Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er is eigenlijk ook niet zoiets als dé Chinese keuken. Net zoals er niet zoiets als dé Europese keuken is. China is nogal groot. Maar wat we in Nederland in Chinese restaurants eten, is vooral gebaseerd op Indonesische gerechten, dus dat heeft echt helemaal niets met Chinees te maken
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar in Beijng schijnt de vork dan weer aan een grote opmars bezig te zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://hyperboleandahalf.blogspot.co...te-spiral.html |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lepels en messen kennen ze natuurlijk wel, die heb je nodig om te koken en soep te eten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Do you make a living doing this?
As of April 2010, yes. I finally make enough money from ads, merchandise and a part time online writing job to support myself. This is the first time in my life that I've been happy with my job. OMG, toen schreef ik me in bij de KvK. Ik voel me connected ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Deze had ze gemaakt voor iemand die haar uitschold op 'r site, maar jij kan 'm vast ook waarderen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb 1x vrij traditioneel Chinees gegeten op een bruiloft (geen idee uit welk deel van China de familie kwam, maar er werd de hele tijd gezegd dat het traditioneel Chinees eten was voor op een bruiloft
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
de deurbel gaat maar ik ben het zat om de deur altijd open te doen want gisteren was het ook drie keer raak en drie keer kon ik de desbetreffende persoon voor de deur niet verstaan omdat ze allemaal niet helemaal sjuust waren (een niet sjuuste postbode, een niet sjuuste reparateur en een niet sjuuste restcategorieman) dus ik doe net alsof ik de deurbel niet hoor. Ik hoor hem niet. Niet.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
In Shanghai en Hangzou was het eten vooral zeevis met oestersaus en paddestoelen met oestersaus en kip met oestersaus en een hard soort tofu met oestersaus. En aubergine met knoflook. Bij elke maaltijd werd rijst geserveerd en een soort heel dunne soep met wat bosuitjes en tomaten erin, die bedoeld was voor ná de vlees/groentegerechten. En na het eten kregen we overal watermeloen
![]() De oestersaus kwam na een week wel een beetje mijn neus uit. Maar mijn ouders zijn ook een aantal keer in een andere regio geweest, in het binnenland, ik kom even niet op de naam. En daar was het eten weer totaal anders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|