Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nico Dijkshoorn is toch die knakker over wie jullie zeiden dat hij werkwoorden op -on laat eindigen? Is hij in motion ook grappig? Ik kom wel eens losse tweets van hem tegen en die vind ik altijd heel grappig. Zoals deze
Klaas had een vriendin. Met 1 kut en 2 borsten. Dan zeiden wij: beter dan omgekeerd. Sloeg hij je op je bek. Zoiets zei je niet over vrouwen ![]() en uit de bundel Alleen in Salou; het gedicht wraak: 's ochtends om half zes liep hij naar het zwembad en flikkerde alle handdoeken op de gereserveerde bedjes schreeuwend in het water |
![]() |
|
Verwijderd
|
Klaas perste dingen. Met zijn handen. Dat duurde 14 uur en dan had je een half borrelglaasje nootmuskaatsap. Niet te zuipen.
Klaas rook opeens naar appeltjes. Heerlijk. Sneed hij een appel doormidden en dan inwrijven. Vrouwen wilden in hem klimmen. Hij liet dat toe Klaas liet zich invriezen bij een visboer om de hoek. Waarom wist niemand. Daar lag hij dan met een sinaasappel in zijn bek tussen de schol. ![]() |
![]() |
|
Heftige neusverkoudheid/allergische reactie is ook kut.
Ik probeerde vandaag voor het eerst een beetje rouge op m'n jukbeenderen, zei m'n moeder: 'Wat kijk je er mysterieus bij ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Toen ik net in dit appartement was getrokken, hadden we de oven van de vorige bewoners, en dat was een ontzettend smerig ding. En er waren ook klusjesmannen aanwezig om ons een nieuwe wc-bril te geven enzo. Toen een van die klusjesmannen mij met schuurmiddel in de weer zag bij die oven, ging hij naar hun busje en kwam terug met een spuitbus en rubberen handschoenen en gaf die aan mij, en dat was echt geniaal spul ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe maken jullie de douche/badkamer schoon? Als normale mensen, of ook gecombineerd met een douche. Dat laatste is eigenlijk helemaal niet handig want schoonmaken duurt veel langer en dan zit je daar poedelnaakt met je knieen in de antikal op de harde tegels te schrobben ;x
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar mijn waterkoker hoeft nog niet ontkalkt want die is net nieuw. Maar heet is dus beter hmm. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier is mijn eeuwige dilemma: als ik geen honger heb, heb ik geen zin om boodschappen te doen. En als ik een beetje honger heb ook. Maar als ik veel honger heb dan wil ik gewoon NU eten, en duurt het proces van naar de winkel lopen, dingen uitzoeken, afrekenen en de aanwinsten naar huis dragen mij te lang. Dus dan raak ik in de verleiding om iets te eten wat al in huis is, maar dat zijn dan dingen zoals pasta met een beetje peper en zout, of in dit geval, muffins. Geen dingen waar je een dag op vooruit kunt. Geen gezonde dingen, ook. Maar wel dingen waar je tot sluitingstijd van de supermarkten mee door kan, dus als ik die eet dan heb ik gedurende de dag geen honger, waardoor ik geen boodschappen doe, en na sluitingstijd is het honger lijden geblazen. Dus in zulke situaties kom ik in een soort vagevuur terecht, waarin ik honger heb, en in theorie iets kan eten, maar in plaats daarvan boodschappen moet gaan doen van mezelf, alleen heb ik daar teveel honger voor, waardoor ik weer overweeg om iets te eten, waarna ik weer bedenk dat ik dat eigenlijk niet moet doen, en ondertussen word ik hongeriger en hongeriger.
WAT EEN LEVEN HE JONGENS. Gelukkig kunnen zulk soort perikelen meestal voorkomen worden door om de drie/vier dagen voor twee/drie dagen boodschappen te doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik herken dat niet, maar wil wel even vertellen dat als ik hongerig ben, ik héél lichtgeraakt kan worden. En dan moet ik echt niet naar een supermarkt
![]() ![]() Terwijl ik boodschappen doen normaal wel prima vind. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|