak:

's ochtends
om
half zes
liep
hij
naar het
zwembad
en
flikkerde
alle
handdoeken
op
de
gereserveerde
bedjes
schreeuwend
in
het water
Oud 28-10-2010, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Mijn shake is mislukt de pol lepel is in stukjes gehakt
Oud 28-10-2010, 13:20
Verwijderd

Ik vroeg me vandaag ook eigenlijk af waarom ik nou precies rook.
Verwijderd
Citaat:
Niet grappig
Ik heb shake met stukjes pollepel er doorheen.
Verwijderd
Citaat:
Niet grappig
sorry maar hoe krijg je dat voor elkaar?
Oud 28-10-2010, 13:24
Verwijderd
Ik vind de klaas tweets ook wel leuk.
Oud 28-10-2010, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Niet grappig
wtf.
Oud 28-10-2010, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Vivian heb je een date?
ahw superleuk viv! heel veel plezier.
Oud 28-10-2010, 13:26
Verwijderd
Ik vind Nico Dijkshoorn grappig, maar ik hoor die -on helemaal niet in z'n spraak, dus ik snap wat dat betreft niet waar men het over heeft.

Oud 28-10-2010, 13:27
Verwijderd
Klaas perste dingen. Met zijn handen. Dat duurde 14 uur en dan had je een half borrelglaasje nootmuskaatsap. Niet te zuipen.

Klaas rook opeens naar appeltjes. Heerlijk. Sneed hij een appel doormidden en dan inwrijven. Vrouwen wilden in hem klimmen. Hij liet dat toe

Klaas liet zich invriezen bij een visboer om de hoek. Waarom wist niemand. Daar lag hij dan met een sinaasappel in zijn bek tussen de schol.

Oud 28-10-2010, 13:27
Verwijderd
What a coincidink, hij treedt vanavond op in Zwolle. Met rock-’n-rollpoëzie. Vraag me af wat hij dan precies gaat doen.
Oud 28-10-2010, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Klaas liet zich invriezen bij een visboer om de hoek. Waarom wist niemand. Daar lag hij dan met een sinaasappel in zijn bek tussen de schol.

Oud 28-10-2010, 13:31
Verwijderd

para, nou, bijvoorbeeld hier, 0:58, schuimbekkond
Oud 28-10-2010, 13:32
Verwijderd
ik ga werken doei. en het niet stiekem over seks hebben als ik weg ben hé
Verwijderd
Citaat:
Kalkaanslag is een beetje een bitch. Van dat antikalkaanslagspul werkt voor geen kut. Nou ja, misschien als je het wekelijks gebruikt en netjes bijhoudt en what not. Ik krijg het er iig nooit af ;x
Azijn werkt net zo goed vind ik
Verwijderd
seks hier, seks daar
Oud 28-10-2010, 13:33
Verwijderd
seks overal.
Oud 28-10-2010, 13:33
Rivka
Rivka is offline
Heftige neusverkoudheid/allergische reactie is ook kut.
Ik probeerde vandaag voor het eerst een beetje rouge op m'n jukbeenderen, zei m'n moeder: 'Wat kijk je er mysterieus bij '. 'Nee mam, ik heb waterogen door de verkoudheid *_*' *snuif*
Oud 28-10-2010, 13:34
Verwijderd
Citaat:
In het hotel waar ik werk hebben we van die onverdunde, die je dan met water moet mengen. Als je dat niet doet (of iig niet 1:10 zoals de verpakking zegt) werkt het echt als een malle, je kunt het alleen niet met blote handen aanraken want dan krijg je brandwonden
Oud 28-10-2010, 13:35
Verwijderd
Ik probeer een serie zelportretten te schieten.
Oud 28-10-2010, 13:36
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

para, nou, bijvoorbeeld hier, 0:58, schuimbekkond
Oja, dat is wel duidelijk een -on. Dan heb ik 'm gewoon niet vaak genoeg in beeld en geluid gezien, denk ik.
Oud 28-10-2010, 13:36
Verwijderd
ha, ik hoorde tachtig duizond jaar

Citaat:
Azijn werkt net zo goed vind ik
Azijn is zo'n multifunctioneel wondermiddel voor de Moderne huisvrouw ga ik de volgende keer proberen. Gewoon natuurazijn? Ik heb ook nog schoonmaakazijn, mmm met citroensmaak.
Oud 28-10-2010, 13:38
Verwijderd
Citaat:
In het hotel waar ik werk hebben we van die onverdunde, die je dan met water moet mengen. Als je dat niet doet (of iig niet 1:10 zoals de verpakking zegt) werkt het echt als een malle, je kunt het alleen niet met blote handen aanraken want dan krijg je brandwonden

Toen ik net in dit appartement was getrokken, hadden we de oven van de vorige bewoners, en dat was een ontzettend smerig ding. En er waren ook klusjesmannen aanwezig om ons een nieuwe wc-bril te geven enzo. Toen een van die klusjesmannen mij met schuurmiddel in de weer zag bij die oven, ging hij naar hun busje en kwam terug met een spuitbus en rubberen handschoenen en gaf die aan mij, en dat was echt geniaal spul zo van psssj pssj, en daar droop vijf jaar aan vet en vuil van het fornhuis. Vast niet goed voor het grondwater. Maar dat is een hele fles cif ook niet.
Oud 28-10-2010, 13:38
Verwijderd
Hoe maken jullie de douche/badkamer schoon? Als normale mensen, of ook gecombineerd met een douche. Dat laatste is eigenlijk helemaal niet handig want schoonmaken duurt veel langer en dan zit je daar poedelnaakt met je knieen in de antikal op de harde tegels te schrobben ;x
Oud 28-10-2010, 13:39
Verwijderd
Citaat:
ha, ik hoorde tachtig duizond jaar

Azijn is zo'n multifunctioneel wondermiddel voor de Moderne huisvrouw ga ik de volgende keer proberen. Gewoon natuurazijn? Ik heb ook nog schoonmaakazijn, mmm met citroensmaak.
Ik doe altijd gewoon euroshopperazijn eerst koken in de waterkoker, is die ook meteen ontkalkt en dan nog warm over het douchekraantje enzo gieten. Schoonmaakazijn werkt vast beter maar dat zou ik niet voor de waterkoker gebruiken.
Oud 28-10-2010, 13:40
Verwijderd

ik herkijk deze ook weer ik moest lachen om die notitie in beeld, patty hontas ;d;:
Oud 28-10-2010, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Ik doe altijd gewoon euroshopperazijn eerst koken in de waterkoker, is die ook meteen ontkalkt en dan nog warm over het douchekraantje enzo gieten. Schoonmaakazijn werkt vast beter maar dat zou ik niet voor de waterkoker gebruiken.
oh nee, ik las laatste dat dat dan gigantisch gaat schuimen en overkoken enzo
maar mijn waterkoker hoeft nog niet ontkalkt want die is net nieuw. Maar heet is dus beter hmm.
Oud 28-10-2010, 13:41
Verwijderd
ik moet ook zo lachen om het idee, verzonnen voorpublicaties
Oud 28-10-2010, 13:42
Verwijderd
Citaat:
oh nee, ik las laatste dat dat dan gigantisch gaat schuimen en overkoken enzo
maar mijn waterkoker hoeft nog niet ontkalkt want die is net nieuw. Maar heet is dus beter hmm.
Ik heb geen idee of het beter ís, want ik heb het koud nooit geprobeerd maar op zich gaan de meeste chemische reacties sneller bij warmte, dus ook het binden van kalk aan azijnzuur, lijkt me!
Verwijderd
Citaat:

Toen ik net in dit appartement was getrokken, hadden we de oven van de vorige bewoners, en dat was een ontzettend smerig ding. En er waren ook klusjesmannen aanwezig om ons een nieuwe wc-bril te geven enzo. Toen een van die klusjesmannen mij met schuurmiddel in de weer zag bij die oven, ging hij naar hun busje en kwam terug met een spuitbus en rubberen handschoenen en gaf die aan mij, en dat was echt geniaal spul zo van psssj pssj, en daar droop vijf jaar aan vet en vuil van het fornhuis. Vast niet goed voor het grondwater. Maar dat is een hele fles cif ook niet.
Ja zulke meuk hebben wij dus ook allemaal in het hotel, echt fantastisch

Citaat:
Hoe maken jullie de douche/badkamer schoon? Als normale mensen, of ook gecombineerd met een douche. Dat laatste is eigenlijk helemaal niet handig want schoonmaken duurt veel langer en dan zit je daar poedelnaakt met je knieen in de antikal op de harde tegels te schrobben ;x
Huhu ik denk ook altijd dat het vet handig is om douchen te combineren met schoonmaken, dus zo doe ik het altijd, maar het blijkt toch elke keer weer niet een heel puik plan
Uice
Uice is offline
Citaat:
[filmpje]
ik herkijk deze ook weer ik moest lachen om die notitie in beeld, patty hontas ;d;:
Voice-over van Dommel.
Oud 28-10-2010, 13:43
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]
oh lol dat filmpje kende ik wel, maar dat is dus van nico d
Oud 28-10-2010, 13:43
Verwijderd
@qandy en viv
Nou ik wou de stukjes fruit fijn pletten, maar die pollepel raakte dat dingetje en toen was ie kapot

Nu ga ik echt leren
Oud 28-10-2010, 13:44
Verwijderd
Citaat:
ik doe het altijd tijdens het douchen. Haal ik alles uit de badkamer, ga ik me lekker opwarmen onder de douche en dan schrob ik een muurtje, ga weer lekker onder de douche tot ik alle muurtjes heb gehad. Dan doe ik de wastafel/wc/muurtje bij de wc en dan spuit ik met de sproeier alle zeep eraf. Dan is meteen de vloer ook goed nat overal en dan ga ik daar met een sponsje schrobben op mijn knietjes inderdaad. En af en toe even onder de warme straal als ik het koud krijg.
Verwijderd
"die vieze stinkdingen over mij op dat internet "
Verwijderd
Hier is mijn eeuwige dilemma: als ik geen honger heb, heb ik geen zin om boodschappen te doen. En als ik een beetje honger heb ook. Maar als ik veel honger heb dan wil ik gewoon NU eten, en duurt het proces van naar de winkel lopen, dingen uitzoeken, afrekenen en de aanwinsten naar huis dragen mij te lang. Dus dan raak ik in de verleiding om iets te eten wat al in huis is, maar dat zijn dan dingen zoals pasta met een beetje peper en zout, of in dit geval, muffins. Geen dingen waar je een dag op vooruit kunt. Geen gezonde dingen, ook. Maar wel dingen waar je tot sluitingstijd van de supermarkten mee door kan, dus als ik die eet dan heb ik gedurende de dag geen honger, waardoor ik geen boodschappen doe, en na sluitingstijd is het honger lijden geblazen. Dus in zulke situaties kom ik in een soort vagevuur terecht, waarin ik honger heb, en in theorie iets kan eten, maar in plaats daarvan boodschappen moet gaan doen van mezelf, alleen heb ik daar teveel honger voor, waardoor ik weer overweeg om iets te eten, waarna ik weer bedenk dat ik dat eigenlijk niet moet doen, en ondertussen word ik hongeriger en hongeriger.

WAT EEN LEVEN HE JONGENS.

Gelukkig kunnen zulk soort perikelen meestal voorkomen worden door om de drie/vier dagen voor twee/drie dagen boodschappen te doen
Oud 28-10-2010, 13:45
Verwijderd
'mag de muziek even uit? ik wil dit HEEL goed kunnen horen'

ja joh, tis een kroeg, doe effe de muziek uit
Oud 28-10-2010, 13:46
Verwijderd
Citaat:
ik doe het altijd tijdens het douchen. Haal ik alles uit de badkamer, ga ik me lekker opwarmen onder de douche en dan schrob ik een muurtje, ga weer lekker onder de douche tot ik alle muurtjes heb gehad. Dan doe ik de wastafel/wc/muurtje bij de wc en dan spuit ik met de sproeier alle zeep eraf. Dan is meteen de vloer ook goed nat overal en dan ga ik daar met een sponsje schrobben op mijn knietjes inderdaad. En af en toe even onder de warme straal als ik het koud krijg.
Ik doe meestal voor het douchen schoonmaakmiddel aan de muren, dan douchen, daardoor spoelt het allemaal mooi eraf, en dan afdrogen en aankleden maar geen broek, en dan de vloer nog.
Oud 28-10-2010, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Hier is mijn eeuwige dilemma: als ik geen honger heb, heb ik geen zin om boodschappen te doen. En als ik een beetje honger heb ook. Maar als ik veel honger heb dan wil ik gewoon NU eten, en duurt het proces van naar de winkel lopen, dingen uitzoeken, afrekenen en de aanwinsten naar huis dragen mij te lang. Dus dan raak ik in de verleiding om iets te eten wat al in huis is, maar dat zijn dan dingen zoals pasta met een beetje peper en zout, of in dit geval, muffins. Geen dingen waar je een dag op vooruit kunt. Geen gezonde dingen, ook. Maar wel dingen waar je tot sluitingstijd van de supermarkten mee door kan, dus als ik die eet dan heb ik gedurende de dag geen honger, waardoor ik geen boodschappen doe, en na sluitingstijd is het honger lijden geblazen. Dus in zulke situaties kom ik in een soort vagevuur terecht, waarin ik honger heb, en in theorie kan iets eten, maar in plaats daarvan boodschappen moet gaan doen van mezelf, alleen heb ik daar teveel honger voor, waardoor ik weer overweeg om iets te eten, waarna ik weer bedenk dat ik dat eigenlijk niet moet doen, en ondertussen word ik hongeriger en hongeriger.

WAT EEN LEVEN HE JONGENS.

Gelukkig kunnen zulk soort perikelen meestal voorkomen worden door om de drie/vier dagen voor twee/drie dagen boodschappen te doen
ik herken dit véél te goed, zo lopen mijn dagen ook. Ook denk ik daar ook nog bij: 'ik ben nu te hongerig om naar de supermarkt te gaan, dat haal ik niet, dan ga ik onderweg knock out ofzo' en dan eet ik iets randoms en denk ik 'ach, nu hoef ik toch niet meer naar de supermarkt want ik heb geen honger'
Oud 28-10-2010, 13:48
Verwijderd
Ik herken dat niet, maar wil wel even vertellen dat als ik hongerig ben, ik héél lichtgeraakt kan worden. En dan moet ik echt niet naar een supermarkt want dan lopen overal mensen in de weg en de vakkenvullers zetten hun voorraad op de verkeerde plek en dingen staan niet in het goede schap en de rijen zijn te langzaam en de caissiere kijkt me niet aan
Terwijl ik boodschappen doen normaal wel prima vind.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten